Kuinka paljon uusia työpaikkoja syntyi lisää yrityksiin Lindströmin mallin ansiosta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain tuli, johtuu se 2,8% talouskasvusta 2017.
Sattuipas sopivasti
Vierailija kirjoitti:
Kansalla on juuri sellaiset herrat kuin se ansaitsee.
"tässon mun kesämökki"
"tässön mun auto"
"tässön mun skootteri"
--------------
"Kiva. Tässön mun leipäjono"
------------
Kappas kun on erilainen kulurakenne.
Vierailija kirjoitti:
Jossain blogissa taisi olla juttua, että työtunnit eivät ole lisääntyneet.
linkkiä?
Mikähän oli Jari pojan matikan numero lukiossa/yliopistossa?
Katsos meillä on erilainen kulurakenne...me kansanedustajat saamme korkean palkan ja kaikki luontaisedut ja edustuslounaat, ei meillä kulu rahaa mihinkään sellaiseen, mihin työttömän pitää siitä 600euron kk tulosta lapsiperheessä rahat repiä.hyvinhän tuolla 600eurolla pärjää. Ei meillä poliitikoilla mene sitäkään, jollei rahasto ja osakesäästöihin meneviä kuukausisiivuja lasketa kuluiksi. Mun ex mies yritti selittää, että ei riitä elareihin kun menee rahastosäästöihin ja osakeostoihin...ei herunu sympatiaa sosiaalityöntekijältä ja lastenvalvojalta exälle!
Mutta juu rikkailla on eri kulurakenne kuin köyhillä.
Vierailija kirjoitti:
Katsos meillä on erilainen kulurakenne...me kansanedustajat saamme korkean palkan ja kaikki luontaisedut ja edustuslounaat, ei meillä kulu rahaa mihinkään sellaiseen, mihin työttömän pitää siitä 600euron kk tulosta lapsiperheessä rahat repiä.hyvinhän tuolla 600eurolla pärjää. Ei meillä poliitikoilla mene sitäkään, jollei rahasto ja osakesäästöihin meneviä kuukausisiivuja lasketa kuluiksi. Mun ex mies yritti selittää, että ei riitä elareihin kun menee rahastosäästöihin ja osakeostoihin...ei herunu sympatiaa sosiaalityöntekijältä ja lastenvalvojalta exälle!
Mutta juu rikkailla on eri kulurakenne kuin köyhillä.
Kansanedustajille kaksi palkankorotusta tälle kaudelle. Tasan ei mene on...
Noin sata prosenttia jos laborantilta kysytään
Venaas kun se plärää muistiinpanoja, että edes tietäisi mikä se malli oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään moite korjaa ahnetta tyhmää päätöstä, kun päättäjät ajattelee vain omaa napaa ja säästöjä köyhimmän väestönosan kustannuksella. Ei ollut tarkoitus luoda työpaikkoja vaan leikata työttömyysturvaa ja syyllistää leikkauksesta työttömät poliitikkojen sijaan!
Lindströmin napa kyllä paukkuu. On muuten hyvin syöneen näköinen possu.
Vierailija kirjoitti:
Venaas kun se plärää muistiinpanoja, että edes tietäisi mikä se malli oli.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden yhtä. Työpaikat syntyy tarpeeseen eikä tällaisilla kikkailuilla. Näillä Lindströmin ( ja hallituksen ) toimilla tehdään vain se että työpaikat laitetaan tiskin alta jakoon eikä niistä enää ilmoitella.
Ajattelin pienen hetken, että siniset saivat yhden asian tehtyä oikein hallituksessa mutta taisin erehtyä
Mistä kuvittelit smurffien osaava yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään moite korjaa ahnetta tyhmää päätöstä, kun päättäjät ajattelee vain omaa napaa ja säästöjä köyhimmän väestönosan kustannuksella. Ei ollut tarkoitus luoda työpaikkoja vaan leikata työttömyysturvaa ja syyllistää leikkauksesta työttömät poliitikkojen sijaan!
Lindströmin napa kyllä paukkuu. On muuten hyvin syöneen näköinen possu.
Ne on ne ilmaiset puffetpöydät
Vierailija kirjoitti:
Ai niin Lindström alun perin puhui siitä, kuinka aktiivimalli nimenomaan palkitsee aktiivisia työnhakijoita. Että malli on porkkana eikä keppi. Miten tämä palkitsee ketään?
Palkinto on se, ettei työttömyysturva alene.
Sama kuin pyydettäisiin valitsemaa kahdesta huonosta vaihtoehdosta ja olemaan iloinen siitä.
Jos jotain tuli, johtuu se 2,8% talouskasvusta 2017.