Vierailija

Eivät halua ulkoillakaan ja ymmärtäähän sen, eihän tuolla kestä pirukaan. Kotona sisälläkin +29, koko ajan.

• ylös 12
  • alas 24

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Viime kesänä valitettiin siitä, kun ei ole helteitä, ja nyt valitetaan kun niitä on.

Koittakaa nyt päättää.

• ylös 53
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

goottiteineillä on varmaan mukavaa niissä polvenyli menevissä mustissa niittisaappaissaan ja mustissa nahkaviitoissaan :D

• ylös 33
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä valitettiin siitä, kun ei ole helteitä, ja nyt valitetaan kun niitä on.

Koittakaa nyt päättää.

Ei aina tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Kultainen keskitie, aurinkoa, hyvää säätä ja inhimilliset lämpötilat että t-paidalla pärjää muttei läkähdy olisi ideaali. Ei ole valkoisen miehen sää mikään paahtava helle.

• ylös 36
  • alas 13
Vierailija

Itse ajelin mopolla päivät pitkät teini-iässä kun näin upeita ilmoja oli enkä valittanut.

Ilmastointilaitteet on keksitty -jos ette osaa varautua niin siinäpähän ihan ansaitusti kärsitte.

Teille varmaan joulukin tulee taas yllätyksenä ja rahat ovat loppu & lahjat ostamatta, eikö vaan?

• ylös 25
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän teinit on sit toisenlaisia kuin sun. Tykkäävät, kun on lämmintä. 

Tää ei ole lämmintä vaan kuumaa. Liian kuumaa.

• ylös 24
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, ajatella miten voikin ihmiset olla erilaisia.

Ap

• ylös 29
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt päättää.

Sinilevää joka puolella.

• ylös 16
  • alas 4
Vierailija

Tälläisellä säällä miettii vaan että on se onni että Suomi on tuhansien järvien maa. Kaikki asuu kohtuullisen matkan päässä rannalta, jonne voi mennä viilentymään. Miettikää jos oltaisiin maassa jossa olisi järviä vain pari hassua ja rannat aivan tukossa ihmisistä...

• ylös 17
  • alas 7
Vierailija

Mä olin teininä perheen kasvihuoneissa aina kesätöissä. Kasvihuoneessa oli helposti vielä kymmenen astetta kuumempaa kuin ulkona. Sun teinit on kermaperseitä. Hattu päähän ja riittävästi juotavaa, ei se selviytyminen ole sen kummemmasta kiinni.

• ylös 27
  • alas 17
Vierailija

Niitä teinejä ahdistaa varmaan sun skitsoaminen helteestä.

Maauimalassa, uimahallissa tai vesipuistossa ei varmaan ole sinilevää.

• ylös 19
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vie ne rannalle, uimaan? TUlee liikuttua ja viilentyy.

Vie? 

Varmaan joku maalainen linjoilla. Teinejä ei viedä yhtään mihinkään vaan lähtevät itse. 

Vähän epäilyttää, että joku teini valittaisi helteistä yhtään mitään. Mun omat on ainakin rannalla. 

• ylös 9
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie ne rannalle, uimaan? TUlee liikuttua ja viilentyy.

Vie? 

Varmaan joku maalainen linjoilla. Teinejä ei viedä yhtään mihinkään vaan lähtevät itse. 

Vähän epäilyttää, että joku teini valittaisi helteistä yhtään mitään. Mun omat on ainakin rannalla. 

No ihan pk-seutulaisena kirjoitan x) Kyllä minä ainakin teininä menin ihan mielelläni vanhempien mukana koko perheen kanssa rannalle vielä muutama vuosi sitten. Kivaa yhessä oloa. Kyllä teinienkin kanssa on hyvä viettää aikaa yhessä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt päättää.

Ei aina tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Kultainen keskitie, aurinkoa, hyvää säätä ja inhimilliset lämpötilat että t-paidalla pärjää muttei läkähdy olisi ideaali. Ei ole valkoisen miehen sää mikään paahtava helle.

Luontokin kaipaa välillä sadetta, se on normaalia toisin kuin viikokausien porottava aurinko. Vaihtelu sananmukaisesti virkistää.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tälläisellä säällä miettii vaan että on se onni että Suomi on tuhansien järvien maa. Kaikki asuu kohtuullisen matkan päässä rannalta, jonne voi mennä viilentymään. Miettikää jos oltaisiin maassa jossa olisi järviä vain pari hassua ja rannat aivan tukossa ihmisistä...

No mikä se nyt kellekin on se kohtuullinen matka...

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin, ajatella miten voikin ihmiset olla erilaisia.

Ap

Niin, ajatella miten teidän teinit joutuu kärsimään vain muutamia päiviä vuodessa ja silti ovat niin kärttyisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt päättää.

Luontokin kaipaa välillä sadetta, se on normaalia toisin kuin viikokausien porottava aurinko. Vaihtelu sananmukaisesti virkistää.

No ei oo montaa päivää siitä, kun satoi.

Vierailija

Kun kuuntelee ympärillä kitinää säästä niin en voi kuin hämmästellä miten moni matkustaa lomalla etelään ja aurinkoon. 

• ylös 11
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat