Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän tyttöystävä vai äitipuoli

Vierailija
12.07.2018 |

Miehellä kaksi lasta edellisestä liitostaan. Näkee heitä joka toinen viikonloppu ja usein arkenakin jonkin verran, spontaanimmin, varsinkin nyt kun lapsilla on kesälomat koulusta ja miehellä
kun ollut pitkiä viikonloppuvapaita ja nyt alkaa kesäloma.

Ollaan oltu noin 8-9 kk vasta yhdessä. Joo, oon tavannut lapset pari kertaa, he ovat kyllä tienneet olemassaolostani noin puoli vuotta. En esimerkiksi tunnd kauhean kotoisaksi ajatusta siitä että olisin miehen luona yötä samaa aikaa lapsien kanssa. En ole mustasukkainen siitä että mies onkin nyt tämän illan lastensa kanssa mutta en halua mukaan. Ja tässä asiassa ajatellaan erilailla. Mies kai haluaisi että hengailen enemmänkin lasten kanssa. Keväällä käytiin jo vääntö siitä että kun varasi ulkomaanmatkan itselleen ja lapsille että lähdenkö myös. En halunnut lähteä.

Yleisesti kyllä tykkään lapsista, tulen hyvin toimeen lasten kanssa. Miehenkin lapset ovat varmasti hyviä tyyppejä. Mutta. Kai pelkään että kiinnyn heihin liikaa tai he kiintyvät minuun ja sitten tuleekin ero eikä enää olla tekemisissä. Miehellä on ollut yksi parin vuoden suhde lastensa äidin ja minun välissäni, mulla on ollut oikeestaan aikuisiällä vain yksi suhde ja se oli huono, ehkä pelkään pahinta jo valmiiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa etteivät kiinny. Älä sitä pelkää. Ps. Mulla ei ole äitipuolta vaan puolivuosittain vaihtuva mikä milloinkin.

Vierailija
2/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa lapset kutsuvat minua ihan vain etunimellä. Reilun puolenvuoden seurustelun jälkeen alettiin miehen kanssa varovasti halailemaan lasten aikana ja nykyään vietetään paljon aikaa yhdessä. Lapset ovat isällään joka toisen viikon ja tuolloin olemme tiiviisti yhdessä. Nukummekin kaikki samassa sängyssä :)

Näissä kuvioissa on tärkeintä edetä aina lapsen paras mielessä. Hiljaa hyvä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsi kutsuu minua nimelläni. Tehnyt jo 13 vuotta niin. Varovaisesti edettiin, niin että lapsi ymmärtää missä mennään. Tai ymmärsi nyt hän on jo 18 vuotias.

Vierailija
4/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa siirtää vastuuta sinulle. Älä suostu ellet ole täysin varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä