Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen hyljitty äitipuoli

EvilQueen
12.07.2018 |

Uusperhe elämää vietetty kohta 3 vuotta ja aina menee pahemmaksi vain. Miehelläni on yksi tytär ja itse olen lapseton. Alkuun tietenkin kaikki oli hyvin, kuten kaikissa suhteissa. Pikkuhiljaa minun alettiin antaa ymmärtää etten saa komentaa lasta ja kaikenlaisia kieltoja ja tapoja olla alkoi satelemaan mieheltäni.

Tällä hetkellä tilanne onkin jo sellainen, että lapsi on opetettu inhoamaan minua ja tullessani paikalle he lopettavat puhumisenkin. Lapsen kuullen mies on käskenyt minun pitää turpani kiinni, joten oletettavasti kohta myös lapsi käskee minun näin tehdä. Lapsi ei pese edes käsiään vaikka pyydän, vaan jää odottamaan isältään kommenttia tarvitseeko minua totella. 95% kerroista ei ole tarvinnut, joten olen lapsen silmissä vain ilkeä kiukuttelija ja komentelija. Silloin kun lapsi on meillä vuoroviikoin minä katoan yläkertaan piiloon ettei kenenkään tarvitse ahdistua läsnäolostani. Minulla ei ole oikeutta vaatia hiljaisuutta, siisteyttä jne. En ole enää vuoteen istunut samassa ruokapöydässä lapsen kanssa, minua ei pyydetä siihen enää eikä minulle tehdä ruokaa samalla kun muille. Yhtä pyyntöä kohti minun pitäisi kuulemma antaa lapselle 10 kehua. Vaikka itsekään en ole tässä suhteessa saanut kymmentä kehua vuosien aikana.

Lapsi on perinteinen 'ainut lapsi', joka on saanut kaiken kahteen kertaan. Hänet on opetettu olemaan paras ja ihanin, molemmissa kodeissa, joten jo 6-vuotias osaa katsoa nenänvarttaan pitkin. Hänen on saatava kaikki huomio, eikä prinsessaa saa tai voi komentaa ettei vaan loukkaannu. Lapsi on pahasti kehityksestä jäljessä, olemalla taidoiltaan ja henkisiltä kyvyiltään 3-vuotiaan tasolla. Tästä vihjaamalla on Pahan Äitipuolen leima taattu! Olenhan paha äitipuoli niin nykyään puhun väärällä äänensävyllä, katson väärin, ojennan tavaran väärin, en osaa lässyttää tarpeeksi...

Mies pitää koko ajan ns. takaporttia auki työntää minut pois talostaan sillä en vielä 3 vuoden jälkeenkään asu virallisesti samassa osoitteessa vaan maksan turhaan omasta asunnosta. Hellyydestä lähtien kaikki on kadonnut kunnioitusta myöten.

Opetuksena itselle ja muille: Älkää ottako itsellenne kierrätysmiestä, jos itse olette lapseton ja vapaa kuin taivaan lintu. Uusperheessä ei ole mitään hyvää. Uusperheessä saat vain puolikkaan miehen, jos sitäkään. Niin ja lapsidiktaattorin, joka määrittelee sinun ihmisarvosi uudestaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt haisee tämä aloitus, mutta jos se tuleekin vain mun kämpästä, niin esitän kysymyksen "miksi olet tässä suhteessa?".

Vierailija
2/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä lähteä moisesta suhteesta? Miksi alennat itsesi mitätöitäväksi?

Vierailija
4/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Jos olet pystynyt kiteyttämään ongelmakohdat noin hyvin, ymmärtät varmaan että ainoa mahdollisuus on kivulias keskustelu ja sen jäkeen tulos tai ulos. Vaikuttaisi kallistuvan jälkimmäiseen

Vierailija
5/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois tuollaisesta suhteesta. Mikään ei tule muuttumaan. Jos luulet että on vaikeaa 6v kanssa niin miten luulet että tulee olemaan kun nuoresta neidistä tulee teini.

