Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi huomioi sinua?

Vierailija
15.07.2018 |

Millaisilla konkreettisilla asioilla? Kauanko olette olleet yhdessä? Miten sinä huomioita miestäsi?

Tuli mieleen, kun oma mieheni hieroo hartioita pyydettäessä, mutta ei pidä siitä vaan alkaa jotenkin v1ttuilla samalla, kun ärsyttää joutuvansa hieromaan.

Meillä on omat rahat, eikä kumpikaan osta lahjoja tms kuin normaalisti jouluna ja synttärinä. Maksamme itse ruokamme. Minä teen isoimman osan kotitöistä ja annan välillä suuseksiä saamatta itse mitään. Mies valittaa silti, etten huomioi häntä tarpeeksi.

Millaiset huomioinnit ovat arjessa normaalia muissa parisuhteissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oikeastaan joka ikinen aamu tuo minulle kahvin sänkyyn ja tekee vielä aamupalaakin. Huomio pienillä asioilla pitkin päivää, joka päivä. Esim jos lasistani loppuu vesi, hän tuo lisää pyytämättä, hieroo jalkoja, halailee, läpsii pyllyä jne. Ostaa välillä minulle meikkejä, tuo joskus kukkia, tuo kaupasta lempi ruokiani tai herkkujani. 

Samalla tavalla minäkin huomioin häntä; hieron, halailen, ostan hänen herkkujaan jne. Teen yleensä ruuan meille. Ostelen välillä lahjoja miehelle (eilen tilasin netistä hänelle yllätyksen) 

Ja ihan ylipäätänsä keskustellaan kaikesta, painitaan, vietetään aikaa yhdessä, pidetään elokuvamaratooneja, luetaan toisillemme ääneen, keskustellaan mielenkiinnonaiheistamme jne. Yhdessä ollaan oltu noin 3 vuotta. 

Oletteko keskustelleet miehesi kanssa asiasta? Saatko sinä mielestäsi tarpeeksi huomiota suhteessa vai oletko sinä se joka antaa miehelle huomiota, mutta hän ei juurikaan sinulle? Kyllähän suhteissa pitäisi molempien haluta antaa toiselle sitä huomiota, kun kerran yhdessä ollaan. Ei se saa olla mitään pakkopullaa ja siitä pitää itsellekkin tulla hyvä olo, kun antaa toiselle rakkautta ja huomiota.

Vierailija
2/2 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ihana mieheni on (ihan oma-aloitteisesti) selaamassa nettikaupasta ilmalämpöpumppuja, koska vaimo ei pysty tässä kuumuudessa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi