Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kellekkään tullut vielä logopedian tuloksia tai edes pisteitä?
Ei, vois tulla jo! Taidetaan tänä vuonna olla viimeisiä.
Tuliko Joensuuhun päässeille sähköpostia?
Te joilla tulokset on tullu, onko teidän sukunimi aakkosten alkupäässä vai loppupäässä? :)
Mun ainoa tulos on Joensuun maisteri, varasija. Kaikessa muussa lukee Kesken.
Onko näin monella Joensuu kesken? Mulla näkyy hyväksytty.
Mulla näkyy Joensuu hyväksytty, odottaa ylempiä. musta tule psykologi<33
Vierailija kirjoitti:
Onko näin monella Joensuu kesken? Mulla näkyy hyväksytty.
Oot varmaankin yhteispistejonossa.
Ootteko hyväksytyt päässeet missä kiintiössä ja millä pisteillä? Onnea.
En enää keksi muuta logiikkaa tähän kuin sen, että ainoastaan yhteispisteillä pääseville on tullut tulokset. Itse tiedän varmaksi, etten ole siinä jonossa ja kaikki on edelleen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy Joensuu hyväksytty, odottaa ylempiä. musta tule psykologi<33
IHANAA! Niin paljon onne sinulle <3 Jokaikinen joka psykalle pääsee on tehnyt kyllä valtavan työn ja varmasti paikkansa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku ihana neuvoo miten iphonella katotaan koodi?
Kirjaudu sisään Opintopolkuun. Mene sivulle https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Lukee vaan {"error":"unauthorized”}, pitääkö mun painaa viel jostai?
Hyväksytyt, onko joukossanne toiskertalaisia?
Vierailija kirjoitti:
En enää keksi muuta logiikkaa tähän kuin sen, että ainoastaan yhteispisteillä pääseville on tullut tulokset. Itse tiedän varmaksi, etten ole siinä jonossa ja kaikki on edelleen kesken.
En usko että näin on, ainakaan toivottavasti.. Mulla lähtöpisteitä reilut 140 ja koe meni mielestäni hyvin, silti kaikki vielä kesken. Toki voihan olla että tein jotain tosi isoja virheitä joita en tajunnut :s
Mulla on Joensuu vikana hakukohteena ja lukee 8. varasijalla... En hae yhteispisteillä. Tiedä sitten mitä tästä päätellä, täytyy varmaan vaan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku ihana neuvoo miten iphonella katotaan koodi?
Kirjaudu sisään Opintopolkuun. Mene sivulle https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Lukee vaan {"error":"unauthorized”}, pitääkö mun painaa viel jostai?
Ei, kirjauduitko eka sisään ja sitten menit tohon linkkiin?
Pääsin ainaki joensuun maisteriin ja nyt itken töissä omassa huoneessa
Onnea tuhannesti kaikille sisäänpäässeille <3 Olen niin onnellinen teidän puolesta!! Itsellä koittaa plan B:n pohdinta ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Joensuu vikana hakukohteena ja lukee 8. varasijalla... En hae yhteispisteillä. Tiedä sitten mitä tästä päätellä, täytyy varmaan vaan odottaa.
Kyllä ainakin Joensuuhun tulet pääsemään! Nihkeä tilanne kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että näin on, ainakaan toivottavasti.. Mulla lähtöpisteitä reilut 140 ja koe meni mielestäni hyvin, silti kaikki vielä kesken. Toki voihan olla että tein jotain tosi isoja virheitä joita en tajunnut :s
Okei! Ei tästä siis voi päätellä mitään. Kuitenkin osalla on tullut hyväksytty/hylätty/varasija -tuloksia. Mietityttää vaan, että miksi just itsellä on kesken kaikki. Mutta ehkä tässä pitää jaksaa vielä vaan odottaa!
Joensuu on rajannut varasijat 10 per jono. Tuskin niitä näytetään ennen kuin kaikki tulokset ovat tulleet. Nyt kun löisi jonon kiinni, kukaan ei pääsisi varasijoille. :)