Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahtamisvaikeuksista kärsivänä kyrsii kun kumppani on unessa noin puolessa minuutissa.

Vierailija
14.07.2018 |

Kateeksi käy. Kylkeä käänsi ja valehtelematta alle minuutissa oli unessa. Itse en ole ikinä, edes lapsena, nukahtanut alle tunnissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän! Kadehdin hyväunisia, elämä on ihan erilaista hyvinnukutun yön jälkeen. Joskus harvoin koen sen.

Vierailija
2/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta se on paljon parempi kuin toinen huonouninen ihminen. Siinä molemmat sit pyörii ja kuimpikaan ei saa unta, kun toinen liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nukahdan, mutta herään joka ikinen yö klo 3 ja valvon klo 6 saakka. Ja töihin täytyy nousta klo 6. Viikonloppuisin saatan nukahtaa kuudelta ja herään sitten noin 7.30. 

Ihan hirveän siistiä olla kamalissa univeloissa vuosikymmenistä toiseen.

Vierailija
4/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kiva esim jollain pidemmällä matkalla kun toinen nukahtaa samassa hetkessä kun istahtaa ja itse valvot koko matkan.

Vierailija
5/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kanssa sama. Ihan eri kun saa nukuttua hyvät unet.

Vierailija
6/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen, vaikuttaako gluteenin syömisen lopettaminen unenlaatuun. Väsymys päivällä on hävinnyt toistaiseksi.

Vierailija
7/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mullakin menee yleensä vähintään tunti nukahtamiseen. Neljäkään tuntia ei ole tavatonta. Toisen ihmisen kuorsaus ja siitä hehkuva lämpö tekee yleensä nukkumisesta tosi tukalaa. 

Sitten löysin nykyiseni. En olisi ikinä uskonut että tykkään nukkua jonkun vieressä. Edes kuorsaus (välillä aika kovakin) ei häiritse, vaan rauhoittaa. Kaikkien muiden kanssa olen odottanut, että tyyppi nukahtaa ja sitten karannut kainalosta mahdollisimman kauas.

Oletko ajatellut, että ehkä sun ei biologisesti edes tarvitse nukkua yhtä paljon tai samaan aikaan? Ihmisillä on eri rytmit ja unentarpeet. Itsellä elämä helpottui aika paljon kun ihan suosiolla lakkasin yrittämästä enkä pyöri sängyssä turhaan. Illalla hetken oon kumppanin vieressä kunnes alkaa tuhisemaan, ja nousen taas puuhaamaan omiani, toinen nukkuu luonnollisesti pari kolme tuntia enemmän kuin minä.

Vierailija
8/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua ärsyttää huonosti nukkuva mies, joka häiritsee untani pyörimällä. Muuten nukkuisin heräämättä koko yön. Kun mies on väsynyt, hän nukahtaa minuutissa, mutta kuorsaa silloin niin, että se häiritsee uniani. Että saattaa sitä nopeasti nukahtavaakin häiritä se huonouninen tapaus.

Vierailija
9/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nopeasti nukahtaminen tarkoita välttämättä hyviä unia.

Vierailija
10/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selviätte täysijärkisinä, jos kumppanin herätys on paljon omaanne aiemmin? Tai jos torkuttaa?

Vierailija
11/11 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu, että toisen saa herättää jos nukahtaa ensin. Yleensä nukahdetaan samaan aikaan, mutta joskus minulla on vaikeuksia nukahtaa, ja tällöin on mukavaa kun voi herättää toisen ja jutella niitä näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän