Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Peppuvakoa vilauttavat kurkistusaukkopikkuhousut ovat tällä hetkellä kasvava trendi. Joko sinulla on hankittuna sellaiset?

Vierailija
12.07.2018 |

Mitä mieltä olette trendistä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisimpa olla näkemässä isien ilmeet kun teinityttäret istahtaa aamiaiselle uusissa trendipikkareissaan

Oletko kuullut aamutakista? Ei meillä kukaan tule kalsareissa pöytään.

Ok. Tilaan tällaisen aamutakin:

https://www.lightinthebox.com/fi/p/aamutakit-ultra-sexy-organza-naisten…

Kiitos vinkistä!

Vierailija
22/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänhetkisen instapyllistelytrendin jatkuessa uskon tuotteella olevan kysyntää enemmän kuin ensinäkemältä uskoisi.

Vittu mä haluan pois täältä kuplasta ja muuttaa jonnekin Aasiaan paratiisisaarelle.

Vai luolaan? Ikuiset monsuunit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi käytännölliset varmaan kun perseenhaju tarttuu päällyshousuihin.

Öh? Naisilla ei ole " perseenhajua" Öh?  Ihan vaan tiedoksi naiset ei kakkaa tai pissaa! No jos pissataan niin se on hunajaa.

Vierailija
24/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noita, en tiennyt että on joku trendi. Ei ne käytössä juuri kummemmalta näytä kuin kaikki tavan pitsit.

Kuva ois kiva

Kato victorias secretin nettikaupasta.

Vierailija
25/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että 3 maailmansota saisi jo alkaa kapitalistisissa maissa. Miljoonat lapset itkee kun niiden mahaan sattuu nälänhädässä ja maailman resurssit väkertää tommosia persepöksyjä...

Paljos olet antanut rahaa nälkäisille lapsille?,taitaa siideri ja uudet kengät olla tärkeämpiä kuin nälkään kuolevat lapset

Vierailija
26/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi miehille aukko etumukseen ja kulkunen k.i.k.k.e.l.i.n  päähän.

Vierailija
27/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan sama kuin kaula-aukko, alakerrassa vain. Miehille ja naisiin suuntautuneille tuplahupi. 

Vierailija
28/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman trendin soisi tulla myös bikinimuotiin

Vierailija
29/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu kolmekymppinen mies ja kuulkaas nyt naiset. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tällaiset. Te riitätte omana itsenänne ja tällainen "miellyttäminen" menee nolouden puolelle. Seksikkyys on jotain ihan muuta kuin vilahtavat pakarat pikkareiden alta. Seksikkyyttä on nainen, joka on sinut kehonsa kanssa ja jolle seksi on luonnollinen ja kaunis asia. Lopettakaa jo tällainen pelleily ja päästäkää aito naiseutenne valloilleen ilman tällaisia höpöpökilkkeitä.

Vierailija
30/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njhghjkl kirjoitti:

Olen reilu kolmekymppinen mies ja kuulkaas nyt naiset. Lähinnä myötähäpeää aiheuttaa tällaiset. Te riitätte omana itsenänne ja tällainen "miellyttäminen" menee nolouden puolelle. Seksikkyys on jotain ihan muuta kuin vilahtavat pakarat pikkareiden alta. Seksikkyyttä on nainen, joka on sinut kehonsa kanssa ja jolle seksi on luonnollinen ja kaunis asia. Lopettakaa jo tällainen pelleily ja päästäkää aito naiseutenne valloilleen ilman tällaisia höpöpökilkkeitä.

Olen reilu parikymppinen mies ja olen kanssasi täysin eri mieltä

Vierailija
31/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhimmat pikkarit niin vanhoja, että niissä nuo aukot jo on...jee, mähän olenkin muodikas!

Moni vaimo joutuu vihdoin myöntymään, että mies oli sittenkin oikeassa kun ei luopunut lempialushousuistaan

Vierailija
32/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njhghjkl kirjoitti:

Olen reilu parikymppinen mies ja olen kanssasi täysin eri mieltä

Tuostahan se juuri johtuu. Et tiedä naisesta vielä mitään, vaan elät oppimiesi mielikuvien varjossa. Annan neuvon: seuraavat kymmenen vuotta pane, rakastele, nussi, kosketa ja nuole, ja sinun tulee käymään vain ja ainoastaan hyvin!

Vierailija
33/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vielä sellaiset, joissa housujen takakappale on esim. vähän läpinäkyvämpää materiaalia, mutta että ihan tuollainen "tuuletusaukko"...

Siinä tapauksessa ehkä ymmärtäisin, jos pöksyt olisivat päällisin puolin "siveät", mutta juuri ykkösen tai kakkosen kohdalta paljastuisikin reikä, makuuhuonekäyttöön. Siinä voisi vielä olla jotain oikealla tavalla kinkyä.

Mutta että tuollainen (kirjaimellinen) persaukko alushousuissa ihan peruskäytössä, "kun nää vaan näyttää niin kivalta :3"? Ei kiitos.

Vierailija
34/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh olisin halunnut nähdä Even nukkuvan Kalun kanssa lusikassa kurkistusaukkopikakreissa ja selittävän että se ei ole vielä pettämistä

Vierailija
35/35 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas se anushakuinen IL:n toimittaja, jonka täytyy joka päivä saada kirjoittaa ulosteaukkoa ihannoiva juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme