Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon kossua, koska olen yksin

Vierailija
13.07.2018 |

Ja ehkä vähän myös mehua. Syön myös jäätynyttä pullaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russian Standard tai Stolishnaya paljon parempaa ja pehmeämpää. Juo niitä ja unohda kossu.

Vierailija
22/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pitää juoda nopeasti että jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Minä taas olen perheellinen yksinäinen, joudun tekemään kahta työtä että saan pidettyä elintasoa yllä ja kotona kohdellaan kuin ei haluttua vierasta.

Juominen pahentaa vaan paskaa oloa, kaikki muu elämässä sujunut jollain tavalla paitsi nais asiat, ne on mennyt aina päin vit*ua.

Olisipa nainen joka olisi edes tykkäävinään joskus, halaisi rankan päivän päätteeksi tai huomioisi jollain tavalla, seksiä haluaisi edes joskus eikä tönittäisi pois aina kun yrittää tulla lähelle.

Olen pahoillani :( olisipa minulla oikeasti välittävä mies. Olisin niin onnellinen ja tekisin mitä vain tehdäkseni miehenkin onnelliseksi. Täällä juon yksin viiniä ja kuuntelen 80-luvun musiikkia.

N24

No siinähän on MATCH!!

Vierailija
24/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Russian Standard tai Stolishnaya paljon parempaa ja pehmeämpää. Juo niitä ja unohda kossu.

En juo raakana. Tein tämmöisiä jäähiledrinkkejä.

Vierailija
25/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

Minä taas olen perheellinen yksinäinen, joudun tekemään kahta työtä että saan pidettyä elintasoa yllä ja kotona kohdellaan kuin ei haluttua vierasta.

Juominen pahentaa vaan paskaa oloa, kaikki muu elämässä sujunut jollain tavalla paitsi nais asiat, ne on mennyt aina päin vit*ua.

Olisipa nainen joka olisi edes tykkäävinään joskus, halaisi rankan päivän päätteeksi tai huomioisi jollain tavalla, seksiä haluaisi edes joskus eikä tönittäisi pois aina kun yrittää tulla lähelle.

Olen pahoillani :( olisipa minulla oikeasti välittävä mies. Olisin niin onnellinen ja tekisin mitä vain tehdäkseni miehenkin onnelliseksi. Täällä juon yksin viiniä ja kuuntelen 80-luvun musiikkia.

N24

No siinähän on MATCH!!

Missä N24 asuu?

Vierailija
26/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

N24

No siinähän on MATCH!!

Missä N24 asuu?

Helsingissä :)

Vierailija
27/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä, koska olen yksinäinen ja sydämeni on särkynyt.

T. Työkkärin täti

Juon viiniä koska olen yksinäinen.

Vierailija
28/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä, koska olen yksinäinen ja sydämeni on särkynyt.

T. Työkkärin täti

Juon viiniä koska olen yksinäinen.

Korjaus, juon yksin viiniä koska olen yksinäinen.

Vierailija
29/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisitko tus,sua, jos olisit kaksin?

Vierailija
30/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joisitko tus,sua, jos olisit kaksin?

Hyi

Vierailija
31/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän se noinkin. Monet juovat kossua, koska on puoliso.

Vierailija
32/32 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitkä on olot tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme