Isorintaiset, mistä olette löytäneet bikinit?
Kaikki ketjuliikkeet on käyty.
Nimimerkillä mikään ei mahdu päälle
Kommentit (15)
Mulla oli sama ongelma, varsinkin kun halusin ihan perus bikiniyläosat ilman ylimääräistä hörhelöä ja yksivärisenä, kun mulla on alaosana sellaiset shortsimalliset. Löysin sitten prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Kokosi on?
En tosiaan tiedä. Olen kuin Jon Snow. Ap
Vierailija kirjoitti:
HM
Ketjuliike, käyty on. Ap
Kokoni on 65H vähän mallista ja merkistä riippuen, ostan kaikki liivini ja uikkarit joko erikoisliikkeestä tai (ulkomaisista) nettikaupoista. Esim. Bravissimo.com on hyvä ja osaavat neuvoa valinnassa tosi hyvin ihan netinkin välityksellä.
Suosikkimerkkini on Freya, löytyy kauniita liivejä ja bikineitä ja koko on itselläni ollut aina sama. Viimeksi ostin Sundance-bikiniyläosan, joka tukee hyvin ja näyttää vielä paremmalta.
Ketjuliikkeissä en ole liivi/uikkariostoksilla käynyt sitten sen jälkeen, kun täytin 15. Täysi vitsi niiden kokotaulukot.
P.S. Erikoisliikkeet on kalliita, löysin esim. liikkeessä sovittamani bikiniyläosan netistä puolet halvemmalla
Funky ladystä löysin tosi hyvät, mut ei kyllä ollu halvat.
Vierailija kirjoitti:
Kokoni on 65H vähän mallista ja merkistä riippuen, ostan kaikki liivini ja uikkarit joko erikoisliikkeestä tai (ulkomaisista) nettikaupoista. Esim. Bravissimo.com on hyvä ja osaavat neuvoa valinnassa tosi hyvin ihan netinkin välityksellä.
Suosikkimerkkini on Freya, löytyy kauniita liivejä ja bikineitä ja koko on itselläni ollut aina sama. Viimeksi ostin Sundance-bikiniyläosan, joka tukee hyvin ja näyttää vielä paremmalta.
Ketjuliikkeissä en ole liivi/uikkariostoksilla käynyt sitten sen jälkeen, kun täytin 15. Täysi vitsi niiden kokotaulukot.
P.S. Erikoisliikkeet on kalliita, löysin esim. liikkeessä sovittamani bikiniyläosan netistä puolet halvemmalla
65H...😳 okei, vertailun vuoksi, mikä sun rinnanympärys on? Ap
Minä olen 70G ja rinnanympärys on noin 105 cm.
Bravissimosta olen tilannut. Suomesta Funky ladysta.
Asosin fuller bust malleista on löytynyt monet hyvät halvalla.
Kannattaisiko sitten mennä pienennyttämään ne lerputtimet, jos ei sopivia bikinejä löydy? Hölskyvät säkit ei ole miesten mieleenkään.
Onneksipa itselläni ei ole kumpaakaan noista ongelmista, kun omani ovat sopusuhtaiset. Eivät siis hölsky ja sopivankokoisia bikinejä löytyy aina. Lisäksi miehet tykkäävät. :)
Vierailija kirjoitti:
Sokos emotion.
Nii ja yläosa 75H ja alaosa 38
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 70G ja rinnanympärys on noin 105 cm.
Bravissimosta olen tilannut. Suomesta Funky ladysta.
Okei, melkein samoissa mitoissa olen, omani on 102cm. Pitää kai mennä noihin erikoisliikkeisiin. Ap
HM