Minkä alan ihmiset on kuuminta hottia markkinoilla?
Kommentit (27)
Naisen sanoisi, juristi tai lääkäri, jos ammatti pitää valita.
Itse korkeasti palkatussa asiantuntijatyössä, mutta törmäsin aikoinaan duunariin, joka vei jalat alta. Ja vie edelleen, koska sydän on kohdillaan. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on korkea palkka, pitkä koulutus ja statusta. Lääkäri- ja lentäjämiehet on halutuimpia. Miehet eivät voi valita puolisoaan vaan ottavat minkä saavat ja tyytyvät siihen tai ovat yksin. (paitsi jos tilillä on rahaa tai vatsassa näkyviä lihaksia)
Aikalailla se naisilla on sama vai luuletko että nainen haluaisi itselleen mielummin a. Siivoojan vai b. Lääkärin mieheksi, siltikin näillä siivojilla ja muilla matalapalkkaisten miehillä vaimo tai tyttöystävä on ja korjataan vielä sen verran, että ottavat kenet saavat niistä kenestä pitää, niin kuin miehetkin.
Minä vetäisin vähän toiseen suuntaan tätä ajattelua. Sanoisin kaikista mielenkiintoisimman kumppaniehdokkaan olevan jonkun alan taiteilija. Muusikko laulaja bändin keulakuva on ehkä vähän kliseinen. Elokuvaohjaaja olisi ajatuksia herättävä. Heräisi heti mielenkiinto päästä juttelemaan minkälaista on tehdä elokuvia. Sopivasti boheemi kuvataiteilija on todella seksikäs ammatti oli sitten nainen tai mies. Sellainen hieman eksentrinen todella luova ja oivaltava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on korkea palkka, pitkä koulutus ja statusta. Lääkäri- ja lentäjämiehet on halutuimpia. Miehet eivät voi valita puolisoaan vaan ottavat minkä saavat ja tyytyvät siihen tai ovat yksin. (paitsi jos tilillä on rahaa tai vatsassa näkyviä lihaksia)
EI lentäjällä oo pitkä koulutus.
Korkea palkka ja statusta on. Eikä lentäjäksi pääse kuka tahansa vaan pitää olla täydellinen terveys
Mä oon aina ihmetellyt miksi lentäjällä on statusta, mutta bussikuskilla tai rekkakuskilla ei. Lentäminen noista varmasti kaikkein helpointa
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI lentäjällä oo pitkä koulutus.
Korkea palkka ja statusta on. Eikä lentäjäksi pääse kuka tahansa vaan pitää olla täydellinen terveys
Mä oon aina ihmetellyt miksi lentäjällä on statusta, mutta bussikuskilla tai rekkakuskilla ei. Lentäminen noista varmasti kaikkein helpointa
eri
En nyt sanoisi lentäjän homman helppoa olevan. Omituista se silti on miten ilmojen bussikuskit on statukseltaan niin korkealla. Onhan sitä paljon muitakin ammatteja missä vaaditaan osaamista. Tuskin lentäminen sen vaikeampaa työnä on kuin moni muu korkeatasoista osaamista vaativa ammatti. Kaikki työ vaatii oman alan osaamista.
Miten tuo edes ketjuun liittyy? Ei sitä ammattia edes kerro.