Ihanaa, kohta saa aloittaa mummuilun! Täytän pian 30v!
Ihana, kun saa ottaa tätimäisen mummu-asenteen. Mutta sen lisäksi tulee mausteena se että sanon kyllä asiat suoraan. Enää ei ole tarvetta olla kiltti tyttö. Harmi juttu kun pitää heittää kaappiin osa vaatteista, parit hameet ja shortsit on liian lyhyitä kolmikymppiselle. Räikeät kuviot jätän kanssa pois.
Kommentit (6)
Ok, jos haluat elää jopa kaksi kolmasosaa elämästäsi mummona. Minä ajattelin olla nuori siihen asti, että täytän 50. Sitten alan nuorekkaaksi keski-ikäiseksi.
T. 30-v.
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos haluat elää jopa kaksi kolmasosaa elämästäsi mummona. Minä ajattelin olla nuori siihen asti, että täytän 50. Sitten alan nuorekkaaksi keski-ikäiseksi.
T. 30-v.
Mistä voit tietää mikä on 2/3 jonkun elämästä?
Ap
Mä ole 46 enkä todellakaan mikään mummu.
Haha. Tosi hauskaa kaikkien meidän viisikymppisten mielestä, joille on tärkeää todistella itselle ja muille, että olemme vielä menossa täysillä mukana.
Kolmekympinen voi löysäillä niin halutessaan, me emme voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 30-v.
Mistä voit tietää mikä on 2/3 jonkun elämästä?
Ap
Nyt kolmekymppinen nainen voi olettaa elävänsä yli 90-vuotiaaksi. Et sinäkään elinikääsi voi tietää muuta kuin tappamalla itsesi.
Palstamummot koolle!