Mitä tapahtui Gilmoren tyttöjen Netflix -kaudella? Tapasivatko Rory ja Logan enää?
Kommentit (6)
Logan oli kihloissa jonkun naisen kanssa jota hän sitten petti Roryn kanssa. Viimeisessä kohtauksessa Rory kertoi Lorelaille olevansa raskaana. Isää ei paljastettu mutta luulen sen olevan Logan.
Vierailija kirjoitti:
Logan oli kihloissa jonkun naisen kanssa jota hän sitten petti Roryn kanssa. Viimeisessä kohtauksessa Rory kertoi Lorelaille olevansa raskaana. Isää ei paljastettu mutta luulen sen olevan Logan.
Kiitos kun kerroit. Juuri katsoin Gilmoren tyttöjen kaudet putkeen DVD:ltä ja muistin, että olivat tehneet jotain vain netissä näkyviä jaksoja. Harmi, että eivät voineet kirjoittaa onnellista yhteenpaluuta :(
Miksihän Roryn hahmosta tehtiin lopulta pettävä horo, vaikka ensin hänelle rakennettiin vahva moraali ja oikeudentaju?
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Roryn hahmosta tehtiin lopulta pettävä horo, vaikka ensin hänelle rakennettiin vahva moraali ja oikeudentaju?
Niinpä. Mun mielestä ne leffat oli p*rseestä. Olisi voinut jättää tekemättä.
Miten te ymmärsitte, rakastiko Jess vielä Rorya?
Rorysta oli tullut ihan kummallinen. Kävi sääliksi sitä poikaystävää, jonka olemassaoloa Rory ei koskaan muistanut. Miksi ihmeessä ne olivat yhdessä?