Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arghh, tulen hulluksi, kun mies on läsnä koko ajan

Vierailija
15.07.2018 |

En sovellu parisuhteeseen, tiedän sen, pitäisi elää erakkona. Tapasin kuitenkin aikoinaan ihanan miehen ja rakastuin ja päätin yrittää elää yhdessä. En ole vuosien päästäkään sopeutunut samaan asumtoon toisen aikuisen kanssa. Tarvitsennpaljon omaa tilaa ja rsuhaa. Arkisin se juuri ja juuri menee, mutta viikonloput ja varsinkin loma-ajat ovat ksuheita. Tekisi mieli kirkua, kun ei saa omaa rauhaa tarpeeksi. Harkitsen taas eroa sen vuoksi. Olemme keskustelleet asiasta aina välillä ja mies sanoo, että erilleen muuttaminen merkitsisi hänestä eroa muutenkin. Tällä hetkellä tuntuu liian ahtaalta ja olen ihan hirveän ärtyisänä, jos juuri nyt pitäisi päättää, eroaisin heti, joten sulkeuduin makuuhuoneeseen, jotten tee tai sano mitään peruuttamatonta.
Onko mitään tpivoa? Onko joku onnistunut ratkaisemaan suuren yksityisyydentarpeen ja kuitenkin pysymään suhteessa ja jopa samassa asunnossa? Miten?
N45

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi kämppä? Onko mies ihan viisas jos ei ymmärrä häipyä välillä omiin hommiinsa muualle, kerta olet asiasta puhunutkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille omat kämpät. Nykyään moni asuu eri asunnoissa ja silti suhde toimii. Ymmärrän niin täysin ap tilanteen.

Vierailija
4/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko miehesi hengitys, onko huonot hampaat?

Vierailija
5/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Mies. Mies. Mies. Mies. Argh!

Vierailija
6/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi kämppä? Onko mies ihan viisas jos ei ymmärrä häipyä välillä omiin hommiinsa muualle, kerta olet asiasta puhunutkin?

Asunnot ovat kalliita ja tämä on niin iso kuin mihin on varaa.

Mies kyllä lähtee aina välillä omille asioilleen, mutta joudun usein patistamaan ja siinä vaiheessa olen jo yleensä kiukkuinen kuin ampiainen. Ja tietysti on ikävä ajaa ihmistä pois kotoaan, lisäksi tarvitsen tosi paljon omaa aikaa.

Ap

Vierailija
7/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä toista ajaa kotoa pois. Se on kuitenkin miehesikin koti. Jospa itse lähtisit jonnekin tai tekisit silloin tällöin yksin reissuja esim. viikonloppuna.

Vierailija
8/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuuko se mies sinussa kynsinhampain vai miksi sinä roikut kiinni teidän suhteessa kun hukkuva. Luulen että ero olisi helpotus teille molemmille.

Vierailija
9/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sisko, jätä tuollainen sika.

Vierailija
10/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 32 vuotta yhdessä ja siitä ajasta 13 vuotta omissa osoitteissa, koska olen juuri samanlainen kuin sinä. Haluan olla yksin ja rauhassa. Kaksin ollessa sitten on kivaa, kun ei koko ajan nää toisen naamaa.

Vierailija
11/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki menee juuri ja juuri mutta viikonloput ja lomat kamalia?!

Mä en vaan kertakaikkiaan voi käsittää millasia "parisuheteita" ihmisillä on. Ihme ettette ole vielä tehnyt lapsia nautiskelemaan "perhe elämästä".

Vierailija
12/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä selvitä asia miehen kanssa äläkä täällä kitise kuin kakara.

Vierailija
13/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ratkaistu asia niin, että on omat makuuhuoneet. Silloin voi aina vetäytyä omaan huoneeseen, vaikka lukemaan tai päiväunille.

Lomat vietimme ( sen jälkeen kun lapset muuttivat kotoa) niin, että ensin toinen oli kaksi viikkoa lomalla, sitten yhteinen kaksiviikkoinen ( ja ehkä matka) ja sitten toinen vuorollaan kaksi viikkoa lomalla yksin. Tämä toimi hyvin. Viihdymme muuten tosi hyvin yhdessä, jo yli 40 vuotta.

