orgasmi nopeammin?
Vinkkejä kuinka saada orgasmi nopeammin. Mies on ihana ja seksikäs ja parhaimmillaan kärsivällinenkin mutta tuntuu turhautuvan kun jyystän liian kauan päällä, se kun on ainoa miten saan suuseksin lisäksi. Onko joku muu joka on ennen saanut vain päällä ollessa, keksinyt jonkun toisen asennon joka "osuisi" samoihin kohtiin kuin päällä ollessa. Miestä en vaihda, tiedän ettei se auttaisi ja seksielämä on muuten aktiivista. En saa edes omin käsin tai ainakin se vaatii vielä enemmän aikaa. Enkä ole mikään nuorikaan enää, tuntuu että joskus nuorena sain helpommin mutta tekeekö ikä naisen "epäherkemmäksi." Halut ovat kasvaneet mutta kyky ei
Kommentit (5)
Kertokaa, jos keksitte! Haluaisin myös saada helposti, useasti, paljon, nopeasti. N
Lisään sen verran viestiini että päällä ollessaan minunkin vaimoni saa ja yllättävän nopeastikin, mutta sitä tapahtuu vain silloin kun hän itse on seksiin aloitteellinen, mitä tapahtuu erittäin harvoin. Saa kyllä yleensä takaapäinkin ainakin jos toinen käteni on samalla pelissä mukana. Mutta jos siinä käden tilalla on hyvä vibra niin silloin saa aina.
Lelut ovat kyllä hauskoja ja piristävät arkea kovasti mutta anatomiat ja mieltymykset kun ovat erilaisia, niin joka ostos ei aina toimikaan. Uusiakin pitää kuitenkin aina kokeilla vanhojen hyväksi todettujen lisäksi, niin voi saada mukavia yllätyksiä. Just tilasin Satisfyerin ja Stronicin pulsaattoridildon, josko niistä saataisiin uutta vibaa. Toimitusta odotellessa :)
Dildolla, vatsallaan, samalla puristaen jalat ristiin. . Menee vain hetki.. Ja uuhh...
Suuseksillä lämmittely, terskanpäällä vaon lipsuttelu.
Sillä tavalla saan vaimoni laukeamaan nopeasti monta kertaa.
Mun vaimo on sellainen, että saa o:n kyllä monin tavoin, mutta käsin ja suuseksiä antamalla saa työstää niin pirun kauan että laukeaa. Vibraattorit ja muut lelut ovat kivoja apuvälineitä, tavoite saavutetaan nopeammin ja mieskin pääsee helpommalla.
Tosin toisinaan käykin niin että itse jään ilman kun vaimo on saanut liiaksi ja niin rättipoikki ettei jaksa enää mitään. Autuaaseen koomaan vajonneen naisen panemisesta ei saa oikein mitään iloa, mutta on sentään hauska katsella hymyhuulin nukkuvaa emäntää :)