Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Melania ja Jenni keskustelevat (molemmat syntyneet 70-l) ?

Vierailija
15.07.2018 |

Huippukokoukseen liittyen on tiedotettu, että presidenttien rouvat tapaavat maanantaina aamiaisen merkeissä.

Mistä keskustelevat?

Molemmat syntyneet 70-luvulla, jolloin suositeltiin, että pilsneri voisi auttaa imetyksessä. Molemmilla on myös yksi lapsi.

Joten pilsneri ja imetys saattaisi olla hyvä keskusteluaihe.

Ehkä Jennillä jopa on takahuoneessa suomalaisten pienpanimoiden tuotteita ja Pirkka-olutta maistatukseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyit yksinhuoltajaksi? Aiheen Jenni poimi av:lta.

Tämä on kiva huomio. Jotain aihettakin...ehkä tulevaisuudessa!

-ap

Vierailija
22/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mitä muuta ohjelmaa on keksitty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melanie voi näyttää vanhemmalta, mutta kyllä hän tyylillisesti on huomattavasti nuorekkaampi kuin kakkukampauksinen ja marimekkoa suosiva Jenni.

Vierailija
24/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukokoukseen liittyen on tiedotettu, että presidenttien rouvat tapaavat maanantaina aamiaisen merkeissä.

Mistä keskustelevat?

Molemmat syntyneet 70-luvulla, jolloin suositeltiin, että pilsneri voisi auttaa imetyksessä. Molemmilla on myös yksi lapsi.

Ehkä Jennillä jopa on takahuoneessa suomalaisten pienpanimoiden tuotteita ja Pirkka-olutta maistatukseen.

Ehkä tämän kansakunnan ainoasta oikeasta runoilijasta, eli Arto Melleristä ja hänen teoksestaan "tuomiopäivän sävärit".

Kuosin pitää olla aamulla jo kuin Pentti Saarikoskella konsanaan.

Mutta edelleen. Jenni, sinä et ole runoilija. Melleri oli.

Vierailija
25/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pokasit vanhan äijän.

No vaikeampaa se on kuin nuoren. Ja jos vielä sattuu olemaan miljardööri ja presidentti. 

Saa vapaasti yrittää. 

Luulen että se amislakki on useimpien naisten kyvyille sopivampi kohde.

Vierailija
26/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melanie voi näyttää vanhemmalta, mutta kyllä hän tyylillisesti on huomattavasti nuorekkaampi kuin kakkukampauksinen ja marimekkoa suosiva Jenni.

Miksi pitäisi olla "nuorekkaampi"?

Vierailija
27/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suosin cargoshortseja.

Vierailija
28/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keskustelevat?

Miksi naiset puhuisivat siitä, millaisia ohjeita oli silloin, kun he itse olivat vauvoja? Jutteleeko aloittaja omasta vauva-ajastaan ensimmäistä kertaa tapaamansa ihmisen kanssa ja vielä työvierailulla? Olisi hauska olla kuulemassa "silloin, kun minä olin vauva, suositeltiin äidille pilsneriä maidon herumiseen".

Vierailija
29/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelevat Ritari Ässää ja Kössi Kengurua niin kuin muutkin 70-luvulla syntyneet.

Vierailija
30/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pokasit vanhan äijän.

No vaikeampaa se on kuin nuoren. Ja jos vielä sattuu olemaan miljardööri ja presidentti. 

Saa vapaasti yrittää. 

Luulen että se amislakki on useimpien naisten kyvyille sopivampi kohde.

Kummankaan mies ei ollut presidentti suhteen alkaessa. Molemmat kyllä miljonäärejä.

Vierailija
31/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vertailevat miestensä sairauksia ja vaivoja? Melania antaa vauvanhoitovinkkejä? Jennillä sentään jotakuinkin täysipäinen mies, mutta Melania-paralla yksi maailman idiooteimmista. Melania on nainut rahaa, Jenni varmaan ihan rakkaudesta vaarinsa vai olisko ollut niin julkisuuden perään? En jotenkin usko, minusta Jenni vaikuttaa ihan järkevältä ja mm. vastustaa turkistarhausta. Runoilu on hieno harrastus. Mitä Melania on tehnyt? Esitellyt alastonta kroppaansa. Hyh, on siinä presidenttipari, suoraan kauhugalleriasta tai jostain hupisarjasta. 

Vierailija
32/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keskustelevat?

Miksi naiset puhuisivat siitä, millaisia ohjeita oli silloin, kun he itse olivat vauvoja? Jutteleeko aloittaja omasta vauva-ajastaan ensimmäistä kertaa tapaamansa ihmisen kanssa ja vielä työvierailulla? Olisi hauska olla kuulemassa "silloin, kun minä olin vauva, suositeltiin äidille pilsneriä maidon herumiseen".

No ei juttele. Mutta älykäs ihminen, kuten J. Haukio, osaa löytää "them connecting dots" siinä kohtaa, kun puhutaan säästä (joka juuri nyt on kuuma ja saattaisi aiheuttaa ulkopoliittisesti liian vierivän kiven ilmaston lämpenemisestä --> tämän aiheen rouvastit jättänevät maidensa presidenteille)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi