Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kehopositiivinen!

Vierailija
12.07.2018 |

Ei grammaakaan ylipainoa, treenattu ja kauniiksi kehuttu. Entä sinä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen

101 kg

Vierailija
2/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei grammaakaan ylipainoa, alipainon rajalla.  Ei koskaan kauniiksi kehuttu enkä keskitasoa enempää treenattu.

ERITTÄIN kehopositiivinen. Pidän itsestäni niin sisältä kuin ulkoa, kaikkine virheineen ja hyvine puolineen. Olen elämäpositiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

98kg ja hieman saisi paino pudota. olen kuitenkin positiivinen ja pidän ulkonäöstäni.

Vierailija
4/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti positiivinen.

Keski-ikäinen ylipainoinen vähän vammainen.

Onneksi on sentään kauniit kasvot ja hyväkuntoiset tuuheat hiukset, ja se ylipaino oikeissa paikoissa.

Elämä on kivempaa kun ei käytä energiaa kehonsa häpeämiseen.

Ihan liikaa olen elämääni hukannut turhaan häpeämiseen ja itseinhoon. Mutta siihen en enää lankea 😃

Vierailija
5/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali, en ole ajatellut asiaa.

Vierailija
6/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kehonegatiivinen. Olen joka tavalla kauneusihanteiden vastainen ja normaalipainon ylärajalla, mikä on varmaan nykyään epäsuotuisin olotila missä voi olla. Näytän rumalta eli olen epäonnistuja.

Vierailija
7/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi kehuttu? Melkein jokainen ok-näköinen nainen on kyllä kauniiksi kehuttu, se johtuu siitä että aina on miehiä jotka ovat vailla p.llua. Siis hieno homma, mutta kauniiksi kehuttu ei oikein tarkoita mitään.

Vierailija
8/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole perkele.

Vierailija
9/11 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kiloa täyttä ruutia.

Sytytyslanka sais olla pitempi.

Vierailija
10/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

105kg. Pudotan painoa, mutta en anna (enää) läskieni häiritä elämistä. Aloitin uuden liikuntaharrastuksen tuossa muutama kuukausi sitten.

Läskit tulee mukana ja osa näyttää tippuvan matkan varrelle.

Vierailija
11/11 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono eli negatiivinen. Minulla on todella huono vartalomalli olin sitten laiha tai lihava. Koko kroppa on kuin eri paria. En ole tätä koskaan hyväksynyt ja nyt kun on vähän ylipainoa niin asia on entistä vaikeampaa. Vain harvoin olen nähnyt huonompi kroppaisia ihmisiä. Ja olen ollut kovakuntoinen jne mutta kehon kaikki mittasuhteet ovat jotenkin vinksallaan. 

Juu ja geenit vaikuttaa tähän ihan selkeästi. Olen ruma sekamelska isäni ja äitini suvusta ja kaikki ne huonot asiat on minussa korostuneena. Harmittanut tämä aina sietämättömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan