Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

M25 vastaa.

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ines

Mikä on telipaino ja akselipaino? Eroja kysyn. Entä täysperävaunullinen rekka verrattuna puoliperävaunun?

Joissain maissa käytetään ketjuja, onko Suomen talvessa hyötyä? Varmaan kuluttavat teitä.

Ja onko manuaali- vai automaattivaihteisto tyypillisempi? Tack.

Kuljetusyrittäjän tytär 27 vee.

Vierailija

Kuinka hyvin ammatti mielestäsi soveltuisi "vähän äijämäiselle" omanikäisellesi naiselle? Terv. yksi alaa harkitseva

Vierailija

Miten sun selkä kestää istumista. Mun selkä ei kestä edes kahdeksaa tuntia istumista ilman särkyä.

Vierailija

Onko se teidän makuutila oikein "erotiikan pesä"??

Älkää tytöt ainakaan liftatko rekkoihin! 

Vierailija

Mikä on lempparihuoltsikka, onko joku vakkari? Vai onko sulla vakkarireittiä mitä ajat?
Laulatko koskaan "Hyvää huomenta Suomi"-laulua ajaessasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten sun selkä kestää istumista. Mun selkä ei kestä edes kahdeksaa tuntia istumista ilman särkyä.

Eikös rekkojen penkit ole sellaisia härveleitä, että maksaa pienen auton verran, ja saa säädettyä viimeisen päälle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen rekkakuski näemmä, kysyy, muttei sitten tajua vastata :D

Ei ole luvannutkaan vastata..😜

Vierailija

Onko teille yleistäkin ajaa kännissä ja roikkua edelläajavan perässä ja kieltäytyä tunnustamasta onnettomuutta, jos töpeksitte niin, että firmanne saa vitkutella maksamista?

Kaikista näistä on rekkakuskeista kokemuksia.

Joten sori, vaikka kaikkia ammattiryhmiä pitäisi kunnioittaa, niin nimenomaan rekkakuskeista mulla on vaan huonoja mielikuvia.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat