Hoikan tytön pömppömaha, voiko olla rakenteellinen juttu vai mitä ihmettä?
Lihava tyttö ei ole ! 148 cm ja 42 kg.
Kävi tänä aamuna uimassa ja hetki sitten riehui varmaan tunnin putkeen trampoliinilla. Pyöräilee paljon kavereiden kanssa. Ruoka -ajat ovat säännölliset ja ruoka kasvispainotteista , tänään oli uusia perunoita ja linssi/punajuuri-pyöryköitä torilta ostettujen ja suolavedessä keitettyjen maukkaiden papujen kanssa.
Kommentit (25)
On kyllä niin paljon palkokasveja et mietin onko tää aloitus vitsi. Mutta tietysti joillain vain on tietyntyyppinen ruumiinrakenne, minä mukaan lukien =( eipä tähän oikein mikään auta, himotreenausta en tosin ole kokeillut
Hoikka?? Katso lapsille suunnattu iso-bmi, tyttösi on 3kg päässä ylipainon rajasta!!!! Hyvä että syö kasvipainotteisesti ja urheilee mutta kyllä pitäisi reilusti vähentää päivän kaloreita!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin paljon palkokasveja et mietin onko tää aloitus vitsi. Mutta tietysti joillain vain on tietyntyyppinen ruumiinrakenne, minä mukaan lukien =( eipä tähän oikein mikään auta, himotreenausta en tosin ole kokeillut
Nuo pavut eivät kuuluneet alkuperäiseen suunnitelmaan :D Mies toi yllätyksenä, kun tiesi, että koko perhe tykkää.
Ap
Colette kirjoitti:
Hoikka?? Katso lapsille suunnattu iso-bmi, tyttösi on 3kg päässä ylipainon rajasta!!!! Hyvä että syö kasvipainotteisesti ja urheilee mutta kyllä pitäisi reilusti vähentää päivän kaloreita!
Sinä tyttö painat 44kg, vaikka oot melkeen 170cm. Oot reilusti alipainonen.
Liikaa turvottavia palkokasveja ja suolaa.
Lapsen ruuminrakenne on usein sellainen. Notkoselkä tai skolioosi voi myös työntää vatsaa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
En ole 170cm eikä mittani ole ketjun aihe vaan aloituksessa ilmennyt läskidenialismi!
Ruokavalio ja se, että rasva kertyy mahaan. Minä kun lihosin parikymppisenä, maha vain kasvoi. Sitä ennen litteä maha.
Lapsen pyöreytä, älä nyt vaan ala häntä stressaamaan.
Joillain rasva kertyy mahaan, niin kuin minulla. Olen melkein alipainoinen ja silti on pömppämaha. Joskus kokeilin saada litteää vatsaa vatsalihaksilla yms mutta eipä se tuosta paljoa pienentynyt.
Älä kuuntele tuota Colettea. Hänelle vain alipaino on normaalia.
Mutta kasvissyöjänä sanoisin, että palkokasvit ovat syy. Toki voi olla esim. laktoosi-intoleranssia tms, mutta ensisijassa sanoisin palkokasvit, erityisesti nuo torilta ostetut.
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
En ole 170cm eikä mittani ole ketjun aihe vaan aloituksessa ilmennyt läskidenialismi!
Lääketieteellinen fakta on että ap:n tytön paino on normaalipainon alapäässä, hyvin selvästi.
Minkä ikäinen lapsi on? Se voi olla lapsen pyöreyttä tai sitten kilot kertyvät mahaan.
Voi olla, että joku ruoka-ainekin turvottaa. Viljat, linssit, pavut, maito ja sokeri esim. voivat turvottaa joillakin, mutta ei kannata lapsen ruokavaliota alkaa muuttamaan/karsimaan ennen lääkärikäyntiä. Onko hänellä mahakipuja tai ilmavaivoja?
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Ei liity mitenkään asiaan. Mitä ihmettä oikein ajattelet? Nyt puhutaan ap:n lapsesta ja autetaan ap:ta, eikä taas käännetä palstan vakioasukkeihuin puhetta.
Onko vielä neitsyt? Sekin vaikuttaa usein.
Mites selkä? Suora? Minulla on aina olllut notkoselkä ja jo lapsena olin mahakas, kun selkä työnsi mahan eteen!
Ilmeisesti sama äiti, joka teetti sen raskaustestin.
Olin hyvin laiha nuorena ja jopa kylkiluut näkyivät. Vaan en kuitenkaan siro ja sorja vaan aika vantterarakenteinen ja kylkiluut lähellä lantioluita joten koskaan ei ole ollut kovin selvää vyötäröä. Lisäksi kun naisellistuin niin olin edelleen laiha mutta maha alkoi pullistua vaikkei muualla tippaakaan ylimääräistä. Eli olin jo lapsena suora pötkö joka muuttui naisellistumisen myötä omppuvartaloksi. Olen aina ollut vanttera ja vahva kuin kuulantyöntäjänainen vaikka alipainoinenkin. Joten kyllä vartalorakenteissa on eroja.
Ilmaa maha täys noiden linssien ja papujen jäljiltä.