Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hauskaa on uuno turhapuro leffoissa?

Vierailija
12.07.2018 |

En ymmärrä

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunot toimivat ihan hyvin vain kuunneltuinakin.

Vierailija
42/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunoista joko tykkää tai ei. Yks mun kaveri ei voi sietää, mulla on kaikki Uunot dvdllä.

Mä näen Uunon älykkäänä, en miehen sterotypiana. Uuno on Uuno, ilmiö. Välttelee töitä ja havittelee appiukon perintöä. Härski ja Sörsselsön ovat kunnon kavereita. Mulle Uunot ovat harmitonta ajanvietettä, todellista stressinpoistoa.

Uunon aviokriisi: Härski muuttaa roskalaatikkoon kurjuuden maksimoimiseksi. Kohta Uuno muuttaa viereiseen lootaan kun parisuhteessa on ongelmia😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen käsittämättömän tyhmä ohjelma ON Kummelit.

Vierailija
44/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoiset Uunot on kyllä parhaita. Ja onhan ne jututkin kuten, että mikä tahansa voi olla vartin yli kuusi, kun puhutaan kellosta.

Vierailija
45/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella katsoimme joskus Uuno-leffan, jota opettaja fanitti. Sitten piti kirjoittaa aine aiheesta "mikä Uunossa naurattaa" tai vaihtoehtoisesti "mikä Uunossa ärsyttää". No ei naurattanut tai erityisemmin ärsyttänytkään, minusta se oli vain tylsä elokuva. No ehkä en vaan ymmärtänyt mutta en ole nähnyt mitään syytä aikuisena yrittää uudelleen. Huonohampainen mies verkkopaidassa hölmöilee, vaikuttaapa hauskalta.

Vierailija
46/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunoista joko tykkää tai ei. Yks mun kaveri ei voi sietää, mulla on kaikki Uunot dvdllä.

Mä näen Uunon älykkäänä, en miehen sterotypiana. Uuno on Uuno, ilmiö. Välttelee töitä ja havittelee appiukon perintöä. Härski ja Sörsselsön ovat kunnon kavereita. Mulle Uunot ovat harmitonta ajanvietettä, todellista stressinpoistoa.

Uunon aviokriisi: Härski muuttaa roskalaatikkoon kurjuuden maksimoimiseksi. Kohta Uuno muuttaa viereiseen lootaan kun parisuhteessa on ongelmia😂

Eikä kurjuuden maksimoiminen edes onnistu, kun aina tulee joku ja työntää 50 000 (muistaakseni) kouraan.

Vierailija
47/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat hauskoja kun katsoin lapsena ja ovat vieläkin. Parasta elokuvissa on vuoristoneuvos Tuura.

Istuva Tirolilainen matikkakoira on ehkä hauskin kohtaus kotimaisessa elokuvateollisuudessa.

Kaljatilaus vetelee kyllä vertoja istuvalle tirolilaiselle matikkakoiralle.

Entäs valuuttakramppi :D

Vierailija
48/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuttiin iltaa Veskun kanssa muutaman kerran ekojen Uunojen aikaan ja hän ylisti vaimoaan esittänyttä Marjatta Raitaa näyttelijänä. Sanoi että sen naisen kanssa ei uusintaottoja tarvita. Ikinä!

Ihmeellisintä että Raita ei pitänyt itseään komediennenä vaan sanoi olevansa perusvakava.

Mutta ei Uunon vaimon ollut tarkoituskaan esittää hauskaa vaan juuri perusvakavaa vaimoa. Jossain alkupään elokuvassaan vaimo otti haulikon jolla uhkasi ampua Uunon.

90-luvulla Spede veti leffasarjan pysyvästi lokaan tosi surkeilla elokuvillaan. Eivät ne mitään Oscar-tasoa koskaan olleetkaan, mutta on niissä ihan onnistuneita vitsejä välillä. Lisäksi ajankuva on mielenkiintoinen, aika vähissä on muut elokuvat samalta ajalta joita vielä näytettäisiin telkkarissa.

Vierailija
49/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin 1978 asti ihan hyviä oivalluksia ja sen jälkeen rankkaa kierrätystä jutuissa.Armeijan leivissä sitten aivan ihme riman nosto ja sen jäkeen odotettiin vielä tason nousua kuten Uuno Espanjassa vielä oli.Sen jälkeeen kyllä alkoi väki jo kaikota kun leffat jo hölmöjä ja kyllästyminen.

Epsanjassa.

Vierailija
50/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti paras Uuno: Aviokriisi.

Kurjuuden maksimointi ja samaan aikaan Tuura palkkaa rakastaja Tynkkysen ja miljoonahan siinä sitten meni.

Vierailija
51/51 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Jo pelkkä alkumusiikki aiheuttaa päänsäryn, mutta kerropa jollekin ettet tykkää Uunoista  etkä koko Loirista niin olet pettänyt isänmaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän