Ajattelin lopettaa käsien heiluttamisen kävellessä. Haluatko kysyä jotain?
Ihan turhaan menee energiaa käsien heilutteluun, kun kävellessä en kuitenkaan tarvitse käsiä etenemiseen. Se on loppu nyt.
Kommentit (30)
Käy sitten neurologilla. Saat Parkinson-diagnoosin😢
Tavislääkärikin sen jo huomaa, muttei voi tehdä diagnoosia.
Vierailija kirjoitti:
Käy sitten neurologilla. Saat Parkinson-diagnoosin😢
Tavislääkärikin sen jo huomaa, muttei voi tehdä diagnoosia.
Nyt olet ilmeisesti käsittänyt jotain väärin. Ei mulla ole mitään terveysongelmia vaan alan kävelemään ilman käsiä sen tyylikkyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistitko jo lapsena, että sinusta tulee aikuisena pingviini?
No en minä kuitenkaan ajatellut alkaa kävelemään keikkuen. Olen vaan aina vähän kadehtien katsonut tuota ilman käsiä kävelyä, mutten ole kehdannut heittäytyä mukaan. Nyt päästän sisäisen ilman käsiä kävelijäni irti.
Okei. Voi tosiaan olla, että kannattaa jättää se vaappuminen vähän harjaantuneimmille kädettömille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistitko jo lapsena, että sinusta tulee aikuisena pingviini?
No en minä kuitenkaan ajatellut alkaa kävelemään keikkuen. Olen vaan aina vähän kadehtien katsonut tuota ilman käsiä kävelyä, mutten ole kehdannut heittäytyä mukaan. Nyt päästän sisäisen ilman käsiä kävelijäni irti.
Okei. Voi tosiaan olla, että kannattaa jättää se vaappuminen vähän harjaantuneimmille kädettömille.
...neemmille
Harmittaa kun yhteiskunnassa on jo kaikenmaailman juoksukouluja, mutta ei yhtään ainutta ilman käsiä kävely-koulua. Missä yhdenvertaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun yhteiskunnassa on jo kaikenmaailman juoksukouluja, mutta ei yhtään ainutta ilman käsiä kävely-koulua. Missä yhdenvertaisuus?
Mikä estää sinua perustamasta sellaista koulua? Voisit tienata sievoisesti käteistä.
En halua kysyä mitään. Tulin ketjuun vain leuhottamaan, että minä olen lopettanut silmien räpyttämisen, nyt jo kuudetta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitään. Tulin ketjuun vain leuhottamaan, että minä olen lopettanut silmien räpyttämisen, nyt jo kuudetta viikkoa.
Joko silmäsi ovat kuivaneet korpuiksi?
Kokeilin ja koukutuin. Nyt olen kävellyt ilman käsiä jo kuukauden ajan.
Makuasioita. Omasta mielestäni tuplaroikotus on tyylikkäin. Ihmetyttää miksei esim. muotinäytöksissä kävellä koskaan ilman käsiä.