Mitä te kokkailette ruoiksi näillä helteillä?
Kommentit (41)
Ihan tavallista ruokaa. Tänään syötiin makaronilaatikon loput. Illalla varmaan grilliin jotain. Eihän nyt ole edes helle vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on helle? Tahdon sinne!
No ainakin meilä Oulusa.
Dääm niin kaukana. :/ Ei ihan päiväreissua pygee tekemään Etelä-Suomesta. No, nauttikaa te siellä, olen kade.
Lentokoneella yks pieni hetki, eikä ole kallistakaan.
Matkustan junalla (tai dösällä), lentokonetta ja henkilöautoa vältän ympäristösyistä.
Täällä tänään uusia perunoita, sipulivoisoosi tuoreella tillillä, persiljalla ja kevätsipulilla, matjess ja sipulisilliä, keitettyä kananmunaa. Voiko helpompaa olla, mun lemppari kesäruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä ei ole? (no Turussa ja Porissa, mikä on ihan oikein niille)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista ruokaa. Tänään syötiin makaronilaatikon loput. Illalla varmaan grilliin jotain. Eihän nyt ole edes helle vielä.
Tänään ahkerasti kokkailen pakastepizzaa :D. Ja komppaan tätä, 22 astetta on kaukana helteestä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tänään uusia perunoita, sipulivoisoosi tuoreella tillillä, persiljalla ja kevätsipulilla, matjess ja sipulisilliä, keitettyä kananmunaa. Voiko helpompaa olla, mun lemppari kesäruokaa.
Ihanat ruuat :)
Kaikkea missä ei tarvi lämmittää uunia.
Vierailija kirjoitti:
Huh, pääosin siis av-mammat syö paskaa. Noh, en ole yllättynyt. :)
Melkein joka kommentissa on mainittu salaatti, kala, kasvikset.
Mitä siis itse syöt jos nämä on paskaa ? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä matjessi on paljon huonompaa kuin maustesilli ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Esim. Helsingissä vain 23 astetta ja pitkähihainen saa olla yllä. Onko meillekin oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Esim. Helsingissä vain 23 astetta ja pitkähihainen saa olla yllä. Onko meillekin oikein?
Olihan tuolla joku onneton paikka missä oli 18 ja lapissakin näyttää 28.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
On enemmän asteita Helsingissä. Kuuma on.
Millä helteillä? Täällähän on kylmä verrattuna Indonesiaan. Brrrrr...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin meilä Oulusa.
Och här i Vasa.
Tänään eilistä kinkkukiusausta ja salaattia. Huomisesta ei tietoa. Ehkä jotain grilliin.
Pääosin kevyempää syödään kesällä, mut jos halutaan esim kiusausta niin uuniin vaan. Mitään patoja ei tehdä.
Viime viikoilla syöty mm vihannessosekeittoa, salaattia+savukalaa, salaattia+juustoja, nakkikeittoa...
Äääh, täällä Vantaalla on nippanappa 20 astetta. Haluan helteen!!
Lähinnä erillaisia salaatteja. Lämminruokia ei juuri ollenkaan.Oikeastaan vain kananmunat. Osan niistäkin syön raakana (luomu). Erillaisia pirtelöitä.Kylmiä kasviskeittoja. Marjoja.Juustoja tomaatin ja jauhelihan (raakana) kera. Kermaviiliä, sekaan loraus kookoskermaa.
Lämmitän eilistä, silloin oli viileää.