Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Gilmoren tyttöjen Netflix -kaudella? Tapasivatko Rory ja Logan enää?

Vierailija
14.07.2018 |

Kuin kävi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rorysta oli tullut ihan kummallinen. Kävi sääliksi sitä poikaystävää, jonka olemassaoloa Rory ei koskaan muistanut. Miksi ihmeessä ne olivat yhdessä?

Vierailija
2/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logan oli kihloissa jonkun naisen kanssa jota hän sitten petti Roryn kanssa. Viimeisessä kohtauksessa Rory kertoi Lorelaille olevansa raskaana. Isää ei paljastettu mutta luulen sen olevan Logan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logan oli kihloissa jonkun naisen kanssa jota hän sitten petti Roryn kanssa. Viimeisessä kohtauksessa Rory kertoi Lorelaille olevansa raskaana. Isää ei paljastettu mutta luulen sen olevan Logan.

Kiitos kun kerroit. Juuri katsoin Gilmoren tyttöjen kaudet putkeen DVD:ltä ja muistin, että olivat tehneet jotain vain netissä näkyviä jaksoja. Harmi, että eivät voineet kirjoittaa onnellista yhteenpaluuta :(

Vierailija
4/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Roryn hahmosta tehtiin lopulta pettävä horo, vaikka ensin hänelle rakennettiin vahva moraali ja oikeudentaju?

Vierailija
5/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Roryn hahmosta tehtiin lopulta pettävä horo, vaikka ensin hänelle rakennettiin vahva moraali ja oikeudentaju?

Niinpä. Mun mielestä ne leffat oli p*rseestä. Olisi voinut jättää tekemättä.

Vierailija
6/6 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ymmärsitte, rakastiko Jess vielä Rorya?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan