Poikamme nimeksi annetaan Yhdysvalloissa nimi johon papit ei täällä suostu:Isi-Muna
Kommentit (17)
Hienoa kun kaikki eivät anna lapsilleen näitä massanimiä!
siis omalta osaltaan. Hän voi kieltäytyä kastamasta lasta, jos pitää nimeä sopimattomana. Ymmärtääkeni kastetilaisuudessa pitää olla nimi, vaikka ehkä se voi olla eri kuin se, mikä menee virallisesti nimeksi? Jos ei, niin silloin jää joko kaste tekemättä tai nimi vaihdetaan papin mieleiseksi.
Mutta kasteen peruuntuminen ei tietysti estä nimen antamista, nimi hyväksytään tai hylätään väestörekisterissä.
eikä ole suomalainen. Aluksi vähän ihmetytti se nimi, mutta nyt siihen on jo tottunut eikä se ole sen kummempi nimi kuin muutkaan.
On Munaa ja Paskaa ja Persettä.
Kieltämättä voi olla hilpeyden herättäjä, jos paljon on tekemisissä suomalaisten kanssa (puhumattakaan siitä,että muuttaisi tänne), mutta mitäpä siitä.
Siis että erittäin ontuva vertaus tuo täälläkin usein käytetty "saako puolisosi sitten nippasta/läpsiä/tukistaa sinua?" En puolusta fyysistä rankaisemista, mutta tuollaiset rinnastukset ontuu tosi pahasti. Saako puolisosi sitten pistää sut jäähylle/perua karkkipäivän/laittaa kotiarestiin?
TOinen mikä näissä keskusteluissa nyppii on juuri tuo että niputetaan kaikki fyysinen rankaisu samaan nippuun. Sama asia jos hakkaat lapsesi sinisenkirjavaksi tai nippaat kevyesti?
Edelleenkään en puolla fyysistä rankaisemista enkä itse sitä käytä, mutta asiat eivät ole mustavalkoisia. Tässäkään. Olen kuitenkin itse saanut lapsena joskus luunappeja ja kevyesti on otettu hiuksistakin kiinni, mutta en TODELLAKAAN ole saanut tuosta mitään traumoja. kaipa ne tähän ikään (39 v) olisivat jo tulleet esiin?
Isin Muna Seisokki niin natsaa paremmin
Lisään vielä jonkun muun ehdotuksen
Sperman Tuotos
Kullin Mälli
Muna Teho-Tippa Tippuri
Äiti-Pillu
Äiti-Vagina
Mammas Vagina
EN ymmärrä miten tää voi tänne tulla, tuohon oikeaan ketjuun en tätä saanut millään lähetettyä ja sitten läytyy täältä...aargggh
18
ootkos aatellut sellaista asiaa että jos annatte lapsellenne tuolaisen nimen niin häntä toden näköisesti tullaan kiusaamaan sen takia.........
Ici-Muna
Ei vaan... Toivottavasti kukaan ei vihaa lastaan noin paljon, että antaisi moisen munan... eiku nimen... No nyt repesin itsekin :D :D :D Siis tämä lienee provo...
ja muistakaa ottaa ilo irti lapsenne lapsuusvuosista, sillä aikuistuttuaan hän tulee itse vaihtamaan nimensä ja katkaisemaan välinne teihin, mutta sitä kai te tällä ajattekin takaa koska se on niin päivänselvä asia?
on kyllä kansainvälisempi
Ici Munie olisi vielä soinnahtavampi, mutta kieltämättä alkuperäismerkitys kärsii...Niin ehdotan Icin Munàà
onpas kauhea..