Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

• ylös 2
  • alas 12

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En, koska mä rakastan eläimiä. Nytkin minulla koira ja kolme kissaa. Emmehän me silloin olla sopivat toisillemme.

• ylös 50
  • alas 0
Vierailija

Riippuu siitä mistä lemmikeistä on kyse, esim. käärmeiden ja hämähäkkien inhoajan kanssa voisin seurustella, koirien vihaajan kanssa en.

• ylös 24
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei taitaisi toimia. Tykkään eläimistä, etenkin kissa / kissoja on ollut aina. Ei oltaisi yhteensopisiva jos mies tosiaan vihaisi niitä.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Riippuu siitä onko inhoaminen vihamielistä ja jatkuvasti esilletuotavaa paatosta vai sitä ettei eläimet oo se oma juttu ja ei halua kotiinsa lemmikkiä. Itse en halua kotiini eläimiä, mutta pidän tietyistä eläimistä kyllä, muista en niin välitä. Samoin ajatteleva mies olisi ok, eläintenvihaaja ei.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

”Yli kaiken inhoaminen” kuulostaa niin lapselliselta, etten usko henkilön olevan kovin älykästä seuraa. Mustasukkainen eläimille?

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Je, olen naimisissakin :) No vähän liioiteltua sanoa et "inhoaa yli kaiken",  eiköhän löydy vieläkin isompia "inhoamisen" aiheita. 

Mutta meistä kumpikaan ei tykkää eläimistä, monet pelottaa ja haisee pahalle. Mutta rakastakaa te jotka haluatte! 

• ylös 11
  • alas 21
Vierailija

En. Se että mies inhoaa lemmikkieläimiä on aika iso varoitusmerkki. Parisuhde tuskin toimisi miehen kanssa joka vihaisi jotakin mikä on minulle iso ja tärkeä osa elämääni. Lemmikistä tulisi joko jatkuvasti kränää tai tieto siitä ettei kumppanini pidä lemmikistäni saisi minut pelkäämään ettei mies kohtele lemmikkiäni hyvin. Koen vastenmielisyyttä sellaisia ihmisiä kohtaan jotka avoimesti inhoavat eläimiä, joten tuskin jatkaisin tapailua jahka piirre tulisi tietoon.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Pidän kissoista. Miehelläni oli kaksi kissaa kun tavattiin ja minulla 1. Nyt meillä on yhteensä seitsemän kissaa. En voisi elää kissavihaaja ihmisen kanssa. Toki oikeasti allergisia ymmärrän.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

En voisi. Pidän eläimistä ja minulla on lemmikki. Puolisollani pitäisi olla samat arvot.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Jos inhoaminen on sitä, ettei niitä omaan kotiin niin kyllä.
Mutta jos inhoaa ylikaiken naapurin koiraa niin pystyykö tuollainen elämään itsensä kanssakaan?

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

no en vitussa. onneksi kumppanini rakastaa 12v kissaani ja varsinkin päinvastoin... tuntuu et se on nykyään ennemminki hänen kissa :p

allergisen kanssa oon joskus seurustellut ja sekin teki vähän tiukkaa. onneks nää nykyset on toisilleen loistava pari, heh...

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

En todellakaan voisi.
Mulla on 3 koiraa, 2 kissaa, kilpikonna, käärme, 2 leopardigekkoa, hevonen ja kani. :D Jokainen niistä menisi sairaan eläinvihaajamiehen edelle.

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

kuka ihme haluais seurustella ihmisen kanssa, joka "inhoaa eli kaiken" lemmikkieläimiä? siinähän täytyy olla päässä jotain vikaa, esim empatiakyvyn puutetta. itse en luultavasti alkais suhteeseen koirallisen kanssa, mutten silti niitä yli kaiken inhoa...

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

En, koska mulla on kaksi kissaa. Mutta vaikka mulla ei olisi lemmikkejä, en silti haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka yli kaiken inhoaa eläimiä, ei ole kovin tervettä inhota yli kaiken yhtään mitään.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

En voisi. Sairasta ja kertoo siitä että tuskin tuntee empatiaa muitakaan kohtaan. Jonkinlaista psykopatiaa.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

En voisi. Mies joka ei pidä eläimistä tuskin pitää kenestäkään muustakaan vaan on narsisti.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Voisin oikein hyvin, en itsekään ole mikään eläinrakas, vaikken inhoakaan lemmikkieläimiä "yli kaiken". Tosin sellaisen kanssa en kyllä olisi, joka toisi asian esille valittamalla ihmisille heidän lemmikeistään, käytöstavat pitää olla. Ja eläinrääkkääjät on tietenkin myös ehdoton "ei"

Vierailija

Hmmm, voisin aivan hyvin seurustella lemmikittömän miehen kanssa. Se olisikin paras vaihtoehto, sillä itsellänikään ei ole eikä tule eläimiä. Eri asia sitten tietenkin on, että onko terveen ihmisen merkki "inhota yli kaiken" lemmikkieläimiä. Todellakin ymmärrän, etteivät niistä kaikki pidä tai halua asua saman katon alla, en itsekään välitä erityisemmin. Mutta noloa olisi kyllä paatoksella inhota jotain niin mukavaa asiaa kuin lemmikkieläimiä.

• ylös 14
  • alas 0

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat