En ole koskaan ymmärtänyt tätä ”muistakaa juoda” jankutusta kun aurinko vähän paistaa
Se vesi tulee vaan läpi ja sitten pitää kusta. Ihminen on 90% vettä sitä riittää kyllä kropassa koko päiväksi vaikkei joisi ollenkaan.
Kommentit (12)
Niin, että se vesi vain kelluu siellä turhuuttaan. Ihminenhän ei käytä sitä mihinkään. Niin ja kusta ei saa. Bakteerit jäävät kehoon sinne lillumaan. Oletko ap ihan terve? Juo se lasi vettä niin ehkä aivot alkavat taas toimimaan. Kärsit varmaan nestehukasta.
Ymmärrät sitten, kun ikää vähän karttuu. Esim. kiireisessä työssä unohtaa juoda tarpeeksi, ja sen huomaa. Tauolla alkaa huimaamaan ja silloin muistaa, että juominen on taas jäänyt väliin. Samoin suolatasapainosta pitäisi muistaa huolehtia. Ei minullakaan mitään ongelmia nuorena ollut.
Ei lapsuudessa ollut mitään nestehukka varoituksia ja rannalla pukeuduttu hysteerisesti auringon takia ja palamisista mitään ongelmia tullut kun tuolloin vielä pidettiin lapsilla tavanomaisena ja tarvittaessa bebanteenia.
Tyypillistä nuoren ihmisen itsekästä horinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsuudessa ollut mitään nestehukka varoituksia ja rannalla pukeuduttu hysteerisesti auringon takia ja palamisista mitään ongelmia tullut kun tuolloin vielä pidettiin lapsilla tavanomaisena ja tarvittaessa bebanteenia.
Joo, ei pidetty tosiaan. Minulta löytyi ihosyövän esiaste selän luomesta. Paloin lapsena monta kertaa ja kerran taisin saada auringonpistoksen. Onneksi lapsista pidetään nykyään parempi huoli.
Mulla menee jalat alta, jos en muista juoda kuumalla. Vaikka ei siis olisi janon tunnettakaan.
Ei se pelkkä vedenjuonti, hien mukana lähtee myös suoloja joten pitää myös syödä. Vaikka AP ei sitä itse huomaisikaan, niin sitä hikeä haihtuu enemmän auringonpaisteessa. Vielä enemmän jos on tuulenvire, jolloin ei edes huomaa paljon hikoaa.
Minulla oli elämässäni aika, jolloin en päivittäin juonut yhteensä varmaan puoltakaan litraa nesteitä. En tällä säällä tuolla elämäntyylillä pääsisi varmaan kaupastakaan takaisin.
AP ei taida ymmärtää monia muitakaan asioita. 😂
Tämä on työttömien kadehtijan aloitus. Tyylistä tuntee.
Juu. Et ole tainnut oäivystyksessä työskennellä? Siellä selviää meinaan aika nopeasti miksi ihmisiä kehoitetaan helteillä muistamaan juominen.
Pitää juoda tai muuttuu rusinaksi ja kuivuuuuu.