Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yli kolmekymppisenä käyttänyt vielä useammissa korvakorurei’issä koruja? Jos sinulla on useammat korvakorureiät.

Vierailija
12.07.2018 |

Vai onko se teinimäinen tapa joka on jäänyt nuoruuteen?

Itselläni on kolmet korvakorureiät, oon parin vuoden päästä nelikymppinen. En oo moneenkymmeneen vuoteen käyttänyt kuin yksiä korvakoruja mutta tuli tässä mietittyä että pitäiskö repäistä ja laittaa korut niihin kaksiin muihinkin reikiin. 🤔

Vai katsooko toiset kieroon että mitä toi mummo yrittää leikkiä nuorempaa mitä on. 🙈

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun en käyttänyt kuin yksiä ja toiset reiät meni umpeen. Siis lopullisesti

Vierailija
22/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme reikää molemmissa korvissa ja olen aina käyttänyt niissä koruja. Ei ole tullut mieleenkään, etten käyttäisi. Välillä vaan hankin uusia peruskoruja, kun nuo hopeiset tummuu käytössä eikä niitä oikein saa puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää mun mielestä jotenkin hölmöltä, samoin kuin bootcut-farkut yli kolmekymppisillä. Vähän 90-00-luvuille jämähtänyt fiilis.. Nuorilla sama tyyli näyttää taas ihan erilaiselta.

Niinpä. Kyllä sitä tyyliä kannattaa päivittää. Bootcut farkut on sinne ysärille/2000-luvun alkuun jämähtäneiden tyyliä. Eri asia on parikymppiset joille sopii erilaiset trendit. Itse tykkään siististä Skandinaavisesta tyylistä. Siihen ei sovi useat lävistykset. Eli ihan mitä tyyliä itse haluaa edustaa. Sen mukaan pukeutuminen, korut, hiustyyli ja -väri ym.

Mikä on "siisti skandinaavinen tyyli"? Merkkejä?

Vierailija
24/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää mun mielestä jotenkin hölmöltä, samoin kuin bootcut-farkut yli kolmekymppisillä. Vähän 90-00-luvuille jämähtänyt fiilis.. Nuorilla sama tyyli näyttää taas ihan erilaiselta.

Niinpä. Kyllä sitä tyyliä kannattaa päivittää. Bootcut farkut on sinne ysärille/2000-luvun alkuun jämähtäneiden tyyliä. Eri asia on parikymppiset joille sopii erilaiset trendit. Itse tykkään siististä Skandinaavisesta tyylistä. Siihen ei sovi useat lävistykset. Eli ihan mitä tyyliä itse haluaa edustaa. Sen mukaan pukeutuminen, korut, hiustyyli ja -väri ym.

Entä jos omalle vartalotyypille ei sovi mitkään pillifarkut vaan levenevät farkut?

Vierailija
25/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos omalle vartalotyypille ei sovi mitkään pillifarkut vaan levenevät farkut?

Nii-i. Sasse.

Vierailija
26/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö oikeasti lupaa täältä asialle? Miten sun ikä liittyy korvakorujen määrään? Kysytkö täältä myös miten saat pukeutua ja laittaa hiukset? Eikö aikuinen jo voisi tehdä miten tahtoo?

Vierailija
27/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, kun ihmisellä on juuri sellainen tyyli mistä hän itse tykkää. Vierastan tosi paljon ajatusta siitä, että pitäisi luopua joistain vaatteista, kengistä tai asusteista vain, koska ikä vaatii erilaista arvokkuutta. Kun ihminen on sinut itsensä kanssa, hän näyttää kauniimmalta.

Ap, korvisrivistö näyttää minusta siistiltä, eikä ole ikäkysymys. Niinkuin ei lähes mikään muukaan :D

Vierailija
28/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt muistin että mullakin on useampi reikä korvassa, olin jo unohtanut! Yksiä korviksia vaan käyttänyt, pitääkin tarkistaa onko muut menneet umpeen.

Vierailija
29/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut nyt kasvanut umpeen. Haluaisin kyllä kun joogaan niin intiassa aikuiset naisetkin käyttää useita korvisreikiä, tai mummotkin

Vierailija
30/40 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä millä tavalla korvikset on joku ikäsidonnainen juttu.

Vierailija
31/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Availin just kaikki viisi korvareikää, vähän blingiä tähän vanhuuteen kaipasin N41

Vierailija
32/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omasta persoonasta pitäisi luopua missään iässä?

Vierailija
33/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tästä sai ikäkysymyksen :D

Molemmissa korvissani on 3 reikää ja aina kaikissa korut. Tällä hetkellä pienet helmet. Hölmön näkösetkin ne tyhjät reiät olis. Ne kuitenkin näkyy et reiät on mut ei varaa koruihin :D

N46

Vierailija
34/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä koruja käytän kaikissa rei'issä. Myös nenässä.

Otin 40v "lahjaksi" tragus lävistykset kumpaankin korvaan ja rookin vasempaan, kun täytin 45v.

Käytän vain timantteja ja helmiä koruissani.

Mulla on vain tragus ja rook toisessa korvassa. Muita koruja en edes pidä kuin juhlissa mustia helmikorviksia. En huomaa niitä enää juurikaan.

Vierailija
35/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 30, otin toiset korvanreiät. Ei kukaan oo vanhempia lukuunottamatta ihmetelly

Vierailija
36/40 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustossa yksi reikä, kolme reikää toisessa lehdessä ja kaksi toisessa. Käytän nykyään vain yhtä korua kummassakin korvalehdessä, mutta en näkisi mitään ikäestettä käyttää kaikissakin.

Vierailija
37/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin kolmannet reiät kolmekymppisen, sen jälkeen pitänyt koko ajan kolmea paria. Nyt ikää 49.

Vierailija
38/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan säälittää ihmiset, jotka on kyselemässä lupaa ja hyväksyntää toisilta. Neljä-viiskymppinen ihminen, joka ei kehtaa näyttää siltä miltä haluaisi, ja miettii että mitä muut minusta nyt ajattelee jos on yksi ylimääräinen korvarengas. Niin naurettavaa ja lapsellista. Kukaan ei ajattele yhtään mitään, tai jos ajattelee, niin mitä ihmeen väliä sillä on?

Vierailija
39/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 korvakorua molemmiss korvissa, sekä omasta mielestäni seksikäs napakoru, josta en luovu ikinä jos se on minusta kiinni. Mieheni tykkää ja itse tykkään, mikä on pääasia. 

Lävistykset ei ole teinien juttu. Pitäköön kuka kokee ne omakseen.

Mitä se muille kuuluu montako korvakorua mulla on vaikka ikää on 34?

Ihmettelin ku yks tuttava nainen, heti täytettyään luopu kaikista hienoistakin lävistyksistä. Sano vaan ettei enää voi pitää ku on aikuinen? Millähän perusteella?

Vierailija
40/40 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhteensä viisi korvisreikää sekä tragus toisessa korvasssa. Tragus on aina paikallaan, mutta muut reiät pääasiassa ilman. Nykyään tykkään laittaa näyttävät korvikset, jos jotain laitan, eli ekat reiät pitäisi pitää "tyhjinä" ja jos en jaksaisi korviksia sitten niihin laittaa, näyttäisivät jonon seuraavat reiät ehkä vähän hassuilta, jos olisi napit siellä... Toisen korvan reikä nro. 3 on myös jotenkin vähän vinosti muihin nähden ainakin edestä katsoen. Nojoo. Tykkään ns. "clean lookista" kyllä ilman koruja. Availen reiät kyllä aina välillä, jos meinaavat umpeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan