Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkään lyhyemmistä naisista, koska niitä on helpompi käsitellä". Mitä tarkoittaa?

Vierailija
14.07.2018 |

Yks mies sanoi noin, mitä tarkoittaa? Käsitellä miten?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan innostu susta.

Vierailija
22/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että pannessa hän ajattelee laittavansa sakkolihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyempää naista on helpompi liikutella eri asentoihin sängyssä tai missä sitten nussittekin. Erityisesti 69-asento toimii paremmin lyhyemmän naisen kanssa.

Naiset osaavat liikkua ihan itsekin.

Ei kuolleet lahnat liiku.

Vierailija
24/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen, mutta minua ei todellakaan ole ”helppo käsitellä”.

T. Pieni ja pippurinen

Sellaiset voimaantumiset siellä. Tosiasiassa isokokoinen mies nussisi sinua juuri siinä asennossa kuin haluaisi ja mihin reikään haluaisi, mutta kohteliaisuudesta saattaa ehkä tiedustella mielipidettäsi. Itse pillunaisin sinua takaapäin siten, että painaisin sinut sänkyä vasten ja pitäisin hiuksistasi kiinni-ulisisit vain kiimoissasi, et muuta.

Hyi:/

Vierailija
25/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pieni ja pippurinen

Sellaiset voimaantumiset siellä. Tosiasiassa isokokoinen mies nussisi sinua juuri siinä asennossa kuin haluaisi ja mihin reikään haluaisi, mutta kohteliaisuudesta saattaa ehkä tiedustella mielipidettäsi. Itse pillunaisin sinua takaapäin siten, että painaisin sinut sänkyä vasten ja pitäisin hiuksistasi kiinni-ulisisit vain kiimoissasi, et muuta.

Namskis :)

Vierailija
26/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jaksaa kannatella pelkästään käsivoiminen, niin peni koko avaa mahdollisuuksia erilaisiin asentoihin seksissä.

Vierailija
27/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pieni ja pippurinen

Tuon kun teet voit olla varma, että kun tulet seuraavana päivänä töistä kotiin siellä on poliisit vastassa. Raiskaus on raiskaus parisuhteessakin.

T. Toinen pienikokoinen nainen

Vierailija
28/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa rakastella seinää vasten kannatellen 50- tai 80-kiloista naista. Toinen noista on huomattavasti helpompaa --> helpompi käsitellä.

Nussikaa sängyllä maaten niin kuin ihmiset älkääkä kämpän kaikilla mahdollisilla pinnoilla niin kuin elukat.

Vierailija
29/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pieni ja pippurinen

Namskis :)

^ Terveisin bottom boy Jore 65v.

Vierailija
30/31 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitellä ja käännellä sängyssä haluamiinsa asentoihin. Ja varmaan myös helpompi pistää aisoihin, jos nainen käy hankalaksi.

Vierailija
31/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaapa rakastella seinää vasten kannatellen 50- tai 80-kiloista naista. Toinen noista on huomattavasti helpompaa --> helpompi käsitellä.

Nussikaa sängyllä maaten niin kuin ihmiset älkääkä kämpän kaikilla mahdollisilla pinnoilla niin kuin elukat.

Ihmiset ON eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä