Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan valkoposkihanhia!

Vierailija
14.07.2018 |

Miksei niitä voisi hävittää tavalla tai toisella? Esim. Hgin Töölönlahden alue on täynnä p-askaa ja haju on hirveä. Lenkkeily on tosi epämiellyttävää, koko ajan on katsottava mihin astuu. Argh! 😠

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon AP muuttakoon pehvansa kanssa muualle ulisemaan.

Vierailija
22/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset sotkee paljon enemmän kuin jotkut linnut!!!!!

Ihmiset itse usein siivoavat jätöksensä. Eipä ole Helsingin rannat ja puistot täynnä roskaa, vaan sitä SONTAA! Ja hanhia.. hanhia kaikkialla.

Ai siivoavat vai? Ahahahhahaha 😂😂😂

Tule käymään täällä Larussa. Monta rantaa täynnä hanhia ja niiden sontaa, ei yhtään roskia. En todellakaan aio laskea pyyhettäni valkoposkihanhen paskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli. Koita elää asian kanssa nolo.

Vierailija
24/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset itse usein siivoavat jätöksensä. Eipä ole Helsingin rannat ja puistot täynnä roskaa, vaan sitä SONTAA! Ja hanhia.. hanhia kaikkialla.

Tule käymään täällä Larussa. Monta rantaa täynnä hanhia ja niiden sontaa, ei yhtään roskia. En todellakaan aio laskea pyyhettäni valkoposkihanhen paskaan!

No muuta pois sieltä? 😊

Vierailija
25/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sinänsä ole lintuja vastaan mitään, mutta se, että kävelytiet on täynnä niiden sontaa, alkaa käydä hermoille. Kyllähän niitä siivotaan, mutta se ei tunnu riittävältä. No, ehkä yritän opetella kärsivällisyyttä...

Vierailija
26/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois sieltä? 😊

Ai että mun pitäisi muuttaa pois kotoani koska täällä on eläimiä, jotka eivät ole edes täällä pitkään pesineet!

Ainut syy valkoposkihanhille on se, että ne ovat rauhoitettua. EI MITÄÄN SYYTÄ! Kertokaa edes yksi syy miksi ovat rauhoitettu laji? Eivät ole edes kotoperäinen laji. Todella elinvoimainen, ei mitään pelkoa sukupuutosta. Ihmiset varmaan kuolevat sukupuuttoon ennen näitä ..

Muistatteko te että 90-luvulla olisi ollu valkoposkihankiparvia joka helvetin paikassa?

En vihaa mitään muuta eläintä niin paljon kuin valkoposkihanhea.

Vierailija
27/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Hollannissa niitä pyydystetään isoilla ansoilla. Pelkästään Schipolin lentokentältä niitä tapetaan tuhansia vuodessa. Kyllä kelpaisi ruoaksi. Hanhi on hyvää.

Vierailija
28/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti!

Vierailija
30/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoposki hanhet ei ole mitään verrattuna merimetsoihin.

Odottakaa vaan kun nuo pirulaiset leviää täältä saaristosta rannikolle. Ne oikeesti tappaa luonnon ympäriltään. 😥

Vierailija
31/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin hanhet ovat ihmisten itseaiheuttama ongelma, mutta sitä ei saisi korjata?

Vierailija
32/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/599531-sontivia-valkoposkihan…

Kuinkahan paljon ne saavat lisääntyä ennen kuin on pakko tehdä jotain?

Vierailija
33/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon ne saavat lisääntyä ennen kuin on pakko tehdä jotain?

Vasta sitten aletaan tekemään jotain kun valtio joutuu maksumieheksi niiden takia. Niin kävi naakankin kanssa, metsästyslupa heltisi vasta kun homma räjähti käsiin.

Vasta jossain lehdessä maajussi sanoi, ettei hanhien aiheuttamia satovahinkoja jostain ihmeen syystä korvata, vaikka saattaa mennä koko pellon sato joillain alueilla.

Vierailija
34/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku joutaa maapallolta sukupuuttoon niin ihminen. Ihminen tuhoaa tämän maailman hyvää vauhtia.

Vierailija
35/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hanhet saa siellä ihan rauhassa elää. Ei ihminen täällä mitään määrää

Vierailija
36/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ongelma on joku aivan muu kuin valkoposkihanhet...

Fiksut tajuaa mitä meinaan...

Vierailija
37/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuta pois sieltä? 😊

Ai että mun pitäisi muuttaa pois kotoani koska täällä on eläimiä, jotka eivät ole edes täällä pitkään pesineet!

Ainut syy valkoposkihanhille on se, että ne ovat rauhoitettua. EI MITÄÄN SYYTÄ! Kertokaa edes yksi syy miksi ovat rauhoitettu laji? Eivät ole edes kotoperäinen laji. Todella elinvoimainen, ei mitään pelkoa sukupuutosta. Ihmiset varmaan kuolevat sukupuuttoon ennen näitä ..

Muistatteko te että 90-luvulla olisi ollu valkoposkihankiparvia joka helvetin paikassa?

En vihaa mitään muuta eläintä niin paljon kuin valkoposkihanhea.

Pyyhi vaahdot suunpielistä. ;D

Vierailija
38/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllölavastaja on taas unohtanut ottaa pillerit.

Vierailija
39/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaaressahan vasta iso valkoposkihanhiongelma onkin. Pesimäaikana etenkin. Siellä oli tietyissä kohdin varoitukset näistä hanhista ja jotkut polut otettu pois käytöstä hyvin aggeessiivisten hanhien vuoksi. Olisi kätevää, jos hanhet voisi syöttää vaikka leijonille tms.

Vierailija
40/44 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas häiritsee juovuksissa möykkäävät örvelöt, roskiaan kaduille heittävät ääliöt, ja vihaiselta näyttävät vastaantulijat jotka kävelee suoraan päin. Kyllä ihmiset ihan itse pilaavat Helsingin katukuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme