Mies sanoi ystävälleni eilen terassilla " Ootpa tiukassa kunnossa."
Olimme miehen kanssa eilen terassilla miehen ystävän ja hänen naisystävän kanssa. Kuulin, kun mieheni sanoi tälle kaverinsa naisystävälle, että " ootpa sä tiukassa kunnossa". Ärsyttää! Itse en ole mikään kovin hoikka..
Kommentit (31)
No jätä se, vain idiootti sanoo tollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ette olleet, sulla ei ole miestä, eikä siten mitään sanonut.
Nämä mies sanoi-provot on niin väsyneitä.
Todella moni debiili-mies kehuskelee muite naisia ”omansa” kuullen - jopa hänelle. Tietäisitpä vaan! Narsistista sadismia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta että nainen saa kuulla miehen suusta tommoista! Häpeäisi. Ei saa sanoa jollekulle jos se on hyvännäköinen tai hyväkuntoisen näköinen. Aivan törkeetä. Kaikki mielipiteet toisista ihmisistä täytyy pitää omissa aivoissa. Parasta olisi jos niitä ei edes syntyisi.
Totuushan satuttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta että nainen saa kuulla miehen suusta tommoista! Häpeäisi. Ei saa sanoa jollekulle jos se on hyvännäköinen tai hyväkuntoisen näköinen. Aivan törkeetä. Kaikki mielipiteet toisista ihmisistä täytyy pitää omissa aivoissa. Parasta olisi jos niitä ei edes syntyisi.
Totuushan satuttaa aina.
Ei sillä tarvitse satuttaa. Kannattaa yrittää suoraan iskeä miellyttävä ihminen ettei tarvitse purkaa omaa kelpaamattomuuttaan (ja tasottomuuttaan) toiseen.
Miehesi on pettynyt sinuun, ei kuitenkaan yllä haluamaansa tasoon itse (Betamies). Purkaa pettymystään projisoiden sen sinuun. Todella ikävää käytöstä. Jätä.
aijaa. :D Mun exä ei olis ikinä sanonu tollee. Se ei syttyny mstn ylikiinteistä naisista vaan esim se sytty siit jos mul oli läskiä, kyllä LÄSKIÄ esim. lantiolla, se aina otti mua kii lantiosta ja sitä oikeesti kiihotti mun vartalon malli ja hyllyvä persekki. :D mut se oliki sellanen suht maskuliininen mies. homomaiset miehet on sillee "kiree kroppa jee niinku 2 vuotiaalla pikkupojalla" siis oikeesti ne usein ihailee samanlaist kroppaa mikä vois olla tyylii pikkupojalla. :D
Miehesi ilmeisesti tiesi mistä puhuu, eli on päässyt laittamaan kaverinsa naisystävää. Lieneekö ollut kolmen kimppa. Monestihan miehet ottavat touhuun mukaan parhaan kaverinsa, kun harrastavat kimppakivaa. Jokaisen naisen salainen unelmahan on kaksi miestä yhtäaikaa.
Juu, ei miehet saa jutella muille naisille eikä toisin päin. Huomattu on. Minä tyhmä puhuin ystävien miehille, ei oo enää ystäviä. Opin läksyni. Joskus jopa oli jotain naureskeltavaa, se oli pahinta.
Ette olleet, sulla ei ole miestä, eikä siten mitään sanonut.
Nämä mies sanoi-provot on niin väsyneitä.