Naisten lähestyminen on vaikeaa kun he liikkuvat monen naisen ryhmissä
Kuinka tällaisessa tilanteessa tulisi toimia kun itse on liikkeellä yksin?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia menen baareihin tyttöporukalla että saan olla rauhassa miehiltä.
No tämä on kyllä totta monen naisen kohdalla. Entä jos haluaisit miesseuraa, menisitkö silloin yksin? Koska sehän on totta, että naiset ovat harvoin liikkeellä ilman naisseuralaista.
Onko miehien mielestä helpompi lähestyä naista, joka on vain yhden ystävättären kanssa liikkeellä?
Kyselee nainen
Itsestäni olisi tosi vaivaannuttavaa tulla siihen jututtamaan toista naista, jos tämä istuisi kaverinsa kanssa pöydässä. Tuskin sellainen edes tahtoisi seuraa, kerta on jonkun kanssa siinä pöydässä istumassa ja keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein aina niin, että seurailin tilannetta ja lopulta iskin kaikkein kauneimman ja mukavimman. Joka ikinen kerta päädyttiin sänkyyn.
Helpoille on muitakin nimityksiä
Käsitit selvästi väärin. Ei se aina tarkoita sitä, että sänkyyn päädytään heti ensimmäisen tapaamisen yhteydessä. Kauniiden naisten ei tarvitse yrittää myydä itseään seksin avulla, koska ottajia kyllä on muutenkin.
Diudiudiu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein aina niin, että seurailin tilannetta ja lopulta iskin kaikkein kauneimman ja mukavimman. Joka ikinen kerta päädyttiin sänkyyn.
Kulkeeko sun mielestä kauneus ja mukavuus käsi kädessä? Oma kokemus on jotain ihan muuta. Vai onko niin että mukava = antava...?
Kyllä se kulkee. Kai itsekin olet tajunnut, että lihavat ja rumat ovat kaikkein ilkeimpiä kun saavat anonyymeinä mellastaa somessa. Ei mukava tarkoita antavaa, vaan fiksu ja kaunis nainen herättää kunnioitusta, eikä sellaisia edes kohdella kuin halpoja l_tkia.
Yksin liikkeellä olevat naiset ovat joko kaverittomia tai muuten vain tylsiä. Ei kannata lähestyä.
Naiset ovat parvissa, jotta olisi valinnanvaraa.
Okei, eli
- yksin liikkuvaa naista ei kannata lähestyä, sillä hänellä on kuitenkin joku kaveri vessassa tms. joka kohta tulee paikalle
- kahdestaan liikkuvia naisia ei kannata lähestyä, koska kaverukset haluavat seurustella keskenään
- porukassa liikkuvaa naista ei kannata lähestyä, koska he haluavat viettää aikaa porukalla ja lisäksi naislauman lähestyminen on vaikeaa
Näinkö? Eli kyltti kaulaan, jossa lukee "HAKU PÄÄLLÄ", niin voi lähestyä?
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat parvissa, jotta olisi valinnanvaraa.
Eipäs vaan luottavat parven tarjoamaan suojaan makrillien ja kottaraisten tavoin. Todennäköisyys, että joku ääliö tulee iskemään juuri itseä pienenee huomattavasti.
Siksi on niin sanottu wingman joka hoitaa ne les.bot kauemmaksi aiotusta saaliista :)Naisen pokaaminen on maailman helpoin homma kunhan se ei ole rakastunut johonkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli
- yksin liikkuvaa naista ei kannata lähestyä, sillä hänellä on kuitenkin joku kaveri vessassa tms. joka kohta tulee paikalle
- kahdestaan liikkuvia naisia ei kannata lähestyä, koska kaverukset haluavat seurustella keskenään
- porukassa liikkuvaa naista ei kannata lähestyä, koska he haluavat viettää aikaa porukalla ja lisäksi naislauman lähestyminen on vaikeaaNäinkö? Eli kyltti kaulaan, jossa lukee "HAKU PÄÄLLÄ", niin voi lähestyä?
t. nainen
Aika pitkälti. Ei itselläni ole ainakaan tapana häiritä muita ihmisiä, jos en tiedä heidän haluavan seuraa.
Musta naisseuruetta on helpompi lähestyä. Tutustun koko ryhmään kerralla ihan ystävinä viattomasti ensin. Jos lähestyisin tosta vaan yksinkulkevaa naista kadulla, oisi itsestään selvää että olen pokausmielellä ja saattaisin pelottaa sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa suomalaiset miehet lähestyisivät minua.. :)
N24
Sama toive täälläkin, aina vaan ulkomaalaiset lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Musta naisseuruetta on helpompi lähestyä. Tutustun koko ryhmään kerralla ihan ystävinä viattomasti ensin. Jos lähestyisin tosta vaan yksinkulkevaa naista kadulla, oisi itsestään selvää että olen pokausmielellä ja saattaisin pelottaa sen pois.
Tämä kuulostaa järkevältä.
Teet helikopteriesityksen hupakoille. Se, joka arvostaa eniten ja on kiinnostunut kovasta veivistä ilmaisee tämän ja pääset työntämään siittimesi virtsaiseen vaginaan. Tsemiä.
Luulen että jos katsot muuta kuin puhelintasi, hymyilet ja katsot ihmisiä silmiin niin saat lähestymisiä. Naisena siis ainakin, ehkä miehenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Käskekää sen kaverinne lopettaa teitä lähestyvien miesten pois ajaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kiittäkää feministejä. He ovat tehneet miehille mielikuvan naisista varsin vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kiittäkää feministejä. He ovat tehneet miehille mielikuvan naisista varsin vastenmieliseksi.
Jjjjep... No, ottamatta kantaa tuohon feminisminäkökulmaan, niin kysynkin että kannattaako uskoa ulkopuolisten tarjoamia mielikuvia asioista vai ennemmin ottaa itse selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Jjjjep... No, ottamatta kantaa tuohon feminisminäkökulmaan, niin kysynkin että kannattaako uskoa ulkopuolisten tarjoamia mielikuvia asioista vai ennemmin ottaa itse selvää?
Kyllähän suomalaisista naisista iso osa on oikeastikin vastenmielisiä. Osa ulkonäön takia ja osa luonteen. Osa kummankin piirteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Kyllähän suomalaisista naisista iso osa on oikeastikin vastenmielisiä. Osa ulkonäön takia ja osa luonteen. Osa kummankin piirteen takia.
Niin on miehistäkin. Ja lapsista ja vanhuksista. Semmoista se ihmiselo on.
Ammattimies selvästi! Arvostan.