Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille myötikset instagram-bimboista?

Vierailija
13.07.2018 |

Videoklippejä joissa huulia mutristellaan ja laitetaan jotain tähtipölyä ympärille killumaan... Kuvataan wannabe-kardashian -persusta joka kulmasta ja kiemurrellen jotta saataisiin suurentava efekti.
Kuvat filtteröidään tunnistamattomiksi, koska miksipä ulkonäkökeskeinen bimbo omaa todellista naamaansa haluaisi hyväksyä?

Miten noin kliseisiä instagramtilejä voi edes olla? Eikö ne itse tajua tekevänsä itsestään ihan idiootin oloisen? Myötikset!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei meikkaa eikä mieti miltä persus näyttää? Oletko mies?

Meikkaan. Toinen kysymyksesi on outo. Suoraan sanottuna en kuluta aikaani persukseni miettimiseen. En oikein ymmärrä, miksi siihen pitäisi keskittyä. Tiedän paljon mielekkäämpiä ajanvietteitä. Ihmiset on ihan kajahtaneita nykyään.

Ap

Olet siis tiukkapipo, jolla ei ole todellisuudentajua eikä mielikuvitusta ja muidenkin pitäisi olla samanlaisia. Kasvatatko tyttärestäsi samanlaisen nillittäjän kuin mitä itse olet?

Vierailija
22/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei meikkaa eikä mieti miltä persus näyttää? Oletko mies?

Meikkaan. Toinen kysymyksesi on outo. Suoraan sanottuna en kuluta aikaani persukseni miettimiseen. En oikein ymmärrä, miksi siihen pitäisi keskittyä. Tiedän paljon mielekkäämpiä ajanvietteitä. Ihmiset on ihan kajahtaneita nykyään.

Ap

Olet siis tiukkapipo, jolla ei ole todellisuudentajua eikä mielikuvitusta ja muidenkin pitäisi olla samanlaisia. Kasvatatko tyttärestäsi samanlaisen nillittäjän kuin mitä itse olet?

En aio lisääntyä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaveri alkanut käymään salilla ja kuvaa sieltä videoita.Ei siinä mitään mutta kun kaikki on sellaisia missä näkyy vaan p*rse!!

Ei kasvoja tai yläkroppaa vaan ainoastaan ahteri! Ja kukaan ei ikinä kommentoi niihin mitään, myötähäpeää kai.

Kuviin kyllä tulee kommentteja. Ja kyse yli 30 kymppisestä 3 lapsen äidistä.

Ja tietysti mukana myös pyllyselfiiet 8D

Meillä sama kaveri

Vierailija
24/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuollaisia seuraa, ei ole itse sen kummaisempi. Ehkä nolompi. Ja vielä nolompi, jos on parisuhteessa miehen kanssa, johon nuo kuvat kolahtaa. :D

Vierailija
25/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska

1) en seuraa instagramissa tai missään muualla sisältöä, joka ei kiinnosta minua.

2) en koe, että toisten ihmisten tekemisten pitäisi aiheuttaa minussa häpeää.

Aloittaja voisi kertoa vähän enemmän siitä, miksi hän katselee tuollaista sisältöä ja miksi hän kokee sen äärellä noin henkilökohtaisia tunteita. Tosin en usko, että aloittaja osaa vastata. Tällaiset läyhäävät bimbot harvemmin kykenevät analysoimiseen.

Sinäkö et koskaan lue tällä palstalla ketjuja, joita pidät typerinä? Etkä tietenkään koskaan ole vastannut niihin... paitsi tietysti nyt, poikkeuksellisesti.

Aloit analysoida minua ja miettiä millainen ihminen tekee tällaisen aloituksen ja katsoo toisinaan instagramissa kuvia, jotka herättävät hämmennystä ja tahdosta riippumatonta myötähäpeää.

Millä tavalla minun toimintani eroaa sinusta? Me molemmat olemme kiinnostuneita toisten ihmisten toiminnan motiiveista. Minä olen kiinnostunut instagram-bimbojen toiminnan motiiveista ja sinä siitä, miksi minä olen kiinnostunut instagram-bimbojen toiminnan motiiveista. Emme me ole niin erilaisia, vaikka haluat uskoa minun olevan sinua tyhmempi.

Ympäristöstään kiinnostunut ja muiden toiminnan kyseenalaistamiseen kykenevä ihminen ei ole koskaan tyhmä.

Ap

Jos avauksesi koskee jonkun toiminnan aiheuttamia "myötiksiä", siitä on aika vaikea päätellä, että olet kiinnostunut ilmiöstä ja sen analysoimisesta, vai mitä mieltä olet?

Minusta on välillä ihan hyvä muistuttaa, että jos joku asia aiheuttaa lähinnä negatiivisia tuntemuksia, siitä voi hankkiutua eroon. Selvästi viestini aiheutti sinussa reaktion, hyvä niin.

Vierailija
26/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee lähinnä erektio. 

Vierailija
27/27 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee myötikset sanan myötikset käyttijistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme