Poikakaveri painosti hommaamaa lapsen ja kun vihdoi tulin raskaaks ni se petti ja jätti mut!! Olenko paha ihmine ku harkitsen lapsen adoptioo laittamista?
En oo siis viel synnyttäny mut lapsel ois paljo parempi jos sais hyvän kodin muualt en ees halunu sitä ku must tuntuu et aivo pestii tähä juttuu (exä on hullunarsisti) miten tollase adoptiojutun saa etee et mihin ottaa yhteyttä? Sitäpaisti must tuntuu etten enään oo valmis tähä hommaa
Kommentit (30)
Adoptiolapsista on käsitykseni mukaan nimenomaan pulaa. Enkä pitäisi viisaana että lapsen dumppaa narsisti-isälle ja pesee näin kätensä asiasta.
Sen perusteella miten kirjoitat äidinkieltäsi, suosittelen kyllä lapsen antamista adoptioon... Lienet vasta 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Jos annat adoptioon näillä spekseillä, niin olet itse asiassa todella hyvä ihminen.
No millään sitte ohan täs jo paljo painavii syitä ap
Vierailija kirjoitti:
Sen perusteella miten kirjoitat äidinkieltäsi, suosittelen kyllä lapsen antamista adoptioon... Lienet vasta 15-vuotias?
Olen kylki 20!! Ap et kiitti vaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylki 20!! Ap et kiitti vaa!!
Trollin kylki.
Ennemmin abortti. Adoptioon antaessa tarvitsee myös bioisän suostumuksen ja allekirjoituksen. T. Lapsen adoptioon antanut
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin abortti. Adoptioon antaessa tarvitsee myös bioisän suostumuksen ja allekirjoituksen. T. Lapsen adoptioon antanut
No sanoo että isä on yhden yön juttu jonka henkilöllisyydestä ei tietoa, niin ei paljoa allekirjoituksia kysellä.
Vierailija kirjoitti:
mut entä jos ei oo naimisis aattelin myös et kiistän et se on sen ap
Jos annat adoptioon näillä spekseillä, niin olet itse asiassa todella hyvä ihminen.