Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sukurakkaita te olette?

Vierailija
12.07.2018 |

Mä olen ollut yhden serkun häissä ja yhden serkun rippijuhlissa, serkkuja mulla on 12. Yhdenkään serkun lapsen juhlissa en ole käynyt ikinä.
En myöskään vieraile serkkujeni luona, sisaruksiani tapaan ehkä kerran kahteen kuukauteen. Vanhempani on kuolleet.
Mites teillä muilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeeni pidän yhteyttä, sisariini en. Toinen vanhemmistani on kuollut, toiseen en enää pidä lainkaan yhteyttä, vaikka asuu noin kilometrin päässä.

Omiin lapsiini perheineen jatkuvasti, heidän isänsä on kuollut. Serkkujani en ole tavannut vuosikymmeniin, samalla paikkakunnalla asuvia joskus näkee, vain tervehdimme, emme juttele. Pikkulapsena kanssakäyminen sukujen kesken oli tiivistä.

Vierailija
22/25 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaisko joku hieman taustoja, miksi vihaatte kaikkia sukulaisia? Tuntuu tällä otannalla aika yleiseltä suuntaukselta. ap.

Etäiset kiintymyssuhteet ja narsismia, niin tulos on aina lopulta mielipahaa ja suuttumista iäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vihaa sukulaisiani, en vain ole kiinnostunut heistä, eivätkä he minusta. Lapseni leikin kyllä serkkujen kanssa kesäisin maalla, mutta sittemmin olemme etääntyneet. 

3

Vierailija
24/25 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vastaa vihakysymykseen. En vihaa sukulaisiani, toista vanhempaani inhoan hänen tekojensa tähden, en vihaa, riittää etten pidä yhteyttä. Sisareni ovat omavaltaisia moukkia, mutta enpä heitäkään vihata viitsi. Heidän lapsiaan kaipaan joskus, mutta ovat jo aikuisia, ja heillä on oma elämänsä, lisäksi asuvat kaukana. Toki olisi kiva, jos sisariini olisi hyvät välit, yritin riittävän monta kertaa, sitten luovutin.

Vierailija
25/25 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole lainkaan sukurakkaita. Tänä kesänä ei ole mitään sukubileitä mutta ensi vuonna on joten heti  ajankohdan varmistuttua varaan koko  perheelle 3 viikon loman huvilassa jossain etelän kohteessa että voin sanoa ettemme pääse paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi