Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän suurin huolen aihe on se et onko mulla muita miehiä...uhkailee hakkaavansa mun "uudet"

Vierailija
14.07.2018 |

Tänään palautti lapsen kotiin ja muisti lähtiessään kysyä, et olinko viettää iltaa miesten kanssa.. mikään muu sitä ei tunnu kiinnostavan kuin se ettei mulla olis muita. Lopouuko tollainen ylenpalttinen mustasukkaisuus joskus? Yleensä uhkaa vielä hakkaavansa mun tulevat miehet... Kaikkein hauskintahan tässä on se et mulla ei todellakaan ole ketään ja oikeastaan ei edes kiinnosta uudet suhteet kun vaan pääsis edes vanhasta eroon. Kunnon wt-exä...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just, mun ex haikailee exäänsä, joka jätti koska ex ei osanu ottaa huomioo sitä, ja nyt mies itkee menetyn rakkauden perään...puol vuotta húhresin siihen mieheen

eli olit vaan laastari

Vierailija
22/28 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uuden miehesi kannattaa heti kun käytös on uhkaavaa, ottaa yhteys poliisiin, ja myös varautua puolustamaan

huom ei pidä pelkästään laskea itsepuolustuksen varaan, vaan myös ottaa polisiin yhteys

jolloin alfasi pääsee nostelemaan saippuaa linnaan. ovat kuulemma liukkaita

Niin no toivon et tää ongelma olis jo ohi siihen mennessä kun joskus pariudun uudelleen.. mut ei sitä tiedä, hyvä vinkki! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit näyttäytyä julkisella paikalla jonkun tunnetun nyrkkeilijän kanssa ja odottaa, että sana lähtee kiertään.

Vierailija
24/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se niitä uusia hakkaa?

Pieksäis sitä muijaa.

Vierailija
25/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kannattaa vaan sulkea heti elämästä ulos. Tuollaiselta hullulta saa kyllä huoltajuudenkin vietyä, jos puhuu tuommoisia lapsen kuullen.

Mä olin joskus tavannut yhden tindermiehen kolmesti. Siis kolmesti, ei oltu edes suudeltu tms enkä todellakaan ollut luvanut miehelle mitään. Kerran olin lähdössä kotipaikkakunnalle viikoksi ja sanoin, että ihanaa, kun pääsee kaverien kanssa uimaan kun täällä ei luonnonvesiä ole. Alkoi kysellä, keitä kavereita? No, en mä mun kavereiden nimiä sano kenellekään puolitutulle. Sieltä tuli, että enkö mä saa tuntea sun kavereita ja onko ne jotain poikia ja "tää kuulostaa tosi epäilyttävältä". Siinä vaiheessa sanoin sille suoraan, että joo, haista paska. :D Seuraavana päivänä pahoitteli kovin, mutta ghostasin koko ukon.

Vierailija
26/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että menet poliisille puhumaan, jos jatkaa. Jos jotain on esim tekstiviesteinä niin mene näyttämään poliisille. Ei tuota leikkiä kannata jatkaa.

Olette eksiä = molemmat saa panna vaikka koko Suomen maajoukkuetta, jos huvittaa.

Vierailija
27/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas käski valkkaamaan kaikista tarjolla olleista lapsen isäksi sen henkisesti eniten apinaa muistuttavan. Ehkä fyysisestikin?

Vierailija
28/28 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ammattilaisen pitäisi selittää hänelle mitä "ex" tarkoittaa.