Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellaisia 20-vuotiaita ei ole olemassa, jotka eivät halua bilettää ja juoda

Vierailija
12.07.2018 |

Juhliminen nyt vain kuuluu nuoruuteen. Piste.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan juonut enkä bilettänyt.

Vierailija
2/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se biletyshalu häviää keski-ikäisenä? Jotenki tylsää ajatella, että muutaman vuoden päästä viettäisin vain rauhallisia koti-iltoja.

N24

Vierailija
4/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good for you

Vierailija
5/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä sinä vietät kukkeinta kesää av-palstaillen. Olisi ehkä kannattanut valita toisin...

Vierailija
6/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Tai kaikki kai bilettää, mutta esim steittarit ei juo.

Vierailija
7/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Jos olet itse tuota vanhempi niin luulisi että olisit oppinut yli noin mustavalkoisesta ajattelusta että kaikki saman ikäluokan edustajat on samasta muotista.. :D

Vierailija
8/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta, idioottien kanssa kukaan halua juhlia.

Vierailija
9/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiiiii! Olenko siis pelkkää harhaa? Onko koko maailma mielikuvitukseni tuotetta?Kuka/mikä oikein olen? t: 21-vuotias joka ei juo eikä biletä?

Vierailija
10/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tienny olevani taruolento

Vierailija
11/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on paljon enemmän kuin niitä jotka bilettävät.

Vierailija
12/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se biletyshalu häviää keski-ikäisenä? Jotenki tylsää ajatella, että muutaman vuoden päästä viettäisin vain rauhallisia koti-iltoja.

N24

Viina ei käy päähään vanhemmalla iällä enää niin kuin nuorena. Rupeaa väsyttämään, tai jos on taipumusta masennukseen niin se voimistuu humalassa. Darra kestää pitempään ja on pahempi. Sen takia kaikki keski-ikäiset alkoholinkuluttajat on jotain tauskeja ja nykäsiä, kaikki normaalimmat on jo jättäneet sen harrastuksen.

Vierailija
13/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Kun tulet tiettyyn ikään, tajuat, että mitään niin tylsää ei olekaan kuin "bilettäminen": meluisia kapakoita, ylihintaisia drinkkejä, huonosti käyttäytyviä juoppoja, ahdistelevia miehiä (jos olet nainen), epätoivoista seuran metsästystä (jos olet mies). Kiva koti-ilta, hyvä kirja tai elokuva, hyvä ruoka oman puolison tai hyvien ystävien kanssa, peli-ilta lasten kanssa - kaikki parempaa kuin joutava yöelämä.

Vierailija
14/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee biletettyä. T.22v nuori nainen

ps. en ole syrjäytynyt enkä onneton :D

Vierailija
15/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut absolutisti kokoikäni, harrastan mieluummin pc pelaamista, siitä voi jopa saada ammatin, jos ei pelaajana niin vaikka journalistina tai kommentaattorina

Vierailija
16/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä kuitenkin nyt jo olemassa, kun olen jo kohta 30 enkä ole koskaan 20-vuotiaanakaan bilettänyt tai käyttänyt alkoholia? Ja jos olen niin mistä lähtien olen ollut olemassa?

Vierailija
17/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kun tulet tiettyyn ikään, tajuat, että mitään niin tylsää ei olekaan kuin "bilettäminen": meluisia kapakoita, ylihintaisia drinkkejä, huonosti käyttäytyviä juoppoja, ahdistelevia miehiä (jos olet nainen), epätoivoista seuran metsästystä (jos olet mies). Kiva koti-ilta, hyvä kirja tai elokuva, hyvä ruoka oman puolison tai hyvien ystävien kanssa, peli-ilta lasten kanssa - kaikki parempaa kuin joutava yöelämä.

Miksi väänsit peli illan automaattisesti lasten kanssa? Kaikenikäiset pelaa, sitä ei vain uskalleta myöntää...

Vierailija
18/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytöstä ei ole mitään hyötyä

-hieman yli parikymppinen

Vierailija
19/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS on saanut liikaa aurinkoa

Vierailija
20/29 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Miksi väänsit peli illan automaattisesti lasten kanssa? Kaikenikäiset pelaa, sitä ei vain uskalleta myöntää...

Kuka ei muka uskalla myöntää, että pelaa? :D Oletettavasti tuossa vaan haluttiin tuoda esille erilaisia tapoja viettää ilta. Vai luetko tuon "hyvä ruoka oman puolison kanssa" niin, että vain oman puolison kanssa voi syödä hyvää ruokaa?

T. N32, joka pelaa edelleen