Piti mennä miehen kanssa rannalle
No ollaan riidelty ja mies miettii haluaako enää jatkaa mun kanssa. Itse makaan sängyssä ja itken ja välillä käyn vessassa oksentamassa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oksennat?
En tiedä. Itkeminen saa mut aina oksentamaan. Näin ollut jo lapsesta lähtien.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikein riitelitte?
Olin antanut numeroni yhdelle harrastuskaverilleni, joka sattuu olemaan mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikein riitelitte?
Ap
Mies suuttui ihan aiheesta. Saako hän mielestäsi jaella numeroaan muille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oikein riitelitte?
ApMies suuttui ihan aiheesta. Saako hän mielestäsi jaella numeroaan muille naisille?
Siinähän jakelee. Ei se ole multa pois, jos jollekin harrastuskaverilleen antaa numeronsa.
Ap
Minä itken aina kun oksennan läppärilleni.
Joo mies vaihtoon. Miks alistut tommoseen kontrolliin?
Mies ei jaksa katsella kun esität tyhmää ja kalastelet miesten huomiota. Poikkeuksellinen mies jos laittaa pelin poikki eikä ole kynnysmattona.
Vierailija kirjoitti:
Joo mies vaihtoon. Miks alistut tommoseen kontrolliin?
Meillä meni useampi vuosi hyvin.
Ap
Oksennan jos joku mainitsee sanan mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei jaksa katsella kun esität tyhmää ja kalastelet miesten huomiota. Poikkeuksellinen mies jos laittaa pelin poikki eikä ole kynnysmattona.
Tää harrastuskaverini tietää mun olevan avoliitossa ja sillä itselläänkin on perhe. Jutellaankin lähinnä meidän harrastuksesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oksennan.
Voitko painua helvettiin siitä hokemasta? Ketään ei naurata.
Täällä on kyllä ihan pimeetä porukkaa jos naisen harrastuskaverit on miehelle hyvä syy erota. :D Onneks oon pariutunu täyspäisen miehen kanssa.
No mikset lähde yksin sinne rannalle, jätä mies yksin raivoomaan. Kaikenlaisia tossuja sitä onkin.
Miksi oksennat?