Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kohta saa aloittaa mummuilun! Täytän pian 30v!

Vierailija
14.07.2018 |

Ihana, kun saa ottaa tätimäisen mummu-asenteen. Mutta sen lisäksi tulee mausteena se että sanon kyllä asiat suoraan. Enää ei ole tarvetta olla kiltti tyttö. Harmi juttu kun pitää heittää kaappiin osa vaatteista, parit hameet ja shortsit on liian lyhyitä kolmikymppiselle. Räikeät kuviot jätän kanssa pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamummot koolle!

Vierailija
2/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos haluat elää jopa kaksi kolmasosaa elämästäsi mummona. Minä ajattelin olla nuori siihen asti, että täytän 50. Sitten alan nuorekkaaksi keski-ikäiseksi.

T. 30-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos haluat elää jopa kaksi kolmasosaa elämästäsi mummona. Minä ajattelin olla nuori siihen asti, että täytän 50. Sitten alan nuorekkaaksi keski-ikäiseksi.

T. 30-v.

Mistä voit tietää mikä on 2/3 jonkun elämästä?

Ap

Vierailija
4/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole 46 enkä todellakaan mikään mummu.

Vierailija
5/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Tosi hauskaa kaikkien meidän viisikymppisten mielestä, joille on tärkeää todistella itselle ja muille, että olemme vielä menossa täysillä mukana.

Kolmekympinen voi löysäillä niin halutessaan, me emme voi.

Vierailija
6/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30-v.

Mistä voit tietää mikä on 2/3 jonkun elämästä?

Ap

Nyt kolmekymppinen nainen voi olettaa elävänsä yli 90-vuotiaaksi. Et sinäkään elinikääsi voi tietää muuta kuin tappamalla itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme