Juon kossua, koska olen yksin
Ja ehkä vähän myös mehua. Syön myös jäätynyttä pullaa.
Kommentit (32)
Kesällä pitää juoda nopeasti että jaksaa.
M42v kirjoitti:
Minä taas olen perheellinen yksinäinen, joudun tekemään kahta työtä että saan pidettyä elintasoa yllä ja kotona kohdellaan kuin ei haluttua vierasta.
Juominen pahentaa vaan paskaa oloa, kaikki muu elämässä sujunut jollain tavalla paitsi nais asiat, ne on mennyt aina päin vit*ua.
Olisipa nainen joka olisi edes tykkäävinään joskus, halaisi rankan päivän päätteeksi tai huomioisi jollain tavalla, seksiä haluaisi edes joskus eikä tönittäisi pois aina kun yrittää tulla lähelle.
Olen pahoillani :( olisipa minulla oikeasti välittävä mies. Olisin niin onnellinen ja tekisin mitä vain tehdäkseni miehenkin onnelliseksi. Täällä juon yksin viiniä ja kuuntelen 80-luvun musiikkia.
N24
No siinähän on MATCH!!
Vierailija kirjoitti:
Russian Standard tai Stolishnaya paljon parempaa ja pehmeämpää. Juo niitä ja unohda kossu.
En juo raakana. Tein tämmöisiä jäähiledrinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Minä taas olen perheellinen yksinäinen, joudun tekemään kahta työtä että saan pidettyä elintasoa yllä ja kotona kohdellaan kuin ei haluttua vierasta.
Juominen pahentaa vaan paskaa oloa, kaikki muu elämässä sujunut jollain tavalla paitsi nais asiat, ne on mennyt aina päin vit*ua.
Olisipa nainen joka olisi edes tykkäävinään joskus, halaisi rankan päivän päätteeksi tai huomioisi jollain tavalla, seksiä haluaisi edes joskus eikä tönittäisi pois aina kun yrittää tulla lähelle.
Olen pahoillani :( olisipa minulla oikeasti välittävä mies. Olisin niin onnellinen ja tekisin mitä vain tehdäkseni miehenkin onnelliseksi. Täällä juon yksin viiniä ja kuuntelen 80-luvun musiikkia.
N24
No siinähän on MATCH!!
Missä N24 asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42v kirjoitti:
Olisipa nainen joka olisi edes tykkäävinään joskus, halaisi rankan päivän päätteeksi tai huomioisi jollain tavalla, seksiä haluaisi edes joskus eikä tönittäisi pois aina kun yrittää tulla lähelle.Olen pahoillani :( olisipa minulla oikeasti välittävä mies. Olisin niin onnellinen ja tekisin mitä vain tehdäkseni miehenkin onnelliseksi. Täällä juon yksin viiniä ja kuuntelen 80-luvun musiikkia.
N24
No siinähän on MATCH!!
Missä N24 asuu?
Helsingissä :)
Vierailija kirjoitti:
Juon viiniä, koska olen yksinäinen ja sydämeni on särkynyt.
T. Työkkärin täti
Juon viiniä koska olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon viiniä, koska olen yksinäinen ja sydämeni on särkynyt.
T. Työkkärin täti
Juon viiniä koska olen yksinäinen.
Korjaus, juon yksin viiniä koska olen yksinäinen.
Joisitko tus,sua, jos olisit kaksin?
Vierailija kirjoitti:
Joisitko tus,sua, jos olisit kaksin?
Hyi
Käyhän se noinkin. Monet juovat kossua, koska on puoliso.
Russian Standard tai Stolishnaya paljon parempaa ja pehmeämpää. Juo niitä ja unohda kossu.