Vierailija
14/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Meillä kummatkin on varsin introvertteja, minä oikea hc. Ollaan sovittu tietyt päivät, jolloin tehdään omia juttuja. Minä myös välillä vetäydyn kahville ja se on sen merkki, että haluan olla rauhassa. Näistä on puhuttu ja sovittu.

Vierailija
15/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sitä toista ajaa kotoa pois. Se on kuitenkin miehesikin koti. Jospa itse lähtisit jonnekin tai tekisit silloin tällöin yksin reissuja esim. viikonloppuna.

Se ei auta, sillä tarvitsisin joka päivä omaa aikaa aamulla. Jos saan sen, niin lopoupäivä menee hyvin ja on kivakin olla yhdessä. Jos en saa olla yksin aamulla, niin koko päivä menee pilalle ja yhdessäolo ärsyttää koko ajan.

En nyt näin keski-ikäisenä ajatellut lapsia alkaa tehdä, mihin joku viittasi. Ei kaikkien tarvitse elää tiiviinä ydinperheenä. Minä en ole perhe-ihminen ollenkaan ja inhoan kaikkia perinteisiä yhdessäolojuttuja, kuten että kokattaisiin yhdessä ja syödään idyllisesti yhdessä - mainoksissa ja tv-ohjelmissa aina mahdollisimman isolla joukolla. Jotkut käyvät varmaan vessassakin yhdessä.

Omat asunnot lähekkäun sopisi hyvin. Pitäisi voida ostaa esim kaksi vierekkäistä kaksiota kerrostalosta tms, mutta sellaisia on harvoin missään. Ihan vinkkinä rakennuttajille, pitäisi olla jaettavia asuntoja. Varmasti myös uusperheet haluaidivat niitä ja vaikka eläkeläiset sinkut ystävykset voisivat asua sillä lailla lähekkäin, mutta erikseen. Tai kaksi eri sukupolvea.

Mies tosiaan on sillä kannalla, että erilleen muutto olisi ero muutenkin. Hän varmaan kestää nöin hankalaa minua siksi, että voi asua paljon halvemmalla kuin yksin, teen pääosan kotitöistä ja saa säännöllistä seksiä.

Ap

Vierailija
16/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten miehen pitäisi poistua kodistaan, kun voit itsekin tehdä sen?

Vierailija
17/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi vessa on kotona. Suoraan sanottuna haluaisin käydä aamulla rauhassa vessassa ja piereskelläkin, muuten ei maha toimi, eikä toimi koko päivänä enää. En voi tehdä sitä, jos mies luuhaa koko ajan seinän takana.

Ap

Vierailija
18/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus vierekkäisistä asunnoista on paras. Mutta jos mies ei halua tehdä kotitöitä, ja katsoo eri asunnot eroksi, sitten ei ole paljon muuta tehtävissä kuin oikea ero.

Jos mies edes suostuisi kokeilemaan? Jotenkin sai tekstistäsi sen vaikutelman, ettet usko miehesi välittävän sinusta, vaan olevan yhdessä vain käytännön syistä.

Vierailija
19/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi vessa on kotona. Suoraan sanottuna haluaisin käydä aamulla rauhassa vessassa ja piereskelläkin, muuten ei maha toimi, eikä toimi koko päivänä enää. En voi tehdä sitä, jos mies luuhaa koko ajan seinän takana.

Ap

Jos et halua käydä edes vessassa miehen läsnäollessa, teillä on niin isoja ongelmia ettei kannata edes yrittää enää. Selvästi inhoat häntä.

Vierailija
20/32 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et halua käydä edes vessassa miehen läsnäollessa, teillä on niin isoja ongelmia ettei kannata edes yrittää enää. Selvästi inhoat häntä.

???

Kummallinen päätelmä, että inhoaisin miestä, jos tarvitsen omaa rauhaa vessatoimiin.

Sinäkö osoitat rakkauttasi pieremällä toisen lähellä? Kumpikohan siinä inhoaa kumpaa...

Ja mieheni on muuten aika herkkähipiäinen näissä asioissa, ei kestä ajatuksta kuukautisverestä tms. Jos toimisin vessajutuissa vapautuneesti, se olisi mies, joka alkaisi inhota minua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän