Lempi tekemisesi? Mistä pidät kaikkein eniten?
Kommentit (34)
Metsässä päämärättömästi vaeltelu kiireettä.
Liikunta.
Nytkin mietin että lähtisikö uimaan vaikka eilen oli jo kova jalkatreeni ja jalat on ihan muusina :(
Aamukahvi aikaisena kesäaamuma mökillä hyvä kirja ja hiljaisuus seurana.
Lasten kanssa ajan viettäminen, se kun näkee onnellisuuden heidän kasvoillaan. ☺
Taiteilu. Pääasiassa piirrän koneella, mutta teen myös kollaaseja ja tussipiirroksia.
Olen taidealalla ja vaikka piirtäisin työasioissa koko päivän, on minun saatava piirtää omia juttujani vapaa-ajalla. Piirtäisin 24/7 jos se olisi mahdollista.
Seksi & pajauttelu. Siihen ei tunnu millään kyllästyvän...
Vierailija kirjoitti:
Runkaus
Good for you!
Laadukkaaseen tarinaan uppoutuminen. Muodolla ei niin väliä, kaikki menee, kirjat kuin videopelitkin.
Kun on saattanut työpäivän loppuun ja pääsee rentoutumaan kodin rauhaan.
Voittanutta tunnetta ei ole.
Disneylandissa huvittelu, käyn siellä joka toinen vuosi, säästän siihen.
Käsityöt. Ompelu, neulominen, punonta, puutyöt. Kaikenlainen käsillä tekeminen yleensäkin.
TV:n katseleminen. Laitan pyörimään jonkin lempisarjoistani, yleensä kokkailen jotain hyvää safkaa. Sitten vaan syön ja katselen. Olen tehnyt tätä ihan nuoresta saakka.
En osaa päättää syöminen vai juominen. Kun saa palan pizzaa ja syö sen lonkeron kanssa.
Ihan vaan kun saa olla kotona tekemättä mitään "tärkeää", esim. katsoa netflixiä tai notkua netissä.
saunominen puusaunassa
mieli, sielu ja keho rentoutuu
jo se lämmityspuuha on mukavaa, vedenkanto
vihta tietysti
Koiralenkki lainakoirien kanssa, laiduntavien nautojen katselu sekä tietysti omien kissojen kanssa oleilu <3
Kirjoittaminen