L Ä H D E   P O I S !

Vierailija
6/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiuhriutuja tai täys toope, sanon minä.

Ellei kumppani kunnioittaisi minua sen vertaa että vaatii lapsiaan käyttäytymään minua kohtaan asiallisesti, hän olisi vilauksessa entinen kumppani.

Ihmisen yli kävellään vain jos hän ryhtyy kynnysmatoksi.

Vierailija
7/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EvilQueen kirjoitti:

Uusperhe elämää vietetty kohta 3 vuotta ja aina menee pahemmaksi vain. Miehelläni on yksi tytär ja itse olen lapseton. Alkuun tietenkin kaikki oli hyvin, kuten kaikissa suhteissa. Pikkuhiljaa minun alettiin antaa ymmärtää etten saa komentaa lasta ja kaikenlaisia kieltoja ja tapoja olla alkoi satelemaan mieheltäni.

Tällä hetkellä tilanne onkin jo sellainen, että lapsi on opetettu inhoamaan minua ja tullessani paikalle he lopettavat puhumisenkin. Lapsen kuullen mies on käskenyt minun pitää turpani kiinni, joten oletettavasti kohta myös lapsi käskee minun näin tehdä. Lapsi ei pese edes käsiään vaikka pyydän, vaan jää odottamaan isältään kommenttia tarvitseeko minua totella. 95% kerroista ei ole tarvinnut, joten olen lapsen silmissä vain ilkeä kiukuttelija ja komentelija. Silloin kun lapsi on meillä vuoroviikoin minä katoan yläkertaan piiloon ettei kenenkään tarvitse ahdistua läsnäolostani. Minulla ei ole oikeutta vaatia hiljaisuutta, siisteyttä jne. En ole enää vuoteen istunut samassa ruokapöydässä lapsen kanssa, minua ei pyydetä siihen enää eikä minulle tehdä ruokaa samalla kun muille. Yhtä pyyntöä kohti minun pitäisi kuulemma antaa lapselle 10 kehua. Vaikka itsekään en ole tässä suhteessa saanut kymmentä kehua vuosien aikana.

Lapsi on perinteinen 'ainut lapsi', joka on saanut kaiken kahteen kertaan. Hänet on opetettu olemaan paras ja ihanin, molemmissa kodeissa, joten jo 6-vuotias osaa katsoa nenänvarttaan pitkin. Hänen on saatava kaikki huomio, eikä prinsessaa saa tai voi komentaa ettei vaan loukkaannu. Lapsi on pahasti kehityksestä jäljessä, olemalla taidoiltaan ja henkisiltä kyvyiltään 3-vuotiaan tasolla. Tästä vihjaamalla on Pahan Äitipuolen leima taattu! Olenhan paha äitipuoli niin nykyään puhun väärällä äänensävyllä, katson väärin, ojennan tavaran väärin, en osaa lässyttää tarpeeksi...

Mies pitää koko ajan ns. takaporttia auki työntää minut pois talostaan sillä en vielä 3 vuoden jälkeenkään asu virallisesti samassa osoitteessa vaan maksan turhaan omasta asunnosta. Hellyydestä lähtien kaikki on kadonnut kunnioitusta myöten.

Opetuksena itselle ja muille: Älkää ottako itsellenne kierrätysmiestä, jos itse olette lapseton ja vapaa kuin taivaan lintu. Uusperheessä ei ole mitään hyvää. Uusperheessä saat vain puolikkaan miehen, jos sitäkään. Niin ja lapsidiktaattorin, joka määrittelee sinun ihmisarvosi uudestaan.

Mikä sinua vaivaa? Sinulla on oma asunto mutta sen sijaan menet henkisesti pahoinpideltäväksi. Miksi?

Vierailija
8/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä heidät.

Vierailija
9/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko perhettä. Ei tule noita ongelmia silloin.

Vierailija
10/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siellä teet, jos omakin asunto on? 

Vierailija
11/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo, kannattaa häipyy vitu kauas tuommosesta.

