Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmeessä on menkkasovellus ja miksi kukaan haluaa käyttää sellaista?

Vierailija
13.07.2018 |

Hä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kouluterkkarin menkkavalistuksessa käskettiin merkata kalenteriin kuukautisten alkamispäivä ja kesto ja tunnollisesti niin teinkin vuosia. Jossain vaiheessa sitten tajusin, että en tee kyseisellä tiedolla yhtään mitään, ja lopetin.

Itse nuorena merkkasin että tietäisin edes suunnilleen, milloin seuraavat saattavat alkaa.

Nykyään on pillerit käytössä niin tiedän päivän tarkalleen, mikä on tosi kätevää.

Tuollaista sovellusta voisin käyttää sitten kun haluan tulla raskaaksi, ainakin jos ei heti tärppäisi.

Vierailija
22/23 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kuukautiskierron seurantaan myös sovellusta. Helpottaa ennakoimaan vuodon, lisäksi raskautta yrittäessä jouduin käyttämään lääkitystä tiettyinä kiertopäivinä ja sovelluksesta näki ne helposti. Kun ei ole paperikalenteria enää niin on näppärä sovellus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Haluan merkata johonkin että voin vähän ennakoida ja paperikalenteria käytän vain töissä. Toki voisin merkitä puhelimen kalenteriin muuten vaan, mutta sovellus on kätevä kun ilmoittaa pienellä symbolilla aloitusnäytössä kun on se päivä että kannattaa napata side aamulla mukaan, ja siitä on näppärä vilkaista mille viikonlopulle syyskuussa ei kannata varata sitä suunnitelemaansa kylpyläreissua ja pitääkä mökille lähtiessä varata tarvikkeet mukaan.

Lisäksi jouduin pitämään migreenipäiväkirjaa niin sen sai merkittyä siihen samaan ja saattoi helposti huomata myös sen päivän kuussa jolloin kannattaa olla suunnittelematta suuria ja pitää triptaanit mukana 😒

Noin muuten en ymmärrä jaksaako joku käyttää sitä sovelluksen koko oirevalikkoa ja seurata lämpöä, painoa, turvotusta, ärtymystä, herkistymistä, väsymystä jne. (niitä on ehkä 20-30) sekä yhdyntöjä, kuulostaa vähän pipiltä.