Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä on mukavia naisia. Mä olen mies. Melko mukava. Jos jossain ketjussa huumorimme kohtaisi, olisiko minun palstailuni este tapaamiselle?

Miten on?
Jonkun voisin, mutta en ap:tä
Jonkun voisin, mutta en ap:tä
100.0%
En helvetissä
En helvetissä
0%
Ääniä yhteensä: 22
  • ylös 0
  • alas 2

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vauva-palsta voisi järjestää jonkun "lisää vauvoja Suomeen" -treffitapahtuman  - koska iso osa keskustelijoista ikisinkkuja ja yh:oita ainakin...

Vierailija

On täällä joskus pari normaaliakin miestä ollut, mutta valtaossa on luonnehäiriöisiä, joista kannattaa pysyä kaukana. En silti tapaisi ketään, olen jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On täällä joskus pari normaaliakin miestä ollut, mutta valtaossa on luonnehäiriöisiä, joista kannattaa pysyä kaukana. En silti tapaisi ketään, olen jo naimisissa.

Mulla ei ole luonnehäiriödiagnoosia.

Tosin olen liian kiinnostunut symmetriasta.

ap

Vierailija

Voisin tavata itseään hopeaketuksi kutsuvia palstamiehiä ja pistää heidät yksitellen teholle. 😘

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisin ehkä tavata, miksi se vaihtoehto puuttui kokonaan :O ?

Mä yritin sitä laittaa, mutta palsta söi sen.

Voin tuoda sen vaihtoehdon sulle henkilökohtaisesti kotiovelle?

ap

Vierailija

Lainaus toisesta ketjusta:

http://fiam.fi/tulokset/

Vauva.fi:n kuukausitavoittavuusluku on 1 663 224, eli noin kolmasosa suomalaisista.

Jos kolmasosa suomalaisista käy täällä kuukausittain, niin on aika todennäköistä, että valtaosalla av-mammoista on jo kokemusta av-miehistä.

Kellään kokemuksia av-kumppaneista todellisessa elämässä?

Vierailija

Vauvasaitin mies...ööö...heh not..
Joku musa- tai sukellus, palomiessaitti..yes..
Vauva nou

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kaverimielessä.

Miksi vedät rajan tuohon?

ap

Koska irtoseksi ei kiinnosta, ja parisuhdekin mielellään alkaa (jopa vuosia kestäneestä) kaveruudesta. En deittaile.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisin tavata itseään hopeaketuksi kutsuvia palstamiehiä ja pistää heidät yksitellen teholle. 😘

Uuuu! Kipakka tyttönen ;) Me likey it...
-Hopea Setä

Vierailija

Mmmm näin vasta yyhoutuneena voisin oikeastaan tavata Sinkkumiehen ja katsoa onko hän oikeasti niin kova kuin puheensa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kaverimielessä.

ap

Koska irtoseksi ei kiinnosta, ja parisuhdekin mielellään alkaa (jopa vuosia kestäneestä) kaveruudesta. En deittaile.

Oletat siis, että me palstamiehet etsimme pääasiassa vain seksiä?

No, mun kohdalla olet väärässä.

ap

Vierailija

Voisin, miksipä ei? Ois ainakin yksi yhdistävä tekijä ja jos mies olisi palstaillut vähintään yhtä kauan kuin minä, voitaisiin heittää smalltalkkia jostain palstan jutuista. Jos siis mitään muuta keskusteltavaa ei muka olisi.

Mulla toisaalta on jo mies, mutta sikahan tuo tietysti on ja jättäähän se pitäisi, ei siis mikään este :D.

Mä kyllä tykkään treffailusta, tai niistä ensitreffeistä varsinkin. On jotenkin kutkuttavaa tavata uusia ihmisiä ja tutustua, harvemmin sitä alkaa tutustua kahvilassa muihin ellei ole treffejä sovittu. Mies kyllä joskus sanoi että voin käydä treffeillä kunhan en lähde jatkoille, hän ei muka ole niin mustasukkainen että häiritsisi. Että miten ois, lähetäänkö laiturille uittamaan varpaita? (ei tositarkoituksella)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kaverimielessä.

ap

ap

Huom, tuolla lukee myös tuo "en deittaile". Kun treffi- ja seksimielessä tapaaminen on poissa laskuista, mitä muuta jää jäljelle, kuin kaverillinen tutustuminen?

Vierailija

Vielä vuosi sitten olisin voinut sanoa, että miksipä ei, mutta nyt vastaan EI.

Täällä on liian paljon sitä kaiken maailman markkina-arvopakotusta ja kiltti_miesjauhantaa, jankutusta siitä miten naiset ei tee mitään muuta kuin jakaa itseään alfoille jne, etten meinaa uskaltaa tapailla kohta ketään miestä muutenkaan. Tämä palsta (yhdessä yliksen kanssa) tappaa Suomen syntyvyyden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, kaverimielessä.

ap

ap

Huom, tuolla lukee myös tuo "en deittaile". Kun treffi- ja seksimielessä tapaaminen on poissa laskuista, mitä muuta jää jäljelle, kuin kaverillinen tutustuminen?

Aah, ymmärrän. En mäkään lähtisi seksiin tai treffiin. Kaverinäkeminen ois hyvä. Ei voi olla liikaa kavereita.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vielä vuosi sitten olisin voinut sanoa, että miksipä ei, mutta nyt vastaan EI.

Täällä on liian paljon sitä kaiken maailman markkina-arvopakotusta ja kiltti_miesjauhantaa, jankutusta siitä miten naiset ei tee mitään muuta kuin jakaa itseään alfoille jne, etten meinaa uskaltaa tapailla kohta ketään miestä muutenkaan. Tämä palsta (yhdessä yliksen kanssa) tappaa Suomen syntyvyyden.

Eiköhän se ulina ole enemmänkin oire, kui syy.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat