Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! voisitko seurustella miehen kanssa joka inhoaa yli kaiken lemmikkieläimiä?

Vierailija
14.07.2018 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa sellaisen kanssa, ja olikin yksi syy eroon.

22/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen kanssa, jos laveasti tulkitaan. Eli siis mies ei halua lemmikkejä. Ei nyt mitenkään vihaa, ovat merkityksettömiä.

Minä voisin maalle ottaa lemmikkejä, mutta monia kyllä inhoankin. Esim. käärmettä en ottaisi suin surminkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain muuta hyysättävää, niin kuin kakaroita?

Vierailija
24/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minulla on lemmikkinä hamsteri. Ja olen siis melkein nelikymppinen nainen, että eipä sitä enää jaksa katsella sellaista jonka kanssa ei oikeasti synkkaa.

Vierailija
25/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itse pidän eläimistä. Minulla oli kissa silloin kun miehen kanssa tapasimme, sen jälkeen ollaan yhteistuumin otettu kaksi kissaa ja koira lisäksi. Ja koira oli vielä se, jonka hankkimisesta mies oli enemmän innoissaan kuin minä.

Vierailija
26/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en itsekään halua kotiini mitään lemmikkejä, tuo ilmaisu ”inhoaa yli kaiken” on varoitusmerkki. Voin silti kuvitella tilanteen jossa tyyppi osoittautuu ihan ok henkilöksi, vaikka inhoaisi lemmikkejä yli kaiken.

Se, että vihaa lemmikkejä voi olla suurin eläinrakkauden osoitus mitä on. Sanon tämän ihan vain vittuillakseni kaikille naivelle ja todennäköisesti tyhmänpuoleisille eläinrakkaus-vouhottajille.

Vierailija
27/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko voivani seurustella kenenkään kanssa, joka ”vihaa yli kaiken” yhtään mitään. Ei sellainen ole oikein normaalia. Sen sijaan minulle kelpaisi hyvin mies, joka ei pidä eläimistä, kun minäkään en niistä pahemmin pidä.

Vierailija
28/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mulla on aika liuta eläimiä (koiria, kissa, hevosia, kanoja) joten tuskin se mieskään mua haluaisi. Muutenkin epäilyttää ihmiset, jotka eivät tykkää eläimistä.

Vierailija
29/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En myöskään miehen kans joka harrastaa metsästystä. Tappajan vietti.

Vierailija
30/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki ihmettelisin. Toi et _inhoaa_ kertoo jostain tunnekylmyydestä tms, koska ei kukaan ny voi INHOTA söpöjä lemmikeitä. Voi olla silleen ettei itse haluais, mut toi et inhoo niin. :( Esim jos joku koira haluu rapsutusta , ja mies ei ees vilkase sitä päin niin sellasen kanssa en pystyis seurustelemaan. Haluun lempeen miehen. :)

Vierailija
31/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ihminen joka ei  pidä eläimistä on myös julma ja välinpitämätön ihmisiä kohtaan.Ei  parisuhdemateriaalia.

Vierailija
32/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Vaikka minulla ei juuri nyt ole lemmikkieläimiä niin arvomaailmamme olisi aivan liian erilainen.

Vierailija
33/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mieluummin koko elinikä selibaatissa eläinten kanssa. Enkä edes vitsaile :,D

Vierailija
34/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä se, miten tämä sugtauruu eläimiin ja kohtelee niitä. En voisi olla kenenkään kanssa, joka vihaa eläimiä. Ymmärrän kyllä jos pelottaa tai inhottaa hämähäkit tai märän koiran haju tai kissan karvat.

Itse matelijan omistajana en voisi olla miehen kanssa, joka lemmikkiäni vihaisi.

Vierailija
35/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on kissoja ja mikäli minusta riippuu, tulee olemaan jatkossakin. Jos mies ihoaisi eläimiä, me olisimme liian erilaisia sopiaksemme yhteen.

Vierailija
36/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mieluummin koko elinikä selibaatissa eläinten kanssa. Enkä edes vitsaile :,D

Jep. Eläinten kanssa työskentely on antanut tuhatkertaisesti enemmän kuin yksikään juttu miesten kanssa, joista on seurannut pelkkää pettymystä.

Vierailija
37/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella kuin sellaisen ihmisen kanssa, jolla EI ole lemmikkejä. Menen tukkoon kaikista karvaisista elukoista (astma), mutta se ei ole edes se syy. Siinä vaan ei ole mitään söpöä, kun koira nuolee sun käden märäksi tai kissa hinkkaa itseään sääreen.

Vierailija
38/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja en voisi.

Tykkään asioihin, toisiin ihmisiin ja muihin eläviin myönteisesti suhtautuvista ihmisistä, joten ”inho yli kaiken” olisi ongelma, kohdistui se sitten eläimiin tai vaikkapa vanhuksiin tai lapsiin. En itsekään varsinaisesti välitä lemmikeistä ja niiden pitäminen noin ylipäänsä on mielestäni epäeettistä, mutta inhota ei sentään tarvitse.

Isompi ongelma olisi kuitenkin eläinhulluus. En ikinä aloittaisi seurustelua miehen kanssa, jolla olisi jokin lemmikkieläin. Etenkin koira olisi todellinen kynnyskysymys, eläimenä se on mielestäni kaikkein vastenmielisin.

Vierailija
39/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai, miten se ilmenisi. Jos tyyppi koko ajan korostaisi, miten vihaa lemmikkejä ja pahimmassa tapauksessa vielä möläyttelisi siitä ihmisille, joilla on lemmikkejä, en usko, että hän olisi muutenkaan mukavaa seuraa. 

Vierailija
40/48 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lemmikkejä, mutta minulle on tärkeää, että mies pitää ja on kiinnostunut eläimistä ja luonnosta. Lemmikkien tai ylipäänsä eläinten inhominen olisi minulle dealbreaker. Ei sovittaisi yhteen, itse kun innostun eläimistä tosi paljon. Se veisi ison ilon elämästä, jos puoliso todella inhoaisi rakastamaani asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän