Siis Teemu Selänne, 48, on aivan älyttömän hot
https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f771a75c-dd57-4b01-b668-2f21b154e…
Varsinkin nuo kaksi ekaa kuvaa, uskomattoman komea ja vain komistuu vanhetessaan.
Kommentit (22)
Onhan se.
Miten päätyi ottamaan niin vaatimattoman näköisen naisen? Olisi ollut kaikki saatavilla aikoinaan.
Jurveloitahan ne ovat kummatkin, mutta ulkonäkö noissa piireissä on tärkeä elementti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se.
Miten päätyi ottamaan niin vaatimattoman näköisen naisen? Olisi ollut kaikki saatavilla aikoinaan.
Jurveloitahan ne ovat kummatkin, mutta ulkonäkö noissa piireissä on tärkeä elementti.
Minusta myös Sirpa on kaunistunut hurjasti iän myötä. Ja ihan sopusuhtainen pariskunta mielestäni, onhan Sirpa kaunis vuotta vaille viittäkymppiseksi.
Joo ekana tulee mieleen, että nuo on todellinen megajunttipariskunta. Ei kyllä kadehdituta yhtään. Ja ei ole Teemu kyllä mun makuun ollut koskaan. Varsinkaan jos avaa suunsa. Mun äiti kyllä tykkää, no äiti onkin jo kuuskymppinen.
No on saanut aikoinaan NHL:lässä semmoiset steroidikuurit että varmaan seitsenkymppisenäkin tulee omistamaan korkeammat testosteronitasot kun normimiehellä 20v:nä, että onko nyt ihme?
Vielä kun vähän harmaantuisi niin palstan hopeakettu saisi kovan luokan kilpailijan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kelpaisi
Mulle kelpais sen rahat.
Testosteroni korvaushoito salaisuuden takana. Pitää nuorena ja vahvana. Sääli kun lääkärit eivät halua auttaa tavallisia miehiä. Joutuu ihmiset ostamaan mustasta pörssistä testosteronit.
Jos joku olisi kysynyt minkä ikäinen arvelen hänen olevan niin olisin vastannut 75. Geenit eivät ole luotuja kestämään aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun vähän harmaantuisi niin palstan hopeakettu saisi kovan luokan kilpailijan itselleen.
Sinä nainen se jankkaat yksin jostain ketusta.
Ää, liian vanha. Edestä näyttää vanhemmalta kuin onkaan, sivukuvassa nuoremmalta. Sirpasta ei kyllä uskois että on kohta 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nainen se jankkaat yksin jostain ketusta.
En oo nainen :(
Onhan se hyvässä kunnossa. Mutta kasvot ovat alkaneet ärsyttää, mikä taas ei johdu siitä että hän olisi ruma vaan siitä, mitä hän on päästänyt suustaan.
Teemun vanhin poika näyttää Paul Kariyalta
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni korvaushoito salaisuuden takana. Pitää nuorena ja vahvana. Sääli kun lääkärit eivät halua auttaa tavallisia miehiä. Joutuu ihmiset ostamaan mustasta pörssistä testosteronit.
Juu alapeukuttakaa vaan naiset, totuus on se, että 90% teidän ihailemista hollywood hunkseista käyttää hormooneita. Luuletteko, että niillä on aikaa naturalina omistaa kaikki aika salilla olemiseen?
Piikki peppuun ja 4kk ollaan filmaus kunnossa. Suurin osa hollywoodissa on narkkareita. Ei siellä lihasta kasvateta ilman hormooneita. Vai maistuuko ruoka 4-6kk kertaa päivässä jos kokaiinia menee gramma kaupalla?
Ei kyllä oo, vanha ja kurttunen. Ei kyllä ihastuta nuoruuden kuvatkaan. Ei vaan oo mun tyyliä ja no, on muutenkin ainakin 15 v liian vanha.