Ainoa kontaktini naissukupuoleen koko viime yönä oli se, kun kaksi nuorta naista tuli kilisyttämään lasejaan kanssani tanssilattian reunalla
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Millainen kuva paidassasi oli?
Mulla oli sininen yksivärinen kauluspaita.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No siinä syy. Olisi kannattanut pukea marsupaita.
Yrititkö päästä naisten läheisyyteen? Aloititko keskusteluja naisten kanssa? Seisoitko vain paikallasi odottaen kontaktia naisilta?
Mikäli et röhkeästi mene tanssimaan ja juttelemaan naisille, et koskaan tule saamaan mitään lasien kilistelyä kummempaa kontaktia naisiin.
Ei ne naiset tule sieltä reunalta miehiä hakemaan. Sinne pitää itse rohkeasti menää sekaan ja aloittaa itse juttelu ja kontaktin ottaminen.
Naiset rakastaa sitä kun niitä jahdataan ja liehitellään. Sen takia menevät ylipäätään yökerhoihin ja baareihin, että saisivat kokea itsensä halutuksi.
Ei ketään kiinnosta miesten tuntemukset. Miehen tehtävä on jahdata ja kilpailla saatavilla olevista naisista.
Jännä nähdä, saatko ahdistelusyytteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No siinä syy. Olisi kannattanut pukea marsupaita.
Repesin täysin.
Lähdenpä heti ostamaan marsupaidan. Saako niitä Prismasta?
Olisit alkanut juttelemaan niille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on marsupaita?
Oisko paita, jossa on marsun kuva tai sit marsulle sopiva semmoinen minipaita?
Ajatukseni ovat luonasi. Ymmärrän sen tuskan, kun pääsee vain kilisyttelemään, vaikka olisi ollut halu päästä kolisuttelemaan.
Alkoi kiinnostaa mitä toivoit tapahtuvan. Miten olisit toivonut noiden naisten jatkavan tilannetta kilistelyn jälkeen? Tai miten olisit itse halunnut toimia toisin?