Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, loma jo puolessa välissä ja enää 2 viikkoa vapautta.

Vierailija
13.07.2018 |

Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
2/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo irtisanominen nii ei ahista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä reilu viikko kärvistelyä lomalla. Ihanaa, että kohta pääsee taas töihin! Tympii tää tekemättömyys.

Vierailija
4/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin tätä samaa asiaa, mutta töihin jo ensi maanantaina. Hellettä luvattu ja töihin on vain lähdettävä. Tiedän, että jo päivän jälkeen olen loman tarpeessa, en ole osannut nukkua kunnolla edellistä yötä, olen kipeä, koskee joka paikkaan ym. Esimieskään ei ole kovin sympaattinen..

Vierailija
5/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te suostutte tommoseen? Oma arki pitäisi tehdä mukavaksi, ihan jokaisen! Työpaikan pitää olla sellainen missä viihtyy ja arjen kuuluu olla mukavaa.

Vierailija
6/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te suostutte tommoseen? Oma arki pitäisi tehdä mukavaksi, ihan jokaisen! Työpaikan pitää olla sellainen missä viihtyy ja arjen kuuluu olla mukavaa.

Mistä löytää sellaisen työn? Joku ihana puhelinvaihteenhoitaja tai arkistonhoitaja ois ihana työ, mutta sellaiseen en pääse, koska olen muka ylikoulutettu, salli mun nauraa. Olen monta kertaa törmännyt siihen, että koulutukseni estää saamasta kivaa ja helppoa työtä. Se on väärin. Koulutukseni on sairaanhoitaja...

Vierailija
7/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää sellaisen työn? Joku ihana puhelinvaihteenhoitaja tai arkistonhoitaja ois ihana työ, mutta sellaiseen en pääse, koska olen muka ylikoulutettu, salli mun nauraa. Olen monta kertaa törmännyt siihen, että koulutukseni estää saamasta kivaa ja helppoa työtä. Se on väärin. Koulutukseni on sairaanhoitaja...

Mites joku osastonsihteeri?

Vierailija
8/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loma vasta tulossa.Hajotkaa...

Vierailija
9/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä on ikuinen loma.

Vierailija
10/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä on ikuinen loma.

Onk sulla kivaa, vai käykö aika pitkäksi?

Vierailija
11/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Ap työttömien joukkoon,joka paivä on lomaa

Vierailija
12/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina töihin. Ei ahdista sen enempää kuin muutenkaan. Ainakin siellä on kunnon ilmastointi.

Vierailija
13/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin samaa!! Kaksi kuukautta lomaa takana ja enää yksi kuukausi jäljellä! Puoliväli ylitetty.

Vierailija
14/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään viimeinen työpäivä ennen lomaa.

Vierailija
15/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenki vapaata noin kaks päivää joka viikko? Yrittäjänä pystyn pitää lomaa yhteensä noin 30 päivää vuodessa, muuten olen töissä seitsemänä päivänä viikossa.

Vierailija
16/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma vasta tulossa.

Töissä on ollut nyt kyllä ihan mukavaa. Koita järjestää arjesta pienin teoin vähän lomamaisempaa?

Vierailija
17/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kuitenki vapaata noin kaks päivää joka viikko? Yrittäjänä pystyn pitää lomaa yhteensä noin 30 päivää vuodessa, muuten olen töissä seitsemänä päivänä viikossa.

Tämä on huonoa itsensä johtamista. Olisit tehokkaampi jos muuttaisit tapojasi. Se että on töissä 247 ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
18/24 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jakaa se loma pitkin vuotta niin se kuukausi ei ole se vuoden kohokohta. Itse pidän nyt vaan reilun viikon, lokakuussa lähden pariksi viikoksi kaukomaille, helmikuussa laskettelureissullle, huhtikuussa Italiaan.... Talvilomaviikko jää vielä käyttämättä, ehkä sitten ensi kesäkuussa heti koulujen loputtua lapsen kanssa kahden jonnekin.

Kesällä on valoisat illat joten työpäivän jälkeenkin voi ola vielä pihalla ja puuhata vaikka mitä. Muut kolme vuodenaikaa ovat pelkää p***aa, tuolloin on pakko päästä pois.

Vierailija
19/24 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 2vkoa lomaa takana ja 4vkoa jäljellä. Ei ahdista (paitsi tämä tukala sää), on uskomattoman upeata, että palaan työpaikalle jossa on oikeasti hyvä ilmapiiri, mahtavat työkaverit ja ihan huippu pomo joka toiminnallaan pitää huolen siitä, että paskan-ja seläntakana jauhajia ei talossa ole. Osaan todella arvostaa asiaa, suurin osa työhistoriastani on ollut päinvastaista ja se hajottaa henkisesti ja pahasti.

Vierailija
20/24 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loma vasta tulossa.Hajotkaa...

Tsemppii töihin. Toivottavasti loma saa sussakin aikaan positiivisen muutoksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan