Morsian on kieltänyt polttarit, kaverit vaativat
Mitä tekisit? Rauhallinen morsian, joka ei välitä bileistä ja itselläni on pieni epäilys, että morsian on raskaana. Ei ole sanonut, mutta on tiettyjä merkkejä, mm. ei halua juoda kahvia, vaikka normaalisti juo ja on jättänyt väliin pari lempijumppakertaansa, vaikka ei yleensä ilman hyvää syytä jätä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä tekisin? Kunnioittaisin morsiamen toivetta. Et kai mitään muita vaihtoehtoja edes harkitse?
Oikeastaan en. Olisi pitänyt ehkä kysyä, mitä sanon kavereille. Taidan sanoa vain, että ei halua ja bilettäkää keskenänne, vaikka se onkin tylyä.
Ai niin, olen kaaso.
Mä en halunnu polttareita, eikä onneksi kukaan sellaisia alkanut mulle järjestää. Olisin kyllä varmaan ollut tosi vaikeana, jos kaverit olisi sellaiset väkisin laittaneet pystyyn. Varmaan sitä osallistuisi sitten, mutta en jatkossa noille kavereille hirveästi omista asioistani ilmoittelisi, olisi voinut vaikuttaa ystävyysuhteisiinkin jos mun päätöstä tässä ei olisi kunnioitettu.
Voithan sanoa morsiamelle että kaveriporukassa on noussut esiin, et olisivat innoissaan pitämässä polttareita, että onko niin, ettei tosiaan halua sellaisia. Ja sen mukaan sitten toimit, jos sanoo ei, niin sitten ei.
Jättäisin väliin, jos se on morsiamen toive.
Vai pelkääkö hän saavansa perinteiset nolaamisjuhlat, joissa puetaan noloihin vaatteisiin ja laitetaan kaupungille laulamaan ja myymään pusuja? Se on rauhallisen ihmisen painajainen.
Ai mitä tekisin? Kunnioittaisin morsiamen toivetta. Et kai mitään muita vaihtoehtoja edes harkitse?