Miehen entinen akka kusi asiansa, lapsi tuli meille asumaan aika nopiaa, miehelle puhkesi stressi.

Siitä alko henkinen ja fyysinen väkivalta, jonka myötä lapsikin oppi minua lyömään ja haukkumaan.

Kun sanoin asiasta miehelle, mies alkoi huutamaan, että ehkä minun pitäisi muuttaa pois, jonka seurauksena aina kun en suostunut lapsen toiveeseen (lapsi haluaa ohuen paidan päälle, vaikka ulkona -30astetta ja piti laittaa paksummat aluvaatteet) niin alkoi kamala huuto, että minun pitäisi muuttaa pois.

Lopulta mies oli niin poikki tilanteeseen, että sysäsi lapsensa minun kontolleni, oli koko ajan kavereiden luona, juomassa tai harrastuksissa.

Minä olin kotonani vankina kauhukakaran kanssa, joka ei totellut mitään sanomaani.

Lopulta pakkasin kamat ja lähdin.

Älä alennu kynnysmatoksi, tilanne ei tule helpottumaan.

Vierailija
12/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa ei kyllä ongelma ole äitipuolen asema, vaan täysi kunnioituksen ja arvostuksen puute miehen osalta. Se, että mies hoitaa lastansa säännöllisesti, ei tee hänestä hyvää ihmistä tai järkevää parisuhdekumppania. Minkä ihmeen takia olet tuossa parisuhteessa? Jos sinulla kerran on asunto odottamassa, niin sinuna menisin sinne pariksi viikoksi (tai pysyvästi) hieman pohtimaan elämääsi.

Vierailija
13/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä, että et missään nimessä voi haluta omia lapsia tuon miehen kanssa, kun olet nähnyt miten huono ja kiero kasvattaja hän on?

Vierailija
14/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on miehesi. Hän olisi jollain toisella tavalla kusipää sinulle, jos lasta ei olisi.

Miksi olet tuossa suhteessa?

Vierailija
15/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä ku voit.

Nää uusperhe kuviot harvoin toimii.

Varsinkaan tuollaisten miesten kanssa..

Vierailija
16/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä kokemusta. Miehen 11 ja 13 v lapset meinasivat tehdä minusta passauskoneen, jolla ei ollut oikeuksia pyytää tekemään kotitöitä. Ilmoitin ettei käy.

Kerrankin tytärpuoli oli poikkiksensa kanssa ollut meillä melkein 2 vk. Tuli siivouspäivä ja pyysin tytärpuoltä imuroimaan keittiön ja olkkarin. Poikkis voisi auttaa jos haluaa. Muut lapset (paljon nuorempia) siivosivat yhtä paljon. Neiti ilmoitti ettei käy ja että hän ei enää koskaan tule tänne yöksi. Eikä tosiaan ole tullut.

Kun käyvät syömässä, tulevat vieraiksi. Eivät halua kattaa pöytää tai osallistua pöydän siivoukseen. Mies passaa tikunnokkaan. Passatkoon jos haluaa, minä en mitään löysäpersauksia passaa pätkääkään.

Vierailija
17/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa...oletko ohutnahkainen narsisti eli läheisriippuvainen ilman itsetuntoa.

Kierrätyskama on kierrätyskamaa, et ole ainoa tuossa tilanteessa, kannattaisi varmaan uskoa varoituksia. Jos ukko on ollut roskaa jollekin niin onko se sitten sulle aarre ?

Get a life ja lopeta tuollainen valitus...

Vierailija
18/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap tuo aloituksesi ajatuksella läpi. Minkä neuvon itse antaisit aloittajalle, lähteä vai jäädä? Niinpä

Vierailija
19/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes joutunut tuohon tilanteeseen.

Vierailija
20/31 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka kun oppii edes tuollaisia ihmisarvoja ja oppii syrjimään.

Lapsella ei muutenkaan taida olla kaikki kunnossa kun on noin paljon kehityksestä jälessä.

Tee lasu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi