Onko muita jotka eivät viihdy rannalla tuossa paahteessa?
Inhoan kun aurinko polttaa ihoa liikaa. Vedessäkään ei jaksa koko aikaa olla.
Kommentit (18)
Miksi pitäisi mennä rannalle? Vältän keskipäivän aurinkoa ja pysyn varjossa, koska olen hyvin vaaleaihoinen ja sairastin jo syövän. Ihosyöpää en halua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä rannalle? Vältän keskipäivän aurinkoa ja pysyn varjossa, koska olen hyvin vaaleaihoinen ja sairastin jo syövän. Ihosyöpää en halua.
No kun se kuulemma kuuluu ja helle hellii ja siitä pitää nauttia.
Mä haluaisin juuri merelle, mutta ollaan viikonloppu Keski-Uudellamaalla ja täällä on vaarallisen paljon sinilevää.
Minä en ole ikinä ymmärtänyt rannalla makoilua, en minkäänlaisella säällä. Rannalla käydään siksi, että mennään uimaan, ja kun on uitu, lähdetään kotiin. Jos on eväitä mukana, istutaan varjoon syömään niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt rannalla makoilua, en minkäänlaisella säällä. Rannalla käydään siksi, että mennään uimaan, ja kun on uitu, lähdetään kotiin. Jos on eväitä mukana, istutaan varjoon syömään niitä.
uimista varten on uimahallit.
Varjossa olen ja nautin kesäpäivästä, suosittelen :)
Rannalle mennään joko esittämään vartaloa tai sitten lasten taka, että haluavat polskia vedessä. Miksikäs muuten siellä on yleensä nuoria naisia pieneissä bikineissä tuottamassa silmäniloa.. :)
Vierailija kirjoitti:
Rannalle mennään joko esittämään vartaloa tai sitten lasten taka, että haluavat polskia vedessä. Miksikäs muuten siellä on yleensä nuoria naisia pieneissä bikineissä tuottamassa silmäniloa.. :)
läskit ei kehtaa mennä rantaan.
Rakastan kesää enkä kärsi lämmöstä, mutta rannalle tai puistoihin en hakeudu makaamaan.
Varjelen ihoani ja saan siitä huolimatta kauniin värin. Olen nähnyt niin monta auringossa turmeltua ihoa, että se todellakaan ei houkuta! Oletteko koskaan nähneet tumman ruskeita yleensä naisia joiden kasvojen iho on kuin kengänpohjaa, syvillä uurteilla joita ei enää mikään maailmassa siloita? Dekolte´e alue ryppyinen, koko vartalon ihon kuin ryppysitä paperia.
Tai miehiä jotka punoittavat kuin paloauto! Kauheaa katseltavaa. Ihmiset eivät tajua mitä itselleen tekevät!
Totta kai rannalla voi olla, mutta hakeudutaan varjoon! Otetaan järki käteen tässäkin asiassa, ja lapset suojataan hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä menen hiekkarannalle lähinnä sitä aurinkoa ja ihmisiä varten. Uimassa toki käyn välillä mutta ei se ole se pääasia.
Varjossa en ole koska miksi olisin, eihän siellä rusketu?
Ei. Ihanaa että viimeinkin on lämmintä.
Jokainen joka sanoo että 20 astetta on sopivasti rannalla oloon on joku jänkhäläinen minkä pitäis muuttaa siperiaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kun aurinko polttaa ihoa liikaa. Vedessäkään ei jaksa koko aikaa olla.
Ei se polta, kun käyttää peittäviä vaatteita ja leveälieristä hattua. Kasvot kyllä siitä vielä suojata aurinkovoiteella.
Auringossa ollaan Suomessa omasta mielestäni kesällä siksi että yleensä varjossa on liian kylmä. Mutta nyt tarkenee varjossakin. Ihan paras ilma tämä minusta, nautin suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka sanoo että 20 astetta on sopivasti rannalla oloon on joku jänkhäläinen minkä pitäis muuttaa siperiaan.
Suuressa osassa Siperiaa on kesällä kuuma. Usein kuumempi kuin Suomessa. Mannerilmasto tekee sen, että vuotuiset lämpötilaerot ovat isoja.
Vierailija kirjoitti:
Käyn rannalla onkimassa.
Se kyllä tulee yleensä tehtyä vasta illalla.
Ei kai sinne rannalle kenenkään pakko mennä ole. Paitsi ehkä silloin, jos muksut haluavat uimaan ja haluaa hieman valvoa niitä, kun siellä vedessä polskivat.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kesää enkä kärsi lämmöstä, mutta rannalle tai puistoihin en hakeudu makaamaan.
Varjelen ihoani ja saan siitä huolimatta kauniin värin. Olen nähnyt niin monta auringossa turmeltua ihoa, että se todellakaan ei houkuta! Oletteko koskaan nähneet tumman ruskeita yleensä naisia joiden kasvojen iho on kuin kengänpohjaa, syvillä uurteilla joita ei enää mikään maailmassa siloita? Dekolte´e alue ryppyinen, koko vartalon ihon kuin ryppysitä paperia.
Tai miehiä jotka punoittavat kuin paloauto! Kauheaa katseltavaa. Ihmiset eivät tajua mitä itselleen tekevät!
Totta kai rannalla voi olla, mutta hakeudutaan varjoon! Otetaan järki käteen tässäkin asiassa, ja lapset suojataan hyvin!
Olen samaa mieltä. Kauniin päivetyksen voi saada vaikkei makaa suoraan auringon alla jatkuvasti. Kamalan näköisiä nuo rusinaksi paahtuneet ihmiset ja niin epäterveellistä.
Tässä kun suora näköyhteys naapuriin, mies siellä paahtaa itseään terassillaan kaiket päivät keväästä syksyyn. Ei ole väliä mikä aika päivästä kunhan aurinko porottaa suoraan iholle. Näyttää siltä että ei vissiin mitään suojaa käytä. Se on niinkuin tervetuloa melanooma.
Rakastan kesää ja lämpöä mutta en ole silti montaa tuntia tänä kesänä istunut saati maannut suoraan paahteessa ja silti olen ruskettunut. Rannalla käydään yleensä vain uimista varten tai piknikillä. Eikä keskipäivällä ollenkaan. Kyllä se aurinko tarttuu vähemmälläkin paahtamisella. Lisäksi nuo auringon vaarat kannattaisi kaikkien ottaa todesta, ei siitä huvikseen varoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se kuulemma kuuluu ja helle hellii ja siitä pitää nauttia.
Helle hellii ihan tarpeeksi, vaikka pitäisi vaatteet päällä. Väljät vaatteet ohutta puuvillaa, niin voi nauttia lämmöstä mutta ei polta ihoaan. Aurinkolasit kanssa, ja lierihattu.
Minäkään en jaksa makoilla helteessä rannalla. Kuumuus väsyttää. Eilen menin keskellä yötä pyöräilemään. Oli ihanan viileää.