Vierailija

Vai olenko ainut?

• ylös 3
  • alas 0

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

No tuota, Rammstein on lempibändini, mutta en ymmärrä sanaakaan sakaa (paitsi scheiße).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tykkään kuunnella musiikkia kielellä, jota opettelen.

Ehkä sinun kuitenkin kannattaisi panostaa suomenkieliseen musiikkiin. Tosin siinäkin kielioppi on vähintään yhtä surkeaa kuin omasi.

• ylös 1
  • alas 14
Vierailija

Marina Satti on ollut lempiartistini noin vuoden verran, siitä asti kun vahingossa hänen biiseihinsä törmäsin. En ymmärrää kreikkaa yhtään.

Mantissa on yksi lempibiiseistäni 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuota, Rammstein on lempibändini, mutta en ymmärrä sanaakaan sakaa (paitsi scheiße).

Kappas, mulla sama lemppari...enkä osaa saksaa kuin pari sanaa :)

Vierailija

Kuuntelin ennen paljon radio sputnikia mutta nykyään tuota asemaa ei ole enää.

Eli venäjän kielistä musaa soittivat.

Vierailija

Joitain saksankielisiä kuuntelen, vaikken ymmärrä mitään. Jos totta puhutaan niin harvoin saan enkunkielisistäkään selvää mitä niissä lauletaan jollen lue sanoituksia erikseen.

Vierailija

Ranskalainen,italialainen ja ruotsalainen rock/pop on lähellä sydäntä. Ruotsia osaan auttavasti, muita en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ennen paljon radio sputnikia mutta nykyään tuota asemaa ei ole enää.

Eli venäjän kielistä musaa soittivat.

Mummini kuunteli myös paljon Sputnikia, oli Karjalan evakoita.

Vierailija

Tykkään silloin kun luen samalla jotain. Jos ymmärän sanoituksen, se häiritsee lukemista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kappas, mulla sama lemppari...enkä osaa saksaa kuin pari sanaa :)

Minulla ei Rammstein ole varsinaisesti lemppari, mutta kuuntelen sitä kyllä melko usein, ja minäkään en osaa saksaa montakaan lausetta. Crematory on toinen sellainen.

Vierailija

Kuuntelen paljon japaninkielistä musiikkia ja jonkin verran myös saamenkielistä. Kumpaakaan kieltä en osaa.

Vierailija

Korea ja japani ovat todella kauniita kieliä laulettuna, jotenkin todella "sujuvia", niissä ei ole suomen kielelle tyypillisiä kovia äänteitä vaan kaikki on pehmeää.

Ja jos sanoitus onkin myötähäpeää herättävän imelää tai sisällötöntä niin en onneksi ymmärrä kun en näitä kieliä puhu :D

Vierailija

Joo. Viime aikoina venäjän- ja koreankielistä musiikkia kans, vaikka venäjää osaan vähän ja koreaa en ollenkaan.:-)

T:M24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkään silloin kun luen samalla jotain. Jos ymmärän sanoituksen, se häiritsee lukemista.

Sama, kuuntelen sitä silloin kun keskityn johonkin tarkkuutta vaativaan, mutta jos ymmärrän lyriikat, se häiritsee ja keskityn vain kuuntelemaan musiikkia.

Vierailija

Mulla on niin että halu ymmärtää laulujen sanoituksia on innoittanut opiskelemaan kieltä, esim. espanjaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo. Viime aikoina venäjän- ja koreankielistä musiikkia kans, vaikka venäjää osaan vähän ja koreaa en ollenkaan.:-)

T:M24

Olisiko suosituksia venäjänkieliseen musiikkiin? Minulle pöntölle ei tule mieleen kuin t.A.T.u. :/

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat