Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS-gallup: Sipilän hallitukseen tyytymättömien määrä kasvaa

Vierailija
13.07.2018 |

Miten tämä on mahdollista. Kikyllä pyyhittiin persua ja yritystukiin ei koskettu vaikka toisin luvattiin. Sipilä odottaa silti palkintoa pidetyistä lupauksista.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdollista siten että suomalaiset eivät olekaan täysin vietävissä olevia idiootteja. Sipilä voi omassa pikku maailmassaan odottaa kiitosta, mutta ei tule tapahtumaan. Hallitusta odottaa vaihto ja aikakirjoihin pääsy hulluimpana ja sitkeimpänä rosvosakkina mitä koskaan on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdollista siten että suomalaiset eivät olekaan täysin vietävissä olevia idiootteja. Sipilä voi omassa pikku maailmassaan odottaa kiitosta, mutta ei tule tapahtumaan. Hallitusta odottaa vaihto ja aikakirjoihin pääsy hulluimpana ja sitkeimpänä rosvosakkina mitä koskaan on ollut.

Tämä.

Vierailija
4/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilahduttavaa että Suomessa on vielä järkeäkin jäljellä. Alkoi näyttää jo pahalta. 

Vierailija
6/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi olen järkyttyneen ihmeissäni mistä tämä voisi johtu! Ei kun en.

Vierailija
7/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihmettelen tuota vajaata kolmeakymmentä prosenttia, joka hallitusta kannattaa. Millaisia ihmisiä he mahtavat olla?

Vierailija
8/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ihmettelen tuota vajaata kolmeakymmentä prosenttia, joka hallitusta kannattaa. Millaisia ihmisiä he mahtavat olla?

rikkaita

Vierailija
9/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koostuu enimmäkseen tyypeistä jotka äänestävät kepua tai kokoomusta koska faarikin äänesti, vaikka ehdokkaana olisi koivupölkky. Sinisiä ei taida äänestää edes omat sukulaiset.

Vierailija
10/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koostuu enimmäkseen tyypeistä jotka äänestävät kepua tai kokoomusta koska faarikin äänesti, vaikka ehdokkaana olisi koivupölkky. Sinisiä ei taida äänestää edes omat sukulaiset.

hys hys sinisistä ei saa sanoa palstalla mitään negatiivista muuten ketju poistetaan

Vierailija
11/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hys hys sinisistä ei saa sanoa palstalla mitään negatiivista muuten ketju poistetaan

Ok, sanotaanpa sitten sarkastisesti: Ahkerin, paras ja taitavin ministeriviisikko sitten Otto-Ville Kuusisen. Ihmiset olisivat hulluja jos eivät äänestäisi näin tärkeitä ihmisiä kuten Pirkko Mattila, uljas ulkoministerimme Timo Soini tai Jari Lindströn, jolle toivomme pikaista paranemista työtaakasta.  Ja ne pari muutakin on ihan loistoheppuja eix nii?

12/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaita ja uskoovat kaikkee pölhöö että hallitus tekee joatin ja hallituksen ansiota kun suomen vienti lähti kasvuun vitut suurinosa lähtee kun isoimmat valtiot esim usa tilanne kohenee

Vierailija
13/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus meinaa jatkaa niin kauan kuin kannattajia on yksikin prosentti. Senkin nämä tulkitsevat menestykseksi. Ja Juha pärjää senkin menettämisen jälkeen vaimokullan kehuilla, koska pää on painavampi kuin koko mies yhteensä.

Vierailija
14/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä.

Vierailija
15/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä.

Siniset pitää hallitusta pystyssä, vaikka kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt kaatua monta aktiivimallia sitten. Kusetuksesta ei uskalleta kuitenkaan puhua, ettei koko räpellys romahda.

Vierailija
16/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus meinaa jatkaa niin kauan kuin kannattajia on yksikin prosentti. Senkin nämä tulkitsevat menestykseksi. Ja Juha pärjää senkin menettämisen jälkeen vaimokullan kehuilla, koska pää on painavampi kuin koko mies yhteensä.

Ja jos Minttumaariakaan ei ymmärrä kehua, Juhis kehuu itse itseään.

Vierailija
17/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ansioista Sipilä odottaa palkintoa? Siitäkö että on ajanut huonompiosaiset ahtaalle? Vai siitäkö että maailmanlaajuinen talouskasvu on vihdoin viiveellä kasvattanut myös suomalaisten tuotteiden kysyntää?

Vierailija
18/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä.

Siniset pitää hallitusta pystyssä, vaikka kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt kaatua monta aktiivimallia sitten. Kusetuksesta ei uskalleta kuitenkaan puhua, ettei koko räpellys romahda.

Tämän todella omituisen epäsuhdan kanssa joudutaan täällä Suomivaltiossa elämään. Lisäksi vielä se että siniministerit ovat historian epäpätevimpiä puupäitä, ja tekevät tasan tarkkaan mitä Orpo ja Sipilä sanovat, menee yli kaiken ymmärryskyvyn. Kai se on annettava mennä vaaleihin asti tämän lautakasan kanssa, jota hallitukseksi kutsutaan. 

Vierailija
19/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen kannattajat on saaneet enemmän kuin mitä vaalilupauksissa heille edes luvattiin joten kokoomusta äänestäneellä ei ole mitään syytä olla pettynyt nykyhallitukseen. Sama pätee berneriä äänestäneisiin. Jokunen sitkein (lue idiootein) kepulainenkin on varmasti yhä edelleen tyytyväinen sipilään, koska onhan se nyt uskovainen mies jolta on poikakin kuollut , ei sellainen voi olla paha ja huono. Sitä paitsi aina on kepua äänestetty tässä aukeassa ja aina äänestetään vaikka mikä olisi. Pahvilautasellisen hernekeittoakin tarjosivat minulle torilla.

Vierailija
20/61 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä jotka ei ymmärtäneet kysymystä plus sipilä vaimoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme