Nainen! voisitko seurustella miehen kanssa joka inhoaa yli kaiken lemmikkieläimiä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko inhoaminen vihamielistä ja jatkuvasti esilletuotavaa paatosta vai sitä ettei eläimet oo se oma juttu ja ei halua kotiinsa lemmikkiä. Itse en halua kotiini eläimiä, mutta pidän tietyistä eläimistä kyllä, muista en niin välitä. Samoin ajatteleva mies olisi ok, eläintenvihaaja ei.
Minä ainakin tulkitsen tuon "inhoaa yli kaiken" sellaisena aktiivisena inhoamisena, jos vain ei halua omaan kotiin lemmikkiä, se on enemmänkin välinpitämätön/neutraali asenne.
Itselleni ei kyllä sopisi kumpikaan, minulla on kaksi kissaa, joista toisella oli rankka elämä ennen meille tuloa, en luopuisi niistä heppoisin perusein(esimerkiksi puolison allergia tai astma olisi painava syy, inhoaminen ei olisi).
En. Eläimet on mulle kaikki kaikessa ja mielestäni se ettei pidä eläimistä yhtään kertoo paljon ihmisestä (negatiivisessa mielessä). Ties mikä psyko. Kannattaa muuten mainita tämä ominaisuus heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella kuin sellaisen ihmisen kanssa, jolla EI ole lemmikkejä. Menen tukkoon kaikista karvaisista elukoista (astma), mutta se ei ole edes se syy. Siinä vaan ei ole mitään söpöä, kun koira nuolee sun käden märäksi tai kissa hinkkaa itseään sääreen.
Eihän tuo liittynyt mitenkään otsikon kysymykseen. On eri asia olla ottamatta lemmikkiä terveyssyistä kuin intohimoisesti inhota lemmikkieläimiä.
Lemmikitön ihminen voi olla hyvinkin eläinrakas. Jotkut esimerkiksi ajattelevat, että eläimet kuuluvat luontoon, eivät ihmisten koteihin.
Riippuu vähän siitä, mitä "inhoaa yli kaiken" tarkoittaa. Jos on jotain sadistisia taipumuksia ja suunnittelee esim. koirille ruoka-ansoja, niin en tietenkään voisi seurustella sellaisen kanssa. Jos taas ei vaan pidä noin muuten lemmikkieläimistä ja ei halua lemmikkejä itselleen, niin sen hyväksyisin, koska en itsekään halua niitä asuntooni.
Minä pidän eläimistä kyllä, eli mm. lällyttelen siskoni koiria ja en ulkona tapa kaikkia elämiä mitkä tulevat vastaan, mutta jonkun eläimen omistajaksi minusta ei ole ja toivoisin ettei kumppanillanikaan niitä olisi.
En voisi. Kuten monesti jo sanottu tässä ketjussa, tuo kertoisi minulle siitä, että miehessä on jotain pahasti vinksallaan. Mielestäni kukaan terve ihminen ei voi yli kaiken inhota kaikkia eläimiä. Pelkääminen, allergia, välinpitämättömyys lemmikin omistamista kohtaan ym. jutut ovat eri asioita ja ne ovat ymmärrettäviä. Mutta se että vain inhoaisi yli kaiken, en voi käsittää. Onneksi en ole sellaista ihmistä tietääkseni koskaan tavannutkaan!
Itselläni on koira ja sydäntäni lämmittää, jos joku mies juttelee sille ystävällisesti ja rapsuttelee sitä jne. Sellainen mies saa heti lisäpisteitä mielessäni. Tulee sellainen fiilis, että tuo on varmaan lämmin ja huolehtiva ihminen muutenkin.
En missään nimessä. Inho viattomia eläimiä kohtaan kertoo, että miehessä on pahasti vikaa.
En. Haluan empaattisen ja muista välittävän miehen. En psykopaattia.