elämänsuunta hukassa
En enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Oon onnistunut pilaamaan elämän aika pahasti ja joudun luultavasti kadulle kuukauden päästä. Mulla on ongelma, en uskalla nähdä ihmisiä. Voi sanoa varmaksi että nyt ollaan syrjäydytty yhteiskunnasta aika pahasti. Päihdeongelmaisena ja peliriippuvaisena mulla on mennyt vuokra-asunto alta, luottotiedot ja maksettavaa sen ~15 000€ eri paikkoihin (Mm. maksamattomat vuokrat, pikavipit, maksattomat osamaksut ja laskut). En vain jaksa tehdä tai keskittyä mihinkään niin olen vain päihteitä käyttänyt ja pelannut. Asuntokin kuin Tšernobyl.
En uskalla hakea apua ja nyt kun olen äidin luona asunut pari kuukauttu niin hän sanoi että lennän täältä sitten kadulle kuukauden päästä. Isää ei ole. Koulutusta mulla ei ole koska jätin kaksi amista kesken. Tuntuu että olisi masennus kun mitkään arjen rutiinit ei suju ja pelkään ihmisiä kuollakseen.
Saanko mistään enää asuntoa vai onko niin pahat setit että kuulun pian kodittomiin? Asun satakunnassa.
Kommentit (28)
Käy siellä sossussa pikimmiten. Lähtee taas elämä rullaamaan.
Outoa, että äitisi ei auta yhtään.
Meen sossuun varmaan tässä tai ens kuussa.
-anonyymi kirjoitti:
Meen sossuun varmaan tässä tai ens kuussa.
Jos menet sossuun tässä kuussa, niin sun ei tarvii enää stressata niin paljoa.
Ja iskosta mieleesi ”valokuvamuisto” itsestäsi tärisemässä pelaamisen aiheuttamassa morkkiksessa, pelkäämässä ihmisiä kun luulet niiden tietävän silmiin vilkaisusta kaikki tekosesi. Eivät ne oikeasti tiedä, mutta tämän mielikuvan kaivat sitten päähäsi jokakerta kun tulevaisuudessa asioiden parannuttua mieleesi hiipii ajatus että ”pitäsköhän sittenki vähä pelata”. Nyt on nimittäin hyväksyttävä tappiot, niitä rahoja et voita takaisin, vaikka pelurin mieli sitä pitkään toitottaakin. Ja hyväksyttävä myös se että pitkän ajan jälkeenkään et pysty pelaamaan kohtuudella, se lähtee samalla tavalla lapasesta vuoden tai kolmenkin päästä. Ja sitten tärkein: Selviät tästä vielä, joku päivä tämäkin elämäntilanne on enää kamala muisto menneisyydestä! :)
Jos se olisi näin helppoa ei ongelmia olisi tullutkaan