Mies haluaa pitää sormusta kaulaketjussa eikä sormessa, minua häiritsee
Aivan kuin ajattelisi, että sormus on helpompi piilottaa tarvittaessa (jos joku minua kiinnostavampi osuu paikalle) sen kun sujauttaa paidan alle niin sormus ei näy. Olenko vainoharhainen?
Kommentit (37)
Et ole. Sormus kuuluu nimensä mukaisesti sormeen. Ei se ole mikään rippiristi.
Ihmettelisin myös.
Ei se sormus pettämistä, vaikka olisi 10 senttiä leveänä kiekkona naaman ympäri.
Apua, mun mies ei pidän sormusta ollenkaan. Paniikkinappula pohjaan ja jättämään se sika.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sormus pettämistä, vaikka olisi 10 senttiä leveänä kiekkona naaman ympäri.
+estä
Ikävä tuottaa pettymys, mutta yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä.
Ihanan romattinen ele pitää sormus lähenpänä sydäntä <3
Sinä olet nyt itsellesi täysin sopimattoman miehen kanssa.
Mun miehellä ei ole sormusta lainkaan, apua.
Mitä sitten? Itsekään en saa sormusta pitää töissä, joten kaulakorussa se täälläkin kulkee.
Minä ja mieheni emme halunneet sormuksia lainkaan. Naimisissa olemme olleet 15 vuotta.
Minä en tykkää pitää sormuksia sormissa. Niiden alla iho hikoaa ja kun pesee kädet, sormuksen alle jää kosteus oikein muhimaan. Ällöttävää. Kihla- ja vihkisormukset jäivät aika pian sormestani pois. En pidä niitä myöskään kaulaketjussa, koska en tykkää kaulakoruistakaan. Myöhemmin mieskin luopui sormuksestaan. Naimisissa olemme _silti_ olleet vähän päälle 30 vuotta.
Kihla- ja vihkisormukset ovat pelkkiä symboleita. Ei niiden sormessa oleminen tai siitä puuttuminen kerro mitään parisuhteen tilasta.
Ehkä miehesikään ei vain tykkää pitää sormusta sormessa. Kysy häneltä.
Sinun ongelmien takia liitosta ei tule pitkäikäistä
Muisteleppa mitä Carrie teki/ sanoi Sinkkuelämässä kun piti kihlasormustaan kaulassa eikä sormessa. Nii-in.
Minä en yleensä pidä sormusta ollenkaan, olen ollut naimisissa 10 vuotta mutta en koskaan tottunut sormuksen pitämiseen, en yleensäkään tykkää mistään koruista kun ne tuntuvat häiritseviltä. Juhliin laitan ja yleensä jos ulos mennään. Miestä ei näytä haittaavan.
Epävarmuutesi ajaa miehesi todennäköisemmin pettämää kuin sormuksen sijainti.
Tuo on sinun tulkintasi aiheesta Ap. Et sinä sitä miestäs omista eikä se sinua, vaikka olette toisenne rengastaneet sitoutumisen merkiksi. Kyseessä on tuon sitoutumisen symboli ja that's it. Kaikkia nyt vaan ei kiinnosta perinteen mukaan pitää jotain rinkulaa sormessa.
Oletteko yläasteella ja kyseessä luokkasormus? Mikään muu ei moista selitä